To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Σχολικά Βοηθήματα > ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΕ ΣΥΝΕΞΕΤΑΣΗ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
 
 
 
   
 
kritiria axiologisis me synexetasi glossas kai logotexnias photo

kritiria axiologisis me synexetasi glossas kai logotexnias photo


ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΕ ΣΥΝΕΞΕΤΑΣΗ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ

BKS.0749031      
ΚατηγορίαΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΚΑΛΛΗ ΑΡΓΥΡΩ, ΣΟΥΛΤΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΥποκατηγορίαΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
μόνο19.00 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-9557-38-2
Συγγραφέας: ΚΑΛΛΗ ΑΡΓΥΡΩ, ΣΟΥΛΤΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ
Σελίδες: 424
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2020

Το βιβλίο αυτό γράφτηκε με βάση και αφετηρία τις ανάγκες του ισχύοντος εκπαιδευτικού συστήματος, που απαιτεί από τους υποψήφιους όχι μόνο γνωστική κατάρτιση πάνω σε σύγχρονες έννοιες κοινωνικού προβληματισμού, αλλά και δυνατότητα διείσδυσης, μελέτης και επεξεργασίας πάνω σε κείμενα, όπου διανοούμενοι, δημοσιογράφοι, επιστήμονες κ.λπ. εκφράζουν σκέψεις και τοποθετούνται πάνω σε διάφορα ζητήματα.

Το βιβλίο συμπεριλαμβάνει όλες τις θεματικές ενότητες και των τριών τάξεων του λυκείου. Κάθε θεματική ενότητα προσεγγίζεται μέσα από σχετικά κείμενα, που αντλήθηκαν τόσο από τον Τύπο όσο και από τη σύγχρονη βιβλιογραφία. Η επιλογή των κειμένων έγινε με κριτήριο την ανάγκη να εξοικειωθούν οι μαθητές με τα κειμενικά είδη και όλους τους τύπους κειμένων. Στόχος είναι να κατορθώσει ο μαθητής να διεισδύσει νοηματικά στα κείμενα, ώστε να αντλήσει ιδέες και επιχειρήματα για την παραγωγή λόγου. Τα κείμενα προσφέρονται επίσης και για επεξεργασία πάνω σε ασκήσεις κατανόησης και νοηματικής ανάπτυξης, αλλά και ασκήσεις πάνω σε όλους τους κειμενικούς δείκτες (γλωσσικές, λεξιλογικές, γραμματικές-συντακτικές, μεθόδων πειθούς, λογικών συλλογισμών, οργάνωσης λόγου, ύφους κ.λπ.).

Καθώς τα κείμενα διαλέγονται μεταξύ τους, ο μαθητής εξοικειώνεται με διαφορετικά είδη και τύπους κειμένων με κοινούς θεματικούς άξονες, ασκείται σε διαδικασίες σύγκρισης και αξιολόγησης των τρόπων προσέγγισης που παρατηρούνται σε κάθε κείμενο, εντοπίζει ομοιότητες και διαφορές. Οι θεματικές ενότητες εμπλουτίζονται και με πίνακες, φωτογραφίες, διαγράμματα, γελοιογραφίες, ώστε ο μαθητής να μάθει να «διαβάζει» και κείμενα που δεν στηρίζονται ή δεν στηρίζονται ολοκληρωτικά στον λόγο.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ

Last viewed
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΕ ΣΥΝΕΞΕΤΑΣΗ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ (BKS.0749031)
kritiria axiologisis me synexetasi glossas kai logotexnias photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
19.00 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΚΑΛΛΗ ΑΡΓΥΡΩ, ΣΟΥΛΤΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ

ISBN: 978-960-9557-38-2
Συγγραφέας: ΚΑΛΛΗ ΑΡΓΥΡΩ, ΣΟΥΛΤΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ
Σελίδες: 424
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2020

Το βιβλίο αυτό γράφτηκε με βάση και αφετηρία τις ανάγκες του ισχύοντος εκπαιδευτικού συστήματος, που απαιτεί από τους υποψήφιους όχι μόνο γνωστική κατάρτιση πάνω σε σύγχρονες έννοιες κοινωνικού προβληματισμού, αλλά και δυνατότητα διείσδυσης, μελέτης και επεξεργασίας πάνω σε κείμενα, όπου διανοούμενοι, δημοσιογράφοι, επιστήμονες κ.λπ. εκφράζουν σκέψεις και τοποθετούνται πάνω σε διάφορα ζητήματα.

Το βιβλίο συμπεριλαμβάνει όλες τις θεματικές ενότητες και των τριών τάξεων του λυκείου. Κάθε θεματική ενότητα προσεγγίζεται μέσα από σχετικά κείμενα, που αντλήθηκαν τόσο από τον Τύπο όσο και από τη σύγχρονη βιβλιογραφία. Η επιλογή των κειμένων έγινε με κριτήριο την ανάγκη να εξοικειωθούν οι μαθητές με τα κειμενικά είδη και όλους τους τύπους κειμένων. Στόχος είναι να κατορθώσει ο μαθητής να διεισδύσει νοηματικά στα κείμενα, ώστε να αντλήσει ιδέες και επιχειρήματα για την παραγωγή λόγου. Τα κείμενα προσφέρονται επίσης και για επεξεργασία πάνω σε ασκήσεις κατανόησης και νοηματικής ανάπτυξης, αλλά και ασκήσεις πάνω σε όλους τους κειμενικούς δείκτες (γλωσσικές, λεξιλογικές, γραμματικές-συντακτικές, μεθόδων πειθούς, λογικών συλλογισμών, οργάνωσης λόγου, ύφους κ.λπ.).

Καθώς τα κείμενα διαλέγονται μεταξύ τους, ο μαθητής εξοικειώνεται με διαφορετικά είδη και τύπους κειμένων με κοινούς θεματικούς άξονες, ασκείται σε διαδικασίες σύγκρισης και αξιολόγησης των τρόπων προσέγγισης που παρατηρούνται σε κάθε κείμενο, εντοπίζει ομοιότητες και διαφορές. Οι θεματικές ενότητες εμπλουτίζονται και με πίνακες, φωτογραφίες, διαγράμματα, γελοιογραφίες, ώστε ο μαθητής να μάθει να «διαβάζει» και κείμενα που δεν στηρίζονται ή δεν στηρίζονται ολοκληρωτικά στον λόγο.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΕ ΣΥΝΕΞΕΤΑΣΗ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ BKS.0749031 BKS.0749031 ΚΑΛΛΗ ΑΡΓΥΡΩ, ΣΟΥΛΤΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΛΗ ΑΡΓΥΡΩ, ΣΟΥΛΤΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ Κατηγορία: ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ •ΚΑΛΛΗ ΑΡΓΥΡΩ, ΣΟΥΛΤΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΛΥΚΕΙΟΥ ISBN: 978-960-9557-38-2 Συγγραφέας: ΚΑΛΛΗ ΑΡΓΥΡΩ, ΣΟΥΛΤΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ Σελίδες: 424 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2020 Το βιβλίο αυτό γράφτηκε με βάση και αφετηρία τις ανάγκες του ισχύοντος εκπαιδευτικού συστήματος, που απαιτεί από τους υποψήφιους όχι μόνο γνωστική κατάρτιση πάνω σε σύγχρονες έννοιες κοινωνικού προβληματισμού, αλλά και δυνατότητα διείσδυσης, μελέτης και επεξεργασίας πάνω σε κείμενα, όπου διανοούμενοι, δημοσιογράφοι, επιστήμονες κ.λπ. εκφράζουν σκέψεις και τοποθετούνται πάνω σε διάφορα ζητήματα. Το βιβλίο συμπεριλαμβάνει όλες τις θεματικές ενότητες και των τριών τάξεων του λυκείου. Κάθε θεματική ενότητα προσεγγίζεται μέσα από σχετικά κείμενα, που αντλήθηκαν τόσο από τον Τύπο όσο και από τη σύγχρονη βιβλιογραφία. Η επιλογή των κειμένων έγινε με κριτήριο την ανάγκη να εξοικειωθούν οι μαθητές με τα κειμενικά είδη και όλους τους τύπους κειμένων. Στόχος είναι να κατορθώσει ο μαθητής να διεισδύσει νοηματικά στα κείμενα, ώστε να αντλήσει ιδέες και επιχειρήματα για την παραγωγή λόγου. Τα κείμενα προσφέρονται επίσης και για επεξεργασία πάνω σε ασκήσεις κατανόησης και νοηματικής ανάπτυξης, αλλά και ασκήσεις πάνω σε όλους τους κειμενικούς δείκτες (γλωσσικές, λεξιλογικές, γραμματικές-συντακτικές, μεθόδων πειθούς, λογικών συλλογισμών, οργάνωσης λόγου, ύφους κ.λπ.). Καθώς τα κείμενα διαλέγονται μεταξύ τους, ο μαθητής εξοικειώνεται με διαφορετικά είδη και τύπους κειμένων με κοινούς θεματικούς άξονες, ασκείται σε διαδικασίες σύγκρισης και αξιολόγησης των τρόπων προσέγγισης που παρατηρούνται σε κάθε κείμενο, εντοπίζει ομοιότητες και διαφορές. Οι θεματικές ενότητες εμπλουτίζονται και με πίνακες, φωτογραφίες, διαγράμματα, γελοιογραφίες, ώστε ο μαθητής να μάθει να «διαβάζει» και κείμενα που δεν στηρίζονται ή δεν στηρίζονται ολοκληρωτικά στον λόγο.
19
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή