Το σετ βιβλίων «Μέθοδος Γνώσης» και «51 Κριτήρια Σύγχρονης Θεματολογίας» των εκδόσεων Χατζηθωμά, με 86 στο σύνολο Κριτήρια Αξιολόγησης και 1300 ασκήσεις, είναι γραμμένο με τον τρόπο του μαθητή. Εστιάζοντας στη βήμα προς βήμα διδασκαλία της παραγωγής κάθε μορφής λόγου και επιχειρώντας να διατρέξει όλη την απαραίτητη θεωρία μέσα από 25 πίνακες, καθιστά προσιτό τον πολυδαίδαλο κόσμο της γλώσσας. Παράλληλα, εξοικειώνει τους μαθητές με πλήθος κοινωνικών ζητημάτων μέσα από πλήρη σχεδιαγράμματα και επίκαιρα κείμενα διαφορετικών τύπων.
Το βιβλίο «Μέθοδος Γνώσης» αποτελεί μια διδακτική πρόταση των εκδόσεων Χατζηθωμά πολύ κοντά στο μοντέλο με το οποίο οι μαθητές αντιλαμβάνονται τη γνώση και επιχειρούν να την εφαρμόσουν.
Στο Α μέρος του βιβλίου, στην 1η ενότητα (ΘΕΜΑ Α), που αφορά τη Συνοπτική Απόδοση κειμένου, διδάσκεται βήμα προς βήμα ο μηχανισμός σύνθεσης ενός συνοπτικού κειμένου πλήρους σε νοηματικό επίπεδο και άρτιου δομικά και γλωσσικά. Παρατίθενται γνωστά λάθη των μαθητών, προκειμένου να αφομοιωθούν και να αποφευχθούν σε μελλοντικές τους απόπειρες.
Στη 2η ενότητα (ΘΕΜΑ Β), παρουσιάζεται με μορφή εύληπτων πινάκων όλη η θεωρία του γλωσσικού μαθήματος. Θέματα που αφορούν την αποδεικτικότητα του κειμένου, τον τρόπο που οργανώνεται και δομείται η σκέψη του εκάστοτε πομπού ανάλογα με την πρόθεσή του και την επικοινωνιακή περίσταση, καθώς και θέματα που αφορούν τη λειτουργία των λεξικογραμματικών επιλογών παρουσιάζονται με πλήρη και μεθοδικό τρόπο. Παράλληλα, επιχειρείται συσχετική παρουσίαση των φαινομένων, δεδομένου ότι οι ερωτήσεις που τίθενται απαιτούν μια συνθετική προσέγγιση από την πλευρά των μαθητών. Παρουσιάζονται, επιπλέον, οι συνηθέστεροι Τύποι Ερωτημάτων και παρατίθεται ένας ενδεικτικός τρόπος απάντησής τους, ενώ ακολουθούν κατατοπιστικές εφαρμογές για το εκάστοτε φαινόμενο, αντιπροσωπευτικές ασκήσεις και άσκηση εμπέδωσης. Επιπλέον, στο βιβλίο αναλύεται βήμα προς βήμα η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει ο μαθητής, για να απαντήσει σε θέματα που αφορούν τη Σύγκριση Κειμένων ή την ανάπτυξη προσωπικής γνώμης σε παράγραφο.
Τη δυνατότητα εφαρμογής όλων αυτών έχει ο μαθητής στα κριτήρια που ακολουθούν τους πίνακες θεωρίας κάθε φορά, τα οποία έχουν εμπλουτιστεί με ερωτήσεις που αφορούν το θεωρητικό κομμάτι που προηγείται.
Στην 3η ενότητα (ΘΕΜΑ Γ), ο μαθητής έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει τη σύνθεση ενός ερμηνευτικού σχολίου μέσω της εύστοχης αξιοποίησης πλήθους κειμενικών δεικτών και να δει να εφαρμόζονται τα λάθη που οφείλει να αποφεύγει.
Στην 4η ενότητα (ΘΕΜΑ Δ), δίνεται στους μαθητές αναλυτικά ο τρόπος σύνθεσης της Παραγωγής Λόγου, με έμφαση σε δύο κομβικά στοιχεία. Αφενός στην τήρηση των μορφολογικών χαρακτηριστικών του εκάστοτε επικοινωνιακού πλαισίου, αφετέρου στην εύστοχη αξιοποίηση σημείων του κειμένου και στην αποφυγή της στείρας μεταφοράς υλικού στο παραγόμενο κείμενο. Οι μαθητές μέσω μιας απλής μεθοδολογίας διδάσκονται τον τρόπο να αξιοποιούν δημιουργικά τα κατάλληλα σημεία του κειμένου, προκειμένου να αναπτύξουν τη δική τους επιχειρηματολογία.
Στο Β μέρος του βιβλίου έχουν επιλεγεί 20 κριτήρια ποικίλης θεματολογίας από την Τράπεζα Θεμάτων, προκειμένου ο μαθητής να έρθει σε επαφή με πλήθος θεματικών ενοτήτων. Τα κριτήρια έχουν εμπλουτιστεί με Πρόσθετα ερωτήματα, με πρωτότυπες ερωτήσεις που αποβλέπουν στη νοηματική εμβάθυνση και στην εξάσκηση στη λειτουργία των κειμενικών σχημάτων και των λεξικογραματικών επιλογών.
Το βιβλίο «51 Κριτήρια Σύγχρονης Θεματολογίας» εξετάζει αναλυτικά τις βασικές έννοιες με τις οποίες ο μαθητής οφείλει να εξοικειωθεί, για να μπορέσει να αντεπεξέλθει τόσο στην καλύτερη κατανόηση των δοθέντων κειμένων όσο και στην επιτυχή παραγωγή του δικού του λόγου. Πλήθος πρόσθετων ασκήσεων συνοδεύουν το κάθε κριτήριο, προκειμένου να καλυφθούν όλοι οι τύποι των πιθανών ερωτήσεων. Καλύπτοντας τα 51 κριτήρια, ο μαθητής έχει απαντήσει 700 ουσιαστικά ασκήσεις, έχοντας ένα συντριπτικό πλεονέκτημα.
Οι Απαντήσεις των ασκήσεων και των κριτηρίων διατυπώνονται με τρόπο σαφή και αναλυτικό, ώστε ο μαθητής να κατανοεί τον τρόπο με τον οποίο οργανώνεται η απάντηση σε κάθε μορφή ερώτησης και να μπορεί να ανταποκριθεί σε ανάλογα ερωτήματα. Με λίγα λόγια, οι απαντήσεις αποτελούν ένα σημαντικό και αξιόπιστο διδακτικό εργαλείο.
Το σετ βιβλίων «Μέθοδος Γνώσης» και «51 Κριτήρια Σύγχρονης Θεματολογίας» των εκδόσεων Χατζηθωμά, με 86 στο σύνολο Κριτήρια Αξιολόγησης και 1300 ασκήσεις, είναι γραμμένο με τον τρόπο του μαθητή. Εστιάζοντας στη βήμα προς βήμα διδασκαλία της παραγωγής κάθε μορφής λόγου και επιχειρώντας να διατρέξει όλη την απαραίτητη θεωρία μέσα από 25 πίνακες, καθιστά προσιτό τον πολυδαίδαλο κόσμο της γλώσσας. Παράλληλα, εξοικειώνει τους μαθητές με πλήθος κοινωνικών ζητημάτων μέσα από πλήρη σχεδιαγράμματα και επίκαιρα κείμενα διαφορετικών τύπων.
Το βιβλίο «Μέθοδος Γνώσης» αποτελεί μια διδακτική πρόταση των εκδόσεων Χατζηθωμά πολύ κοντά στο μοντέλο με το οποίο οι μαθητές αντιλαμβάνονται τη γνώση και επιχειρούν να την εφαρμόσουν.
Στο Α μέρος του βιβλίου, στην 1η ενότητα (ΘΕΜΑ Α), που αφορά τη Συνοπτική Απόδοση κειμένου, διδάσκεται βήμα προς βήμα ο μηχανισμός σύνθεσης ενός συνοπτικού κειμένου πλήρους σε νοηματικό επίπεδο και άρτιου δομικά και γλωσσικά. Παρατίθενται γνωστά λάθη των μαθητών, προκειμένου να αφομοιωθούν και να αποφευχθούν σε μελλοντικές τους απόπειρες.
Στη 2η ενότητα (ΘΕΜΑ Β), παρουσιάζεται με μορφή εύληπτων πινάκων όλη η θεωρία του γλωσσικού μαθήματος. Θέματα που αφορούν την αποδεικτικότητα του κειμένου, τον τρόπο που οργανώνεται και δομείται η σκέψη του εκάστοτε πομπού ανάλογα με την πρόθεσή του και την επικοινωνιακή περίσταση, καθώς και θέματα που αφορούν τη λειτουργία των λεξικογραμματικών επιλογών παρουσιάζονται με πλήρη και μεθοδικό τρόπο. Παράλληλα, επιχειρείται συσχετική παρουσίαση των φαινομένων, δεδομένου ότι οι ερωτήσεις που τίθενται απαιτούν μια συνθετική προσέγγιση από την πλευρά των μαθητών. Παρουσιάζονται, επιπλέον, οι συνηθέστεροι Τύποι Ερωτημάτων και παρατίθεται ένας ενδεικτικός τρόπος απάντησής τους, ενώ ακολουθούν κατατοπιστικές εφαρμογές για το εκάστοτε φαινόμενο, αντιπροσωπευτικές ασκήσεις και άσκηση εμπέδωσης. Επιπλέον, στο βιβλίο αναλύεται βήμα προς βήμα η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει ο μαθητής, για να απαντήσει σε θέματα που αφορούν τη Σύγκριση Κειμένων ή την ανάπτυξη προσωπικής γνώμης σε παράγραφο.
Τη δυνατότητα εφαρμογής όλων αυτών έχει ο μαθητής στα κριτήρια που ακολουθούν τους πίνακες θεωρίας κάθε φορά, τα οποία έχουν εμπλουτιστεί με ερωτήσεις που αφορούν το θεωρητικό κομμάτι που προηγείται.
Στην 3η ενότητα (ΘΕΜΑ Γ), ο μαθητής έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει τη σύνθεση ενός ερμηνευτικού σχολίου μέσω της εύστοχης αξιοποίησης πλήθους κειμενικών δεικτών και να δει να εφαρμόζονται τα λάθη που οφείλει να αποφεύγει.
Στην 4η ενότητα (ΘΕΜΑ Δ), δίνεται στους μαθητές αναλυτικά ο τρόπος σύνθεσης της Παραγωγής Λόγου, με έμφαση σε δύο κομβικά στοιχεία. Αφενός στην τήρηση των μορφολογικών χαρακτηριστικών του εκάστοτε επικοινωνιακού πλαισίου, αφετέρου στην εύστοχη αξιοποίηση σημείων του κειμένου και στην αποφυγή της στείρας μεταφοράς υλικού στο παραγόμενο κείμενο. Οι μαθητές μέσω μιας απλής μεθοδολογίας διδάσκονται τον τρόπο να αξιοποιούν δημιουργικά τα κατάλληλα σημεία του κειμένου, προκειμένου να αναπτύξουν τη δική τους επιχειρηματολογία.
Στο Β μέρος του βιβλίου έχουν επιλεγεί 20 κριτήρια ποικίλης θεματολογίας από την Τράπεζα Θεμάτων, προκειμένου ο μαθητής να έρθει σε επαφή με πλήθος θεματικών ενοτήτων. Τα κριτήρια έχουν εμπλουτιστεί με Πρόσθετα ερωτήματα, με πρωτότυπες ερωτήσεις που αποβλέπουν στη νοηματική εμβάθυνση και στην εξάσκηση στη λειτουργία των κειμενικών σχημάτων και των λεξικογραματικών επιλογών.
Το βιβλίο «51 Κριτήρια Σύγχρονης Θεματολογίας» εξετάζει αναλυτικά τις βασικές έννοιες με τις οποίες ο μαθητής οφείλει να εξοικειωθεί, για να μπορέσει να αντεπεξέλθει τόσο στην καλύτερη κατανόηση των δοθέντων κειμένων όσο και στην επιτυχή παραγωγή του δικού του λόγου. Πλήθος πρόσθετων ασκήσεων συνοδεύουν το κάθε κριτήριο, προκειμένου να καλυφθούν όλοι οι τύποι των πιθανών ερωτήσεων. Καλύπτοντας τα 51 κριτήρια, ο μαθητής έχει απαντήσει 700 ουσιαστικά ασκήσεις, έχοντας ένα συντριπτικό πλεονέκτημα.
Οι Απαντήσεις των ασκήσεων και των κριτηρίων διατυπώνονται με τρόπο σαφή και αναλυτικό, ώστε ο μαθητής να κατανοεί τον τρόπο με τον οποίο οργανώνεται η απάντηση σε κάθε μορφή ερώτησης και να μπορεί να ανταποκριθεί σε ανάλογα ερωτήματα. Με λίγα λόγια, οι απαντήσεις αποτελούν ένα σημαντικό και αξιόπιστο διδακτικό εργαλείο.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΕΤ 3 ΒΙΒΛΙΩΝBKS.0711049BKS.0711049ΜΑΛΑΜΑ ΙΣΙΔΩΡΑ , ΣΤΑΜΛΑΚΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΚΑΖΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑΜΑΛΑΜΑ ΙΣΙΔΩΡΑ , ΣΤΑΜΛΑΚΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΚΑΖΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥΚατηγορία: ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ •ΜΑΛΑΜΑ ΙΣΙΔΩΡΑ , ΣΤΑΜΛΑΚΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΚΑΖΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ ISBN: 978-960-690-098-3 Συγγραφέας: ΜΑΛΑΜΑ ΙΣΙΔΩΡΑ , ΣΤΑΜΛΑΚΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΚΑΖΑΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ Εκδοτικός οίκος: ΧΑΤΖΗΘΩΜΑΣ Σελίδες: 2802 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2024 Το σετ βιβλίων «Μέθοδος Γνώσης» και «51 Κριτήρια Σύγχρονης Θεματολογίας» των εκδόσεων Χατζηθωμά, με 86 στο σύνολο Κριτήρια Αξιολόγησης και 1300 ασκήσεις, είναι γραμμένο με τον τρόπο του μαθητή. Εστιάζοντας στη βήμα προς βήμα διδασκαλία της παραγωγής κάθε μορφής λόγου και επιχειρώντας να διατρέξει όλη την απαραίτητη θεωρία μέσα από 25 πίνακες, καθιστά προσιτό τον πολυδαίδαλο κόσμο της γλώσσας. Παράλληλα, εξοικειώνει τους μαθητές με πλήθος κοινωνικών ζητημάτων μέσα από πλήρη σχεδιαγράμματα και επίκαιρα κείμενα διαφορετικών τύπων. Το βιβλίο «Μέθοδος Γνώσης» αποτελεί μια διδακτική πρόταση των εκδόσεων Χατζηθωμά πολύ κοντά στο μοντέλο με το οποίο οι μαθητές αντιλαμβάνονται τη γνώση και επιχειρούν να την εφαρμόσουν. Στο Α μέρος του βιβλίου, στην 1η ενότητα (ΘΕΜΑ Α), που αφορά τη Συνοπτική Απόδοση κειμένου, διδάσκεται βήμα προς βήμα ο μηχανισμός σύνθεσης ενός συνοπτικού κειμένου πλήρους σε νοηματικό επίπεδο και άρτιου δομικά και γλωσσικά. Παρατίθενται γνωστά λάθη των μαθητών, προκειμένου να αφομοιωθούν και να αποφευχθούν σε μελλοντικές τους απόπειρες. Στη 2η ενότητα (ΘΕΜΑ Β), παρουσιάζεται με μορφή εύληπτων πινάκων όλη η θεωρία του γλωσσικού μαθήματος. Θέματα που αφορούν την αποδεικτικότητα του κειμένου, τον τρόπο που οργανώνεται και δομείται η σκέψη του εκάστοτε πομπού ανάλογα με την πρόθεσή του και την επικοινωνιακή περίσταση, καθώς και θέματα που αφορούν τη λειτουργία των λεξικογραμματικών επιλογών παρουσιάζονται με πλήρη και μεθοδικό τρόπο. Παράλληλα, επιχειρείται συσχετική παρουσίαση των φαινομένων, δεδομένου ότι οι ερωτήσεις που τίθενται απαιτούν μια συνθετική προσέγγιση από την πλευρά των μαθητών. Παρουσιάζονται, επιπλέον, οι συνηθέστεροι Τύποι Ερωτημάτων και παρατίθεται ένας ενδεικτικός τρόπος απάντησής τους, ενώ ακολουθούν κατατοπιστικές εφαρμογές για το εκάστοτε φαινόμενο, αντιπροσωπευτικές ασκήσεις και άσκηση εμπέδωσης. Επιπλέον, στο βιβλίο αναλύεται βήμα προς βήμα η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει ο μαθητής, για να απαντήσει σε θέματα που αφορούν τη Σύγκριση Κειμένων ή την ανάπτυξη προσωπικής γνώμης σε παράγραφο. Τη δυνατότητα εφαρμογής όλων αυτών έχει ο μαθητής στα κριτήρια που ακολουθούν τους πίνακες θεωρίας κάθε φορά, τα οποία έχουν εμπλουτιστεί με ερωτήσεις που αφορούν το θεωρητικό κομμάτι που προηγείται. Στην 3η ενότητα (ΘΕΜΑ Γ), ο μαθητής έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει τη σύνθεση ενός ερμηνευτικού σχολίου μέσω της εύστοχης αξιοποίησης πλήθους κειμενικών δεικτών και να δει να εφαρμόζονται τα λάθη που οφείλει να αποφεύγει. Στην 4η ενότητα (ΘΕΜΑ Δ), δίνεται στους μαθητές αναλυτικά ο τρόπος σύνθεσης της Παραγωγής Λόγου, με έμφαση σε δύο κομβικά στοιχεία. Αφενός στην τήρηση των μορφολογικών χαρακτηριστικών του εκάστοτε επικοινωνιακού πλαισίου, αφετέρου στην εύστοχη αξιοποίηση σημείων του κειμένου και στην αποφυγή της στείρας μεταφοράς υλικού στο παραγόμενο κείμενο. Οι μαθητές μέσω μιας απλής μεθοδολογίας διδάσκονται τον τρόπο να αξιοποιούν δημιουργικά τα κατάλληλα σημεία του κειμένου, προκειμένου να αναπτύξουν τη δική τους επιχειρηματολογία. Στο Β μέρος του βιβλίου έχουν επιλεγεί 20 κριτήρια ποικίλης θεματολογίας από την Τράπεζα Θεμάτων, προκειμένου ο μαθητής να έρθει σε επαφή με πλήθος θεματικών ενοτήτων. Τα κριτήρια έχουν εμπλουτιστεί με Πρόσθετα ερωτήματα, με πρωτότυπες ερωτήσεις που αποβλέπουν στη νοηματική εμβάθυνση και στην εξάσκηση στη λειτουργία των κειμενικών σχημάτων και των λεξικογραματικών επιλογών. Το βιβλίο «51 Κριτήρια Σύγχρονης Θεματολογίας» εξετάζει αναλυτικά τις βασικές έννοιες με τις οποίες ο μαθητής οφείλει να εξοικειωθεί, για να μπορέσει να αντεπεξέλθει τόσο στην καλύτερη κατανόηση των δοθέντων κειμένων όσο και στην επιτυχή παραγωγή του δικού του λόγου. Πλήθος πρόσθετων ασκήσεων συνοδεύουν το κάθε κριτήριο, προκειμένου να καλυφθούν όλοι οι τύποι των πιθανών ερωτήσεων. Καλύπτοντας τα 51 κριτήρια, ο μαθητής έχει απαντήσει 700 ουσιαστικά ασκήσεις, έχοντας ένα συντριπτικό πλεονέκτημα. Οι Απαντήσεις των ασκήσεων και των κριτηρίων διατυπώνονται με τρόπο σαφή και αναλυτικό, ώστε ο μαθητής να κατανοεί τον τρόπο με τον οποίο οργανώνεται η απάντηση σε κάθε μορφή ερώτησης και να μπορεί να ανταποκριθεί σε ανάλογα ερωτήματα. Με λίγα λόγια, οι απαντήσεις αποτελούν ένα σημαντικό και αξιόπιστο διδακτικό εργαλείο. ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΕΤ 3 ΒΙΒΛΙΩΝ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση