Το βιβλίο «Ψυχολογικά προβλήματα παιδιών και εφήβων» προορίζεται να χρησιμοποιείται από τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς, τους ψυχολόγους και τους άλλους ασχολούμενους με την ψυχική υγεία και αγωγή των παιδιών και των εφήβων. Πραγματεύεται διαδικασίες και τεχνικές για την πρόληψη, την έγκαιρη διάγνωση και την έγκαιρη διορθωτική θεραπευτική παρέμβαση των ψυχολογικών προβλημάτων της παιδικής και εφηβικής ηλικίας.
Η ύλη του βιβλίου έχει διαρθρωθεί σε έξι (6) ΜΕΡΗ, ως εξής:
Στο ΜΕΡΟΣ Ι, το εισαγωγικό, εξετάζονται το «ΤΙ είναι» η προβληματική συμπεριφορά, το «ΓΙΑΤΙ γίνεται» και το «ΠΩΣ γίνεται».
Στα επόμενα τρία ΜΕΡΗ (ΙΙ, ΙΙΙ και ΙV) εξετάζονται, αντίστοιχα, τρεις κατηγορίες προβλημάτων: α) Τα λεγόμενα εσωτερικευμένα προβλήματα, δηλαδή εκδηλώσεις που δυσκολεύουν το παιδί/τον έφηβο στις σχέσεις του με τον ίδιο τον εαυτό του. β) Τα λεγόμενα εξωτερικευμένα προβλήματα, δηλαδή εκδηλώσεις που δυσκολεύουν το παιδί/τον έφηβο στις σχέσεις του με τους άλλους. γ) Τα διάφορα προβλήματα ¬χαμηλών σχολικών επιδόσεων, μαθησιακών δυσκολιών και νοητικών αποκλίσεων. Οι συγκεκριμένες μορφές προβληματικής συμπεριφοράς που εξετάζονται σε -καθεμία από τις παραπάνω τρεις κατηγορίες προβλημάτων δίνονται στο διπλανό ¬μονόστηλο του οπισθόφυλλου.
Το ΜΕΡΟΣ V αναφέρεται στα διάφορα διαγνωστικά, συμβουλευτικά και ψυχοθεραπευτικά κέντρα και υπηρεσίες, όπου μπορούν οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί να απευθύνονται για βοήθεια των ειδικών, στα είδη της ψυχοθεραπευτικής παρέμβασης που χρησιμοποιούν οι ειδικοί στην κλινική πράξη με τα παιδιά και τους εφήβους, καθώς και στα βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα θεραπευτικά αποτελέσματα των παρεμβάσεων αυτών και της αυτο-θεραπείας.
Το ΜΕΡΟΣ VI αναφέρεται στη συμβουλευτική των γονέων, σε πέντε περιόδους οικογενειακής κρίσης (ψυχικές διαταραχές των γονέων, διαλυμένες οικογένειες, ¬θάνατος στην οικογένεια, απροσδόκητες σεξουαλικές εμπειρίες του παιδιού, εισαγωγή του παιδιού σε ίδρυμα), καθώς και σε τέσσερις τύπους γονέων και στο πώς ο καθένας από τους τύπους αυτούς επηρεάζει την ψυχοκοινωνική ανάπτυξη του ¬παιδιού.
Το βιβλίο «Ψυχολογικά προβλήματα παιδιών και εφήβων» προορίζεται να χρησιμοποιείται από τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς, τους ψυχολόγους και τους άλλους ασχολούμενους με την ψυχική υγεία και αγωγή των παιδιών και των εφήβων. Πραγματεύεται διαδικασίες και τεχνικές για την πρόληψη, την έγκαιρη διάγνωση και την έγκαιρη διορθωτική θεραπευτική παρέμβαση των ψυχολογικών προβλημάτων της παιδικής και εφηβικής ηλικίας.
Η ύλη του βιβλίου έχει διαρθρωθεί σε έξι (6) ΜΕΡΗ, ως εξής:
Στο ΜΕΡΟΣ Ι, το εισαγωγικό, εξετάζονται το «ΤΙ είναι» η προβληματική συμπεριφορά, το «ΓΙΑΤΙ γίνεται» και το «ΠΩΣ γίνεται».
Στα επόμενα τρία ΜΕΡΗ (ΙΙ, ΙΙΙ και ΙV) εξετάζονται, αντίστοιχα, τρεις κατηγορίες προβλημάτων: α) Τα λεγόμενα εσωτερικευμένα προβλήματα, δηλαδή εκδηλώσεις που δυσκολεύουν το παιδί/τον έφηβο στις σχέσεις του με τον ίδιο τον εαυτό του. β) Τα λεγόμενα εξωτερικευμένα προβλήματα, δηλαδή εκδηλώσεις που δυσκολεύουν το παιδί/τον έφηβο στις σχέσεις του με τους άλλους. γ) Τα διάφορα προβλήματα ¬χαμηλών σχολικών επιδόσεων, μαθησιακών δυσκολιών και νοητικών αποκλίσεων. Οι συγκεκριμένες μορφές προβληματικής συμπεριφοράς που εξετάζονται σε -καθεμία από τις παραπάνω τρεις κατηγορίες προβλημάτων δίνονται στο διπλανό ¬μονόστηλο του οπισθόφυλλου.
Το ΜΕΡΟΣ V αναφέρεται στα διάφορα διαγνωστικά, συμβουλευτικά και ψυχοθεραπευτικά κέντρα και υπηρεσίες, όπου μπορούν οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί να απευθύνονται για βοήθεια των ειδικών, στα είδη της ψυχοθεραπευτικής παρέμβασης που χρησιμοποιούν οι ειδικοί στην κλινική πράξη με τα παιδιά και τους εφήβους, καθώς και στα βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα θεραπευτικά αποτελέσματα των παρεμβάσεων αυτών και της αυτο-θεραπείας.
Το ΜΕΡΟΣ VI αναφέρεται στη συμβουλευτική των γονέων, σε πέντε περιόδους οικογενειακής κρίσης (ψυχικές διαταραχές των γονέων, διαλυμένες οικογένειες, ¬θάνατος στην οικογένεια, απροσδόκητες σεξουαλικές εμπειρίες του παιδιού, εισαγωγή του παιδιού σε ίδρυμα), καθώς και σε τέσσερις τύπους γονέων και στο πώς ο καθένας από τους τύπους αυτούς επηρεάζει την ψυχοκοινωνική ανάπτυξη του ¬παιδιού.
ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΗΒΩΝBKS.0954700BKS.0954700ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ Ι.Ν., ΧΕΡΜΠΕΡΤ ΜΑΡΤΙΝΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ Ι.Ν., ΧΕΡΜΠΕΡΤ ΜΑΡΤΙΝΨΥΧΟΛΟΓΙΑΚατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ •ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ Ι.Ν., ΧΕΡΜΠΕΡΤ ΜΑΡΤΙΝ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-546-140-9 Συγγραφέας: ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ Ι.Ν., ΧΕΡΜΠΕΡΤ ΜΑΡΤΙΝ Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ Σειρά: ΒΑΣΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ Σελίδες: 672 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2013 ΠΡΟΛΗΨΗ, ΕΓΚΑΙΡΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ, ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Το βιβλίο «Ψυχολογικά προβλήματα παιδιών και εφήβων» προορίζεται να χρησιμοποιείται από τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς, τους ψυχολόγους και τους άλλους ασχολούμενους με την ψυχική υγεία και αγωγή των παιδιών και των εφήβων. Πραγματεύεται διαδικασίες και τεχνικές για την πρόληψη, την έγκαιρη διάγνωση και την έγκαιρη διορθωτική θεραπευτική παρέμβαση των ψυχολογικών προβλημάτων της παιδικής και εφηβικής ηλικίας. Η ύλη του βιβλίου έχει διαρθρωθεί σε έξι (6) ΜΕΡΗ, ως εξής: Στο ΜΕΡΟΣ Ι, το εισαγωγικό, εξετάζονται το «ΤΙ είναι» η προβληματική συμπεριφορά, το «ΓΙΑΤΙ γίνεται» και το «ΠΩΣ γίνεται». Στα επόμενα τρία ΜΕΡΗ (ΙΙ, ΙΙΙ και ΙV) εξετάζονται, αντίστοιχα, τρεις κατηγορίες προβλημάτων: α) Τα λεγόμενα εσωτερικευμένα προβλήματα, δηλαδή εκδηλώσεις που δυσκολεύουν το παιδί/τον έφηβο στις σχέσεις του με τον ίδιο τον εαυτό του. β) Τα λεγόμενα εξωτερικευμένα προβλήματα, δηλαδή εκδηλώσεις που δυσκολεύουν το παιδί/τον έφηβο στις σχέσεις του με τους άλλους. γ) Τα διάφορα προβλήματα ¬χαμηλών σχολικών επιδόσεων, μαθησιακών δυσκολιών και νοητικών αποκλίσεων. Οι συγκεκριμένες μορφές προβληματικής συμπεριφοράς που εξετάζονται σε -καθεμία από τις παραπάνω τρεις κατηγορίες προβλημάτων δίνονται στο διπλανό ¬μονόστηλο του οπισθόφυλλου. Το ΜΕΡΟΣ V αναφέρεται στα διάφορα διαγνωστικά, συμβουλευτικά και ψυχοθεραπευτικά κέντρα και υπηρεσίες, όπου μπορούν οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί να απευθύνονται για βοήθεια των ειδικών, στα είδη της ψυχοθεραπευτικής παρέμβασης που χρησιμοποιούν οι ειδικοί στην κλινική πράξη με τα παιδιά και τους εφήβους, καθώς και στα βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα θεραπευτικά αποτελέσματα των παρεμβάσεων αυτών και της αυτο-θεραπείας. Το ΜΕΡΟΣ VI αναφέρεται στη συμβουλευτική των γονέων, σε πέντε περιόδους οικογενειακής κρίσης (ψυχικές διαταραχές των γονέων, διαλυμένες οικογένειες, ¬θάνατος στην οικογένεια, απροσδόκητες σεξουαλικές εμπειρίες του παιδιού, εισαγωγή του παιδιού σε ίδρυμα), καθώς και σε τέσσερις τύπους γονέων και στο πώς ο καθένας από τους τύπους αυτούς επηρεάζει την ψυχοκοινωνική ανάπτυξη του ¬παιδιού. ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΗΒΩΝ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση