ISBN: 978-960-01-1389-1 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG Σελίδες: 565 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2010 Στο βιβλίο αυτό επιχειρείται μια νηφάλια, επιστημονική μελέτη της ορθογραφικής δεξιότητας από τη σκοπιά της εκπαιδευτικής ψυχολογίας. Τα κεφάλαια έχουν γραφτεί από εξειδικευμένους ερευνητές με εμπειρία στη μελέτη της ορθογραφημένης γραφής και γνώση της σύγχρονης βιβλιογραφίας. Παρουσιάζουν πειραματικά δεδομένα και θεωρητικές υποθέσεις για τους μηχανισμούς και τις διεργασίες που υποστηρίζουν την κατάκτηση της ορθογραφικής δεξιότητας, επιχειρώντας να συνθέσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα. Η οργάνωση του βιβλίου καλύπτει με συστηματικό τρόπο το ευρύτερο δυνατό φάσμα επιμέρους ζητημάτων, περιλαμβάνοντας τις ακόλουθες ενότητες: Αναγνωστική δεξιότητα και ορθογραφίαΟρθογραφική ανάπτυξη και μεταγλωσσικές δεξιότητεςΑνάπτυξη της ορθογραφημένης γραφής Ορθογραφικά λάθηΔιαταραχές της ορθογραφημένης γραφής Αναγνωστικές διαταραχές και ορθογραφική δεξιότητα Μέθοδοι αξιολόγησης της ορθογραφικής δεξιότητας Μέθοδοι διδασκαλίας της ορθογραφικής δεξιότητας. Επίσης συμπεριλαμβάνει μια σειρά από εργαλεία για τον εκπαιδευτικό της τάξης: Τεστ ορθογραφικής δεξιότητας Σύστημα ταξινόμησης και καταμέτρησης ορθογραφικών λαθών Κατάλογος συχνότερων λέξεων από τα σχολικά βιβλία της Γλώσσας Κατάλογος οικογενειών των συχνών λέξεων Διδακτικές τεχνικές και ειδικές δραστηριότητες Ανάλυση του ελληνικού ορθογραφικού συστήματος.
|