Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται ο σημαντικός ρόλος της οικογένειας στη σχολική και κατ' επέκταση στην κοινωνική ένταξη των παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες. Τα δύο αυτά ζητήματα, ο ρόλος της οικογένειας και η σχολική ένταξη, αντιμετωπίζονται ως οι δύο βασικές συνιστώσες της ψυχοκοινωνικής εξέλιξης των συγκεκριμένων παιδιών. Είναι σημαντικό το γεγονός ότι κατατίθενται οι απόψεις και οι εμπειρίες ειδικών (πανεπιστημιακών, ερευνητών, επαγγελματιών της ψυχικής υγείας, εκπαιδευτικών) από διάφορες χώρες του κόσμου (Ιταλία, Πορτογαλία, Γαλλία, Βέλγιο, ΗΠΑ, Ισραήλ) σχετικά με διαφορετικές περιπτώσεις παιδιών με ιδιαιτερότητες (σωματικές αναπηρίες, εγκεφαλική παράλυση, σύνδρομο Down, προβλήματα συμπεριφοράς, συναισθηματικά προβλήματα, δυσκολίες μάθησης, ΔΕΠ-Υ κ.λπ.).
Κοινό σημείο στις ποικίλες θεωρίες αλλά και πρακτικές ένταξης (που αφορούν εξειδικευμένες παρεμβάσεις και πιλοτικά προγράμματα) αποτελεί η επιδίωξη ενός κοινωνικού μοντέλου το οποίο θέτει στο επίκεντρο των παρεμβάσεων το ίδιο το παιδί, με στόχο την ανάδειξη και την αξιοποίηση των ιδίων δυνατοτήτων και δυναμικών του μέσα από εκπαιδευτικά, ψυχολογικά και κοινωνικά περιβάλλοντα, και με απώτερο σκοπό την αυτόνομη πορεία του. Το βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και ειδικούς που ασχολούνται με τις συγκεκριμένες ομάδες παιδιών, σε γονείς που έχουν παιδιά με ιδιαίτερες δυσκολίες, και σε φοιτητές ανάλογων τμημάτων.
Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται ο σημαντικός ρόλος της οικογένειας στη σχολική και κατ' επέκταση στην κοινωνική ένταξη των παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες. Τα δύο αυτά ζητήματα, ο ρόλος της οικογένειας και η σχολική ένταξη, αντιμετωπίζονται ως οι δύο βασικές συνιστώσες της ψυχοκοινωνικής εξέλιξης των συγκεκριμένων παιδιών. Είναι σημαντικό το γεγονός ότι κατατίθενται οι απόψεις και οι εμπειρίες ειδικών (πανεπιστημιακών, ερευνητών, επαγγελματιών της ψυχικής υγείας, εκπαιδευτικών) από διάφορες χώρες του κόσμου (Ιταλία, Πορτογαλία, Γαλλία, Βέλγιο, ΗΠΑ, Ισραήλ) σχετικά με διαφορετικές περιπτώσεις παιδιών με ιδιαιτερότητες (σωματικές αναπηρίες, εγκεφαλική παράλυση, σύνδρομο Down, προβλήματα συμπεριφοράς, συναισθηματικά προβλήματα, δυσκολίες μάθησης, ΔΕΠ-Υ κ.λπ.).
Κοινό σημείο στις ποικίλες θεωρίες αλλά και πρακτικές ένταξης (που αφορούν εξειδικευμένες παρεμβάσεις και πιλοτικά προγράμματα) αποτελεί η επιδίωξη ενός κοινωνικού μοντέλου το οποίο θέτει στο επίκεντρο των παρεμβάσεων το ίδιο το παιδί, με στόχο την ανάδειξη και την αξιοποίηση των ιδίων δυνατοτήτων και δυναμικών του μέσα από εκπαιδευτικά, ψυχολογικά και κοινωνικά περιβάλλοντα, και με απώτερο σκοπό την αυτόνομη πορεία του. Το βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και ειδικούς που ασχολούνται με τις συγκεκριμένες ομάδες παιδιών, σε γονείς που έχουν παιδιά με ιδιαίτερες δυσκολίες, και σε φοιτητές ανάλογων τμημάτων.
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗBKS.0954672BKS.0954672ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑΚατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-546-088-4 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ Σελίδες: 480 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2012 Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται ο σημαντικός ρόλος της οικογένειας στη σχολική και κατ' επέκταση στην κοινωνική ένταξη των παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες. Τα δύο αυτά ζητήματα, ο ρόλος της οικογένειας και η σχολική ένταξη, αντιμετωπίζονται ως οι δύο βασικές συνιστώσες της ψυχοκοινωνικής εξέλιξης των συγκεκριμένων παιδιών. Είναι σημαντικό το γεγονός ότι κατατίθενται οι απόψεις και οι εμπειρίες ειδικών (πανεπιστημιακών, ερευνητών, επαγγελματιών της ψυχικής υγείας, εκπαιδευτικών) από διάφορες χώρες του κόσμου (Ιταλία, Πορτογαλία, Γαλλία, Βέλγιο, ΗΠΑ, Ισραήλ) σχετικά με διαφορετικές περιπτώσεις παιδιών με ιδιαιτερότητες (σωματικές αναπηρίες, εγκεφαλική παράλυση, σύνδρομο Down, προβλήματα συμπεριφοράς, συναισθηματικά προβλήματα, δυσκολίες μάθησης, ΔΕΠ-Υ κ.λπ.). Κοινό σημείο στις ποικίλες θεωρίες αλλά και πρακτικές ένταξης (που αφορούν εξειδικευμένες παρεμβάσεις και πιλοτικά προγράμματα) αποτελεί η επιδίωξη ενός κοινωνικού μοντέλου το οποίο θέτει στο επίκεντρο των παρεμβάσεων το ίδιο το παιδί, με στόχο την ανάδειξη και την αξιοποίηση των ιδίων δυνατοτήτων και δυναμικών του μέσα από εκπαιδευτικά, ψυχολογικά και κοινωνικά περιβάλλοντα, και με απώτερο σκοπό την αυτόνομη πορεία του. Το βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και ειδικούς που ασχολούνται με τις συγκεκριμένες ομάδες παιδιών, σε γονείς που έχουν παιδιά με ιδιαίτερες δυσκολίες, και σε φοιτητές ανάλογων τμημάτων. ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση