«...Ένας πρώτος λόγος που μας έκανε να θεωρήσουμε πως ήταν χρέος μας, ως κοινωνικοί ψυχολόγοι, να μελετήσουμε τα φαινόμενα της τρομοκρατίας και γενικότερα της κρατικής και της μη κρατικής πολιτικής βίας βρίσκεται στη σύνθετη φύση και προέλευσή τους έτσι όπως βιώνονται, προσλαμβάνονται, εξηγούνται, ερμηνεύονται και αντιμετωπίζονται από το κοινωνικό υποκείμενο φυσικά -δηλαδή πρωτίστως σε αναπαραστασιακό επίπεδο-αλλά και ως προς τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονται, χρησιμοποιούνται και εξαργυρώνονται από την πολιτεία στις διάφορες εκδοχές της, δηλαδή κατ αποκλειστικότητα σε θεσμικό και επικοινωνιακό επίπεδο...
...Ο κύριος όμως και ύστατος λόγος που μας έκανε όχι μόνο να θέλουμε να μελετήσουμε την τρομοκρατία και την άσκηση κρατικής και μη κρατικής πολιτικής βίας από τη σκοπιά της κοινωνικής ψυχολογίας, αλλά και να πιστέψουμε ότι οφείλουμε να πράξουμε κάτι τέτοιο, δεν είναι τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από τη «λογική» αντίφαση πολιτικών, ηθικών και κοινωνιακών επιπτώσεων υψίστης σημασίας, που θέτει εξ ορισμού και προκαλεί εκ προοιμίου η σύγκρουση της τρομοκρατίας με τη δημοκρατία. Υπό την έννοια ότι η μεν τρομοκρατία απειλεί -αν δεν στοχεύει κιόλας- να καταλύσει τη δημοκρατία και τους θεσμούς της, η δε δημοκρατία, μεθοδεύοντας την πάλη της ενάντια στην τρομοκρατία, καταλύει η ίδια τις αρχές της, παραβιάζοντας κατάφωρα τα ανθρώπινα δικαιώματα, την υπεράσπιση των οποίων επαγγέλλεται...».
«...Ένας πρώτος λόγος που μας έκανε να θεωρήσουμε πως ήταν χρέος μας, ως κοινωνικοί ψυχολόγοι, να μελετήσουμε τα φαινόμενα της τρομοκρατίας και γενικότερα της κρατικής και της μη κρατικής πολιτικής βίας βρίσκεται στη σύνθετη φύση και προέλευσή τους έτσι όπως βιώνονται, προσλαμβάνονται, εξηγούνται, ερμηνεύονται και αντιμετωπίζονται από το κοινωνικό υποκείμενο φυσικά -δηλαδή πρωτίστως σε αναπαραστασιακό επίπεδο-αλλά και ως προς τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονται, χρησιμοποιούνται και εξαργυρώνονται από την πολιτεία στις διάφορες εκδοχές της, δηλαδή κατ αποκλειστικότητα σε θεσμικό και επικοινωνιακό επίπεδο...
...Ο κύριος όμως και ύστατος λόγος που μας έκανε όχι μόνο να θέλουμε να μελετήσουμε την τρομοκρατία και την άσκηση κρατικής και μη κρατικής πολιτικής βίας από τη σκοπιά της κοινωνικής ψυχολογίας, αλλά και να πιστέψουμε ότι οφείλουμε να πράξουμε κάτι τέτοιο, δεν είναι τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από τη «λογική» αντίφαση πολιτικών, ηθικών και κοινωνιακών επιπτώσεων υψίστης σημασίας, που θέτει εξ ορισμού και προκαλεί εκ προοιμίου η σύγκρουση της τρομοκρατίας με τη δημοκρατία. Υπό την έννοια ότι η μεν τρομοκρατία απειλεί -αν δεν στοχεύει κιόλας- να καταλύσει τη δημοκρατία και τους θεσμούς της, η δε δημοκρατία, μεθοδεύοντας την πάλη της ενάντια στην τρομοκρατία, καταλύει η ίδια τις αρχές της, παραβιάζοντας κατάφωρα τα ανθρώπινα δικαιώματα, την υπεράσπιση των οποίων επαγγέλλεται...».
ΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΗ ΚΡΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΙΑBKS.0954551BKS.0954551ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΥ ΣΤΑΜΟΣ, ΠΡΟΔΡΟΜΙΤΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣΠΑΠΑΣΤΑΜΟΥ ΣΤΑΜΟΣ, ΠΡΟΔΡΟΜΙΤΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣΨΥΧΟΛΟΓΙΑΚατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ •ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΥ ΣΤΑΜΟΣ, ΠΡΟΔΡΟΜΙΤΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-9405-58-4 Συγγραφέας: ΠΑΠΑΣΤΑΜΟΥ ΣΤΑΜΟΣ, ΠΡΟΔΡΟΜΙΤΗΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ Σελίδες: 648 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2010 «...Ένας πρώτος λόγος που μας έκανε να θεωρήσουμε πως ήταν χρέος μας, ως κοινωνικοί ψυχολόγοι, να μελετήσουμε τα φαινόμενα της τρομοκρατίας και γενικότερα της κρατικής και της μη κρατικής πολιτικής βίας βρίσκεται στη σύνθετη φύση και προέλευσή τους έτσι όπως βιώνονται, προσλαμβάνονται, εξηγούνται, ερμηνεύονται και αντιμετωπίζονται από το κοινωνικό υποκείμενο φυσικά -δηλαδή πρωτίστως σε αναπαραστασιακό επίπεδο-αλλά και ως προς τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονται, χρησιμοποιούνται και εξαργυρώνονται από την πολιτεία στις διάφορες εκδοχές της, δηλαδή κατ αποκλειστικότητα σε θεσμικό και επικοινωνιακό επίπεδο... ...Ο κύριος όμως και ύστατος λόγος που μας έκανε όχι μόνο να θέλουμε να μελετήσουμε την τρομοκρατία και την άσκηση κρατικής και μη κρατικής πολιτικής βίας από τη σκοπιά της κοινωνικής ψυχολογίας, αλλά και να πιστέψουμε ότι οφείλουμε να πράξουμε κάτι τέτοιο, δεν είναι τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από τη «λογική» αντίφαση πολιτικών, ηθικών και κοινωνιακών επιπτώσεων υψίστης σημασίας, που θέτει εξ ορισμού και προκαλεί εκ προοιμίου η σύγκρουση της τρομοκρατίας με τη δημοκρατία. Υπό την έννοια ότι η μεν τρομοκρατία απειλεί -αν δεν στοχεύει κιόλας- να καταλύσει τη δημοκρατία και τους θεσμούς της, η δε δημοκρατία, μεθοδεύοντας την πάλη της ενάντια στην τρομοκρατία, καταλύει η ίδια τις αρχές της, παραβιάζοντας κατάφωρα τα ανθρώπινα δικαιώματα, την υπεράσπιση των οποίων επαγγέλλεται...». ΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΗ ΚΡΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΙΑ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση