To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Σχολικά Βοηθήματα > ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΒΓ ΛΥΚΕΙΟΥ
 
 
 
   
 
neoelliniki glossa methodologia paragogis logoy gia tin abg lykeioy photo

neoelliniki glossa methodologia paragogis logoy gia tin abg lykeioy photo


ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΒΓ ΛΥΚΕΙΟΥ

BKS.0234490      
ΚατηγορίαΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΚΑΠΠΟΥ ΜΑΡΙΑ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΥποκατηγορίαΓ ΛΥΚΕΙΟΥ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.25.00 €
μόνο22.50 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-201-277-2
Συγγραφέας: ΚΑΠΠΟΥ ΜΑΡΙΑ
Εκδοτικός οίκος: 24 ΓΡΑΜΜΑΤΑ
Σελίδες: 304
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2021

Βλέπω και μαθαίνω:
- τη σημασία των ερωτημάτων για την παραγωγή λόγου
- πώς συγκεντρώνω το υλικό μου ανάλογα με το περιεχόμενο των διαφορετικών ερωτημάτων
- πώς αναπτύσσω τις απαντήσεις μου ανάλογα με το περιεχόμενο των διαφορετικών ερωτημάτων
- πώς επιλέγω το κατάλληλο γλωσσικό και υφολογικό επίπεδο ανάλογα με το κείμενο (άρθρο, ομιλία, επιστολή) και την επικοινωνιακή περίσταση.

Στο βιβλίο αυτό: Δυσκολίες και μέθοδος
Η παραγωγή λόγου είναι μια εξαιρετικά σύνθετη, πολύπλευρη και απαιτητική πνευματική διαδικασία διότι απαιτεί ένα σύνολο επιλογών από το προσυγγραφικό μέχρι το συγγραφικό στάδιο σε περιορισμένο χρόνο και σε συνθήκες πίεσης. Επιλογές
-ως προς το περιεχόμενο (τι να πώ;)
-ως προς τη δομή (πώς να οργανώσω τις απαντήσεις μου;)
-ως προς τις γλωσσικές επιλογές (πώς θα αναπτύξω τις απαντήσεις μου σε παράγραφο, πώς θα τις υποστηρίξω με επιχειρήματα;)

Γι’ αυτό είναι αναγκαίο να ακολουθούν οι μαθητές συγκεκριμένα στάδια κατά τη συγγραφική διαδικασία. ’λλωστε, όλοι οι συγγραφείς -όπως αποδείχθηκε από εκτεταμένες έρευνες μελετητών -δεν συνθέτουν αυθόρμητα και αβίαστα την ώρα που γράφουν, αλλά ακολουθούν μια δεδομένη πορεία με επιμέρους φάσεις: δηλαδή επεξεργάζονται και οργανώνουν λογικά τις πληροφορίες τους πριν τις παρουσιάσουν γλωσσικά. Η συνήθης σχολική πρακτική, κατά την οποία οι μαθητές προσπαθούν «να επιτελέσουν ταυτόχρονα τρεις λειτουργίες, δηλαδή να παράγουν και να οργανώνουν τις ιδέες τους και να τις εκφράζουν με το λόγο, είναι καταδικασμένες σε αποτυχία» (Ηλίας Ματσαγγούρας, Κειμενοκεντρική προσέγγιση του Γραπτού Λόγου, 2004, σ. 175)


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ

Last viewed
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΒΓ ΛΥΚΕΙΟΥ (BKS.0234490)
neoelliniki glossa methodologia paragogis logoy gia tin abg lykeioy photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 25.00 € μόνο 22.50
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΚΑΠΠΟΥ ΜΑΡΙΑ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ

ISBN: 978-618-201-277-2
Συγγραφέας: ΚΑΠΠΟΥ ΜΑΡΙΑ
Εκδοτικός οίκος: 24 ΓΡΑΜΜΑΤΑ
Σελίδες: 304
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2021

Βλέπω και μαθαίνω:
- τη σημασία των ερωτημάτων για την παραγωγή λόγου
- πώς συγκεντρώνω το υλικό μου ανάλογα με το περιεχόμενο των διαφορετικών ερωτημάτων
- πώς αναπτύσσω τις απαντήσεις μου ανάλογα με το περιεχόμενο των διαφορετικών ερωτημάτων
- πώς επιλέγω το κατάλληλο γλωσσικό και υφολογικό επίπεδο ανάλογα με το κείμενο (άρθρο, ομιλία, επιστολή) και την επικοινωνιακή περίσταση.

Στο βιβλίο αυτό: Δυσκολίες και μέθοδος
Η παραγωγή λόγου είναι μια εξαιρετικά σύνθετη, πολύπλευρη και απαιτητική πνευματική διαδικασία διότι απαιτεί ένα σύνολο επιλογών από το προσυγγραφικό μέχρι το συγγραφικό στάδιο σε περιορισμένο χρόνο και σε συνθήκες πίεσης. Επιλογές
-ως προς το περιεχόμενο (τι να πώ;)
-ως προς τη δομή (πώς να οργανώσω τις απαντήσεις μου;)
-ως προς τις γλωσσικές επιλογές (πώς θα αναπτύξω τις απαντήσεις μου σε παράγραφο, πώς θα τις υποστηρίξω με επιχειρήματα;)

Γι’ αυτό είναι αναγκαίο να ακολουθούν οι μαθητές συγκεκριμένα στάδια κατά τη συγγραφική διαδικασία. ’λλωστε, όλοι οι συγγραφείς -όπως αποδείχθηκε από εκτεταμένες έρευνες μελετητών -δεν συνθέτουν αυθόρμητα και αβίαστα την ώρα που γράφουν, αλλά ακολουθούν μια δεδομένη πορεία με επιμέρους φάσεις: δηλαδή επεξεργάζονται και οργανώνουν λογικά τις πληροφορίες τους πριν τις παρουσιάσουν γλωσσικά. Η συνήθης σχολική πρακτική, κατά την οποία οι μαθητές προσπαθούν «να επιτελέσουν ταυτόχρονα τρεις λειτουργίες, δηλαδή να παράγουν και να οργανώνουν τις ιδέες τους και να τις εκφράζουν με το λόγο, είναι καταδικασμένες σε αποτυχία» (Ηλίας Ματσαγγούρας, Κειμενοκεντρική προσέγγιση του Γραπτού Λόγου, 2004, σ. 175)

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΒΓ ΛΥΚΕΙΟΥ BKS.0234490 BKS.0234490 ΚΑΠΠΟΥ ΜΑΡΙΑ ΚΑΠΠΟΥ ΜΑΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ Κατηγορία: ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ •ΚΑΠΠΟΥ ΜΑΡΙΑ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ ISBN: 978-618-201-277-2 Συγγραφέας: ΚΑΠΠΟΥ ΜΑΡΙΑ Εκδοτικός οίκος: 24 ΓΡΑΜΜΑΤΑ Σελίδες: 304 Διαστάσεις: 21Χ29 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2021 Βλέπω και μαθαίνω: - τη σημασία των ερωτημάτων για την παραγωγή λόγου - πώς συγκεντρώνω το υλικό μου ανάλογα με το περιεχόμενο των διαφορετικών ερωτημάτων - πώς αναπτύσσω τις απαντήσεις μου ανάλογα με το περιεχόμενο των διαφορετικών ερωτημάτων - πώς επιλέγω το κατάλληλο γλωσσικό και υφολογικό επίπεδο ανάλογα με το κείμενο (άρθρο, ομιλία, επιστολή) και την επικοινωνιακή περίσταση. Στο βιβλίο αυτό: Δυσκολίες και μέθοδος Η παραγωγή λόγου είναι μια εξαιρετικά σύνθετη, πολύπλευρη και απαιτητική πνευματική διαδικασία διότι απαιτεί ένα σύνολο επιλογών από το προσυγγραφικό μέχρι το συγγραφικό στάδιο σε περιορισμένο χρόνο και σε συνθήκες πίεσης. Επιλογές -ως προς το περιεχόμενο (τι να πώ;) -ως προς τη δομή (πώς να οργανώσω τις απαντήσεις μου;) -ως προς τις γλωσσικές επιλογές (πώς θα αναπτύξω τις απαντήσεις μου σε παράγραφο, πώς θα τις υποστηρίξω με επιχειρήματα;) Γι’ αυτό είναι αναγκαίο να ακολουθούν οι μαθητές συγκεκριμένα στάδια κατά τη συγγραφική διαδικασία. ’λλωστε, όλοι οι συγγραφείς -όπως αποδείχθηκε από εκτεταμένες έρευνες μελετητών -δεν συνθέτουν αυθόρμητα και αβίαστα την ώρα που γράφουν, αλλά ακολουθούν μια δεδομένη πορεία με επιμέρους φάσεις: δηλαδή επεξεργάζονται και οργανώνουν λογικά τις πληροφορίες τους πριν τις παρουσιάσουν γλωσσικά. Η συνήθης σχολική πρακτική, κατά την οποία οι μαθητές προσπαθούν «να επιτελέσουν ταυτόχρονα τρεις λειτουργίες, δηλαδή να παράγουν και να οργανώνουν τις ιδέες τους και να τις εκφράζουν με το λόγο, είναι καταδικασμένες σε αποτυχία» (Ηλίας Ματσαγγούρας, Κειμενοκεντρική προσέγγιση του Γραπτού Λόγου, 2004, σ. 175)
20.25
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή