To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Σχολικά Βοηθήματα > ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Α Β Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
 
 
 
   
 
neoelliniki logotexnia a b g lykeioy photo

neoelliniki logotexnia a b g lykeioy photo


ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Α Β Γ ΛΥΚΕΙΟΥ

BKS.0178201      
ΚατηγορίαΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΔΕΜΕΡΤΖΗ ΚΙΚΗ, ΔΟΥΖΙΝΑ ΜΑΡΙΚΑ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΥποκατηγορίαΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.16.60 €
μόνο14.94 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-16-8279-2
Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΔΕΜΕΡΤΖΗ ΚΙΚΗ, ΔΟΥΖΙΝΑ ΜΑΡΙΚΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΤΑΚΗ
Σελίδες: 384
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2020

ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΔΙΔΑΚΤΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν Λογοτεχνία στο Γενικό Λύκειο. Βασίζεται στα νέα δεδομένα διδασκαλίας και αξιολόγησης του μαθήματος.

Περιέχει υποστηρικτικό υλικό για τη διδασκαλία της Λογοτεχνίας με απώτερο σκοπό την ερμηνευτική χειραφέτηση των μαθητών/τριών· στόχος, δηλαδή, είναι σταδιακά οι μαθητές/τριες να γίνουν επαρκείς αναγνώστες οποιουδήποτε αδίδακτου λογοτεχνικού κειμένου, να αποκτήσουν, συγκεκριμένα, αναγνωστικές δεξιότητες και να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν αφηγηματικούς και ποιητικούς τρόπους, γλωσσικές επιλογές και στοιχεία περιεχομένου (συμβολισμούς, χαρακτήρες κ.ά.), να σχολιάζουν τη λειτουργία τους στη σημασιοδότηση του κειμένου καθώς και να συγκροτούν σε γραπτό κείμενο το ερμηνευτικό τους σχόλιο.

Το βιβλίο διακρίνεται σε τρία μέρη:

ΜΕΡΟΣ Α: Εισαγωγή που περιέχει βασικά στοιχεία σε σχέση:
α) με το θεωρητικό υπόβαθρο της διδασκαλίας (Οι αναγνωστικές θεωρίες),
β) τη μεθοδολογία της διδασκαλίας (περιεχόμενο και διαχείριση του ερμηνευτικού διαλόγου),
γ) τη σημασία και τη διδακτική διαχείριση των λογοτεχνικών κειμένων μέσα από «δίκτυα κειμένων»,
δ) βασικά γνωστικά στοιχεία για τη διδασκαλία της Λογοτεχνίας (αφηγηματικές τεχνικές, στοιχεία μετρικής, σημαντικοί λογοτεχνικοί όροι κ.ά.).

ΜΕΡΟΣ Β: Προσέγγιση με βάση τον ερμηνευτικό διάλογο 14 αντιπροσωπευτικών αδίδακτων λογοτεχνικών κειμένων (διηγημάτων, αποσπασμάτων μυθιστορημάτων και θεατρικών έργων κ.ά.).

ΜΕΡΟΣ Γ: Δειγματική επεξεργασία 3 Δικτύων με βάση αντίστοιχα λογοτεχνικά μοτίβα («Καθρέφτης», «Τείχη», «Σιωπή»).

Όλες οι ερωτήσεις στο Β και Γ Μέρος συνοδεύονται από οδηγίες και αναλυτικές απαντήσεις με στόχο την υποστήριξη του ερμηνευτικού διαλόγου και την άσκηση των μαθητών/τριών σε σχέση με τη σύνταξη ερμηνευτικού σχολίου.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ

Last viewed
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Α Β Γ ΛΥΚΕΙΟΥ (BKS.0178201)
neoelliniki logotexnia a b g lykeioy photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 16.60 € μόνο 14.94
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΔΕΜΕΡΤΖΗ ΚΙΚΗ, ΔΟΥΖΙΝΑ ΜΑΡΙΚΑ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ

ISBN: 978-960-16-8279-2
Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΔΕΜΕΡΤΖΗ ΚΙΚΗ, ΔΟΥΖΙΝΑ ΜΑΡΙΚΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΤΑΚΗ
Σελίδες: 384
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2020

ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΔΙΔΑΚΤΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν Λογοτεχνία στο Γενικό Λύκειο. Βασίζεται στα νέα δεδομένα διδασκαλίας και αξιολόγησης του μαθήματος.

Περιέχει υποστηρικτικό υλικό για τη διδασκαλία της Λογοτεχνίας με απώτερο σκοπό την ερμηνευτική χειραφέτηση των μαθητών/τριών· στόχος, δηλαδή, είναι σταδιακά οι μαθητές/τριες να γίνουν επαρκείς αναγνώστες οποιουδήποτε αδίδακτου λογοτεχνικού κειμένου, να αποκτήσουν, συγκεκριμένα, αναγνωστικές δεξιότητες και να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν αφηγηματικούς και ποιητικούς τρόπους, γλωσσικές επιλογές και στοιχεία περιεχομένου (συμβολισμούς, χαρακτήρες κ.ά.), να σχολιάζουν τη λειτουργία τους στη σημασιοδότηση του κειμένου καθώς και να συγκροτούν σε γραπτό κείμενο το ερμηνευτικό τους σχόλιο.

Το βιβλίο διακρίνεται σε τρία μέρη:

ΜΕΡΟΣ Α: Εισαγωγή που περιέχει βασικά στοιχεία σε σχέση:
α) με το θεωρητικό υπόβαθρο της διδασκαλίας (Οι αναγνωστικές θεωρίες),
β) τη μεθοδολογία της διδασκαλίας (περιεχόμενο και διαχείριση του ερμηνευτικού διαλόγου),
γ) τη σημασία και τη διδακτική διαχείριση των λογοτεχνικών κειμένων μέσα από «δίκτυα κειμένων»,
δ) βασικά γνωστικά στοιχεία για τη διδασκαλία της Λογοτεχνίας (αφηγηματικές τεχνικές, στοιχεία μετρικής, σημαντικοί λογοτεχνικοί όροι κ.ά.).

ΜΕΡΟΣ Β: Προσέγγιση με βάση τον ερμηνευτικό διάλογο 14 αντιπροσωπευτικών αδίδακτων λογοτεχνικών κειμένων (διηγημάτων, αποσπασμάτων μυθιστορημάτων και θεατρικών έργων κ.ά.).

ΜΕΡΟΣ Γ: Δειγματική επεξεργασία 3 Δικτύων με βάση αντίστοιχα λογοτεχνικά μοτίβα («Καθρέφτης», «Τείχη», «Σιωπή»).

Όλες οι ερωτήσεις στο Β και Γ Μέρος συνοδεύονται από οδηγίες και αναλυτικές απαντήσεις με στόχο την υποστήριξη του ερμηνευτικού διαλόγου και την άσκηση των μαθητών/τριών σε σχέση με τη σύνταξη ερμηνευτικού σχολίου.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Α Β Γ ΛΥΚΕΙΟΥ BKS.0178201 BKS.0178201 ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΔΕΜΕΡΤΖΗ ΚΙΚΗ, ΔΟΥΖΙΝΑ ΜΑΡΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΔΕΜΕΡΤΖΗ ΚΙΚΗ, ΔΟΥΖΙΝΑ ΜΑΡΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ Κατηγορία: ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ •ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΔΕΜΕΡΤΖΗ ΚΙΚΗ, ΔΟΥΖΙΝΑ ΜΑΡΙΚΑ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ ISBN: 978-960-16-8279-2 Συγγραφέας: ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΑΓΑΘΗ, ΔΕΜΕΡΤΖΗ ΚΙΚΗ, ΔΟΥΖΙΝΑ ΜΑΡΙΚΑ Εκδοτικός οίκος: ΠΑΤΑΚΗ Σελίδες: 384 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2020 ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΔΙΔΑΚΤΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Το βιβλίο αυτό απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν Λογοτεχνία στο Γενικό Λύκειο. Βασίζεται στα νέα δεδομένα διδασκαλίας και αξιολόγησης του μαθήματος. Περιέχει υποστηρικτικό υλικό για τη διδασκαλία της Λογοτεχνίας με απώτερο σκοπό την ερμηνευτική χειραφέτηση των μαθητών/τριών· στόχος, δηλαδή, είναι σταδιακά οι μαθητές/τριες να γίνουν επαρκείς αναγνώστες οποιουδήποτε αδίδακτου λογοτεχνικού κειμένου, να αποκτήσουν, συγκεκριμένα, αναγνωστικές δεξιότητες και να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν αφηγηματικούς και ποιητικούς τρόπους, γλωσσικές επιλογές και στοιχεία περιεχομένου (συμβολισμούς, χαρακτήρες κ.ά.), να σχολιάζουν τη λειτουργία τους στη σημασιοδότηση του κειμένου καθώς και να συγκροτούν σε γραπτό κείμενο το ερμηνευτικό τους σχόλιο. Το βιβλίο διακρίνεται σε τρία μέρη: ΜΕΡΟΣ Α: Εισαγωγή που περιέχει βασικά στοιχεία σε σχέση: α) με το θεωρητικό υπόβαθρο της διδασκαλίας (Οι αναγνωστικές θεωρίες), β) τη μεθοδολογία της διδασκαλίας (περιεχόμενο και διαχείριση του ερμηνευτικού διαλόγου), γ) τη σημασία και τη διδακτική διαχείριση των λογοτεχνικών κειμένων μέσα από «δίκτυα κειμένων», δ) βασικά γνωστικά στοιχεία για τη διδασκαλία της Λογοτεχνίας (αφηγηματικές τεχνικές, στοιχεία μετρικής, σημαντικοί λογοτεχνικοί όροι κ.ά.). ΜΕΡΟΣ Β: Προσέγγιση με βάση τον ερμηνευτικό διάλογο 14 αντιπροσωπευτικών αδίδακτων λογοτεχνικών κειμένων (διηγημάτων, αποσπασμάτων μυθιστορημάτων και θεατρικών έργων κ.ά.). ΜΕΡΟΣ Γ: Δειγματική επεξεργασία 3 Δικτύων με βάση αντίστοιχα λογοτεχνικά μοτίβα («Καθρέφτης», «Τείχη», «Σιωπή»). Όλες οι ερωτήσεις στο Β και Γ Μέρος συνοδεύονται από οδηγίες και αναλυτικές απαντήσεις με στόχο την υποστήριξη του ερμηνευτικού διαλόγου και την άσκηση των μαθητών/τριών σε σχέση με τη σύνταξη ερμηνευτικού σχολίου.
13.45
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή