Απολαύστε ζωντανά χρώματα και μειωμένες εκπομπές επιβλαβούς μπλε φωτός με το ComfortView Plus. Διαθέτει θύρα RJ45 για συνδεσιμότητα Ethernet.
Τύπος οθόνης: LED-backlit LCD monitor / TFT active matrix.
Διαγώνιος: 24.1".
Τροφοδοσία USB: 90 Watt.
Τύπος πάνελ: IPS.
Αναλογία: 16:10.
Ανάλυση: WUXGA 1920 x 1200 at 60 Hz.
Pixel Pitch: 0.27 mm.
Pixel Per Inch: 94.
Φωτεινότητα: 350 cd/m².
Αντίθεση: 1000:1 / 1000:1 (dynamic) .
Υποστήριξη χρώματος: 16.7 million colors.
Γκάμα χρώματος: 99% Rec 709, 99% sRGB.
Χρόνος απόκρισης: 8 ms (gray-to-gray) .
Κατακόρυφος ρυθμός ανανέωσης: 49 - 76 Hz .
Οριζόντιος ρυθμός ανανέωσης: 30 - 83 kHz.
Οριζόντια γωνία θέασης: 178°.
Κατακόρυφη γωνία θέασης: 178°.
Επίστρωση οθόνης: Anti-glare, 3H Hard Coating.
Τεχνολογία Backlight: LED backlight.
Διασύνδεση: DisplayPort (DisplayPort 1.4 mode), HDMI (HDCP 1.4), USB-C 3.2 Gen 1 upstream/DisplayPort 1.4 (power up to 90W), USB-C 3.2 Gen 1 downstream (power up to 15W), DisplayPort output (MST), 2 x USB 3.2 Gen 1 downstream, USB 3.2 Gen 1 downstream with Battery Charging 1.2, Audio line-out (mini-jack), Network (RJ-45) .
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση