SAMSUNG 22F5400 22'' LED TV BLACK SMART TVPER.157428PER.157428SAMSUNGSAMSUNGΤΗΛΕΟΡΑΣΗΚατηγορία: ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ •SAMSUNG στην κατηγορία ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ • Οθόνη: Full HD LED.
• Δέκτες: Αναλογικός και Ψηφιακός (DVB-C, DVB-T2).
• Μέγεθος Οθόνης: 22".
• Ανάλυση: 1920 x 1080 pixels.
• Αναλογία Οθόνης: 16:9.
• Συχνότητα: 100 Hz.
• Αντίθεση (δυναμική): Mega.
• Δυνατότητες: Smart TV, Internet TV, Wide Color, Έλεγχος μέσω Smartphone, PVR, Αυτόματο κλείσιμο, EPG, Teletext, Timeshift, Αυτόματη εύρεση καναλιών, Anynet+, Sleep timer, χρονοδιακόπτης On/Off.
• Ένταση Ήχου RMS: 10 W.
• Συνδεσιμότητα: Component βίντεο (YPbPr/YCbCr), SCART, RF port, CI+, 2 x HDMI, 2 x USB, Ethernet LAN (RJ-45), Composite βίντεο in, Έξοδος Ακουστικών.
• Κατανάλωση (σε λειτουργία): 22.5 W.
• Κατανάλωση (σε αναμονή): 0.3 W.
• Διαστάσεις (ΠxΥxΒ): 519, 6 x 323, 8 x 44, 8 mm.
• Διαστάσεις (ΠxΥxΒ, με βάση): 519, 6 x 341, 4 x 155, 4 mm.
• Βάρος (με βάση): 3.4 kg.
• Τάση τροφοδοσίας: 220 - 240 V.
• Χρώμα: Mαύρο.
• Εγγύηση: 2 χρόνια. DOA 7 ημερών SAMSUNG 22F5400 22'' LED TV BLACK SMART TV
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση