Η συγγραφή αυτού του βιβλίου έγινε με τέτοιον τρόπο, ώστε ο μαθητής να ξεκινά από τη θεωρία και να κατανοεί αποτελεσματικά σύνθετες χημικές έννοιες, να μαθαίνει τη μεθοδολογία επίλυσης των ασκήσεων από τις λυμένες εφαρμογές και να συνεχίζει με την επίλυση ασκήσεων και προβλημάτων αυξανόμενης δυσκολίας. Έτσι, κατανοεί σε βάθος την ύλη της Β΄ Λυκείου, εξοικειώνεται με τη λογική των θεμάτων των εξετάσεων και αποκτά γερές βάσεις που θα τον βοηθήσουν στη μελέτη της Χημείας της Γ' Λυκείου.
Κάθε κεφάλαιο αποτελείται από ενότητες, καθεμία από τις οποίες ακολουθεί την εξής δομή:
Παρουσίαση θεωρίας με τη μορφή ερωτήσεων - απαντήσεων. Με τον τρόπο αυτό ο μαθητής μπορεί να εστιάσει την προσοχή του στα σημαντικότερα σημεία του κάθε μαθήματος και να κάνει μια γρήγορη επανάληψη, όποτε το θεωρεί σκόπιμο.
Λυμένες εφαρμογές, στις οποίες παρουσιάζεται η μεθοδολογία επίλυσης σχεδόν κάθε είδους άσκησης, με τη μορφή βημάτων.
Ερωτήσεις αξιολόγησης, οι οποίες ταξινομούνται στις εξής κατηγορίες: -σύντομης ανάπτυξης -συμπλήρωσης κενών -αντιστοίχισης -πολλαπλής επιλογής -τύπου «Σωστό - Λάθος
Ασκήσεις και συνδυαστικά προβλήματα που καλύπτουν, με πολλαπλούς τρόπους, την ύλη των ενοτήτων και διευρύνουν το πεδίο των εφαρμογών.
Κριτήρια αξιολόγησης, ώστε ο μαθητής να μπορεί να αυτοαξιολογηθεί και να αναπροσαρμόσει την προσωπική του μελέτη.
Απαντήσεις όλων των ερωτήσεων αξιολόγησης και λύσεις όλων των ασκήσεων & των κριτηρίων.
Η συγγραφή αυτού του βιβλίου έγινε με τέτοιον τρόπο, ώστε ο μαθητής να ξεκινά από τη θεωρία και να κατανοεί αποτελεσματικά σύνθετες χημικές έννοιες, να μαθαίνει τη μεθοδολογία επίλυσης των ασκήσεων από τις λυμένες εφαρμογές και να συνεχίζει με την επίλυση ασκήσεων και προβλημάτων αυξανόμενης δυσκολίας. Έτσι, κατανοεί σε βάθος την ύλη της Β΄ Λυκείου, εξοικειώνεται με τη λογική των θεμάτων των εξετάσεων και αποκτά γερές βάσεις που θα τον βοηθήσουν στη μελέτη της Χημείας της Γ' Λυκείου.
Κάθε κεφάλαιο αποτελείται από ενότητες, καθεμία από τις οποίες ακολουθεί την εξής δομή: • Παρουσίαση θεωρίας με τη μορφή ερωτήσεων - απαντήσεων. Με τον τρόπο αυτό ο μαθητής μπορεί να εστιάσει την προσοχή του στα σημαντικότερα σημεία του κάθε μαθήματος και να κάνει μια γρήγορη επανάληψη, όποτε το θεωρεί σκόπιμο. • Λυμένες εφαρμογές, στις οποίες παρουσιάζεται η μεθοδολογία επίλυσης σχεδόν κάθε είδους άσκησης, με τη μορφή βημάτων. • Ερωτήσεις αξιολόγησης, οι οποίες ταξινομούνται στις εξής κατηγορίες: -σύντομης ανάπτυξης -συμπλήρωσης κενών -αντιστοίχισης -πολλαπλής επιλογής -τύπου «Σωστό - Λάθος • Ασκήσεις και συνδυαστικά προβλήματα που καλύπτουν, με πολλαπλούς τρόπους, την ύλη των ενοτήτων και διευρύνουν το πεδίο των εφαρμογών. • Κριτήρια αξιολόγησης, ώστε ο μαθητής να μπορεί να αυτοαξιολογηθεί και να αναπροσαρμόσει την προσωπική του μελέτη.
Απαντήσεις όλων των ερωτήσεων αξιολόγησης και λύσεις όλων των ασκήσεων & των κριτηρίων.
ΧΗΜΕΙΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣBKS.0950609BKS.0950609ΓΚΕΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ, ΙΩΑΝΝΟΥ ΜΑΡΙΝΟΣ, ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣΓΚΕΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ, ΙΩΑΝΝΟΥ ΜΑΡΙΝΟΣ, ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥΚατηγορία: ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ •ΓΚΕΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ, ΙΩΑΝΝΟΥ ΜΑΡΙΝΟΣ, ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ ISBN: 978-618-5325-20-6 Συγγραφέας: ΓΚΕΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ, ΙΩΑΝΝΟΥ ΜΑΡΙΝΟΣ, ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΠΟΥΚΑΜΙΣΑΣ Σειρά: ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Σελίδες: 592 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2023 Η συγγραφή αυτού του βιβλίου έγινε με τέτοιον τρόπο, ώστε ο μαθητής να ξεκινά από τη θεωρία και να κατανοεί αποτελεσματικά σύνθετες χημικές έννοιες, να μαθαίνει τη μεθοδολογία επίλυσης των ασκήσεων από τις λυμένες εφαρμογές και να συνεχίζει με την επίλυση ασκήσεων και προβλημάτων αυξανόμενης δυσκολίας. Έτσι, κατανοεί σε βάθος την ύλη της Β΄ Λυκείου, εξοικειώνεται με τη λογική των θεμάτων των εξετάσεων και αποκτά γερές βάσεις που θα τον βοηθήσουν στη μελέτη της Χημείας της Γ' Λυκείου. Κάθε κεφάλαιο αποτελείται από ενότητες, καθεμία από τις οποίες ακολουθεί την εξής δομή:• Παρουσίαση θεωρίας με τη μορφή ερωτήσεων - απαντήσεων. Με τον τρόπο αυτό ο μαθητής μπορεί να εστιάσει την προσοχή του στα σημαντικότερα σημεία του κάθε μαθήματος και να κάνει μια γρήγορη επανάληψη, όποτε το θεωρεί σκόπιμο.• Λυμένες εφαρμογές, στις οποίες παρουσιάζεται η μεθοδολογία επίλυσης σχεδόν κάθε είδους άσκησης, με τη μορφή βημάτων.• Ερωτήσεις αξιολόγησης, οι οποίες ταξινομούνται στις εξής κατηγορίες: -σύντομης ανάπτυξης -συμπλήρωσης κενών -αντιστοίχισης -πολλαπλής επιλογής -τύπου «Σωστό - Λάθος• Ασκήσεις και συνδυαστικά προβλήματα που καλύπτουν, με πολλαπλούς τρόπους, την ύλη των ενοτήτων και διευρύνουν το πεδίο των εφαρμογών. • Κριτήρια αξιολόγησης, ώστε ο μαθητής να μπορεί να αυτοαξιολογηθεί και να αναπροσαρμόσει την προσωπική του μελέτη. Απαντήσεις όλων των ερωτήσεων αξιολόγησης και λύσεις όλων των ασκήσεων & των κριτηρίων. ΧΗΜΕΙΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση