ISBN: 978-618-201-264-2 Συγγραφέας: ΚΑΠΠΟΥ ΜΑΡΙΑ Εκδοτικός οίκος: 24 ΓΡΑΜΜΑΤΑ Σελίδες: 328 Διαστάσεις: 21Χ29 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2021 Κύριος σκοπός του βιβλίου είναι να αποδείξει ότι στο γλωσσικό μάθημα ισχύει ό,τι ισχύει και στα υπόλοιπα μαθήματα: ορίζεται η διδακτέα ύλη (περίληψη, οργάνωση κειμένου και παραγράφου, γλώσσα κειμένων, ποικιλίες κειμένων), η οποία έχει άμεση σχέση με τη γραπτή δοκιμασία (περίληψη, απαντήσεις σε ερωτήσεις αναφορικά με το περιεχόμενο, την οργάνωση και τη γλώσσα του αρχικού κειμένου, παραγωγή κειμένων πειθούς). Επομένως, σε κάθε ενότητα προτάσσεται η σχέση της διδασκόμενης θεωρίας με την πρακτική αξιοποίησή της σε όλα τα στάδια της γραπτής δοκιμασίας. Με αυτόν τον τρόπο οι μαθητές κατανοούν ότι διδάσκονται κάτι συγκεκριμένο, όχι μόνο για να απαντούν σε ερωτήσεις θεωρίας, αλλά για να κατανοούν το αρχικό κείμενο και να συνθέτουν δικά τους κείμενα (περίληψη, ερώτηση κατανόησης, έκθεση). Η παρούσα εργασία αποτελεί προϊόν συνδυασμού μιας μακροχρόνιας έρευνας πεδίου και μελέτης των γλωσσολογικών θεωριών σχετικά με τις γλωσσικές ποικιλίες και τις ποικιλίες των κειμένων, με τη δομολειτουργική γραμματική, την επικοινωνιακή λειτουργία της γλώσσας, την κειμενοκεντρική και άμεση διδασκαλία της γλώσσας.
|