Τα τελευταία χρόνια η ελληνόγλωσση βιβλιογραφία γύρω από τη γνωσιακή-συμπεριφοριστική θεραπεία (ΓΣΘ) αυξάνεται με γρήγορο ρυθμό, αντανακλώντας την πρόοδο που συντελείται σε αυτό τον τομέα. Τα εισαγωγικά εγχειρίδια που κυκλοφορούν ωστόσο αφορούν κυρίως τη θεραπεία ενηλίκων, ενώ ιδιαίτερα αισθητή είναι η έλλειψη αντίστοιχων εγχειριδίων για τη ΓΣΘ σε παιδιά και εφήβους. Το κενό αυτό καλύπτει ο παρών τόμος, που περιλαμβάνει τόσο τις θεωρητικές γνώσεις για τη φιλοσοφία και το επιστημονικό υπόβαθρο της ΓΣΘ, ειδικότερα αυτής που απευθύνεται σε παιδιά και εφήβους, όσο και μια «ζωντανή εικόνα» του τρόπου εφαρμογής και λειτουργίας της μέσα από την ανάλυση περιπτώσεων. Οι συγγραφείς, θεραπευτές γνωσιακής-συμπεριφοριστικής κατεύθυνσης και καταξιωμένοι επιστήμονες, διασφαλίζουν τη βέλτιστη ποιότητα της γνώσης και την αξιόπιστη παρουσίαση της πολύχρονης κλινικής εμπειρίας τους από τον παιδικό και εφηβικό πληθυσμό.
Ένα έργο πρωτοποριακό στον τομέα της θεραπευτικής αντιμετώπισης των προβλημάτων ψυχικής υγείας των παιδιών και των εφήβων στον τόπο μας, και ένα πολύτιμο βοήθημα για τον κλινικό που προσπαθεί να κατανοήσει και να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις ανάγκες των νέων ατόμων και των οικογενειών τους.
«Το βιβλίο οργανώνεται σε τρία κύρια μέρη και καθοδηγεί με σαφήνεια και συστηματικό τρόπο τον αναγνώστη ώστε να κατανοήσει, να εμβαθύνει και να συνδυάσει το θεωρητικό υπόβαθρο και τις βασικές αρχές της γνωσιακής-συμπεριφοριστικής θεραπείας με την εφαρμογή στην κλινική πράξη. Από τις σημαντικές πληροφορίες για τη συνεισφορά και την καταλληλότητα του γνωσιακού-συμπεριφοριστικού μοντέλου στην αντιμετώπιση δυσλειτουργιών που εκδηλώνονται στην παιδική και την εφηβική ηλικία, τον ρόλο και τη συμμετοχή των γονέων και των εκπαιδευτικών στη διαδικασία αυτή, έως την παρουσίαση διαφορετικών ψυχικών και νευροαναπτυξιακών διαταραχών, σε συνδυασμό με την αναλυτική παρουσίαση συγκεκριμένων κλινικών περιπτώσεων και τις νέες τάσεις στον τομέα της ψυχοθεραπείας αυτής, όλα συνθέτουν ένα εξαιρετικό εγχειρίδιο γνωσιακής-συμπεριφοριστικής θεραπείας για παιδιά και εφήβους».
Τα τελευταία χρόνια η ελληνόγλωσση βιβλιογραφία γύρω από τη γνωσιακή-συμπεριφοριστική θεραπεία (ΓΣΘ) αυξάνεται με γρήγορο ρυθμό, αντανακλώντας την πρόοδο που συντελείται σε αυτό τον τομέα. Τα εισαγωγικά εγχειρίδια που κυκλοφορούν ωστόσο αφορούν κυρίως τη θεραπεία ενηλίκων, ενώ ιδιαίτερα αισθητή είναι η έλλειψη αντίστοιχων εγχειριδίων για τη ΓΣΘ σε παιδιά και εφήβους. Το κενό αυτό καλύπτει ο παρών τόμος, που περιλαμβάνει τόσο τις θεωρητικές γνώσεις για τη φιλοσοφία και το επιστημονικό υπόβαθρο της ΓΣΘ, ειδικότερα αυτής που απευθύνεται σε παιδιά και εφήβους, όσο και μια «ζωντανή εικόνα» του τρόπου εφαρμογής και λειτουργίας της μέσα από την ανάλυση περιπτώσεων. Οι συγγραφείς, θεραπευτές γνωσιακής-συμπεριφοριστικής κατεύθυνσης και καταξιωμένοι επιστήμονες, διασφαλίζουν τη βέλτιστη ποιότητα της γνώσης και την αξιόπιστη παρουσίαση της πολύχρονης κλινικής εμπειρίας τους από τον παιδικό και εφηβικό πληθυσμό.
Ένα έργο πρωτοποριακό στον τομέα της θεραπευτικής αντιμετώπισης των προβλημάτων ψυχικής υγείας των παιδιών και των εφήβων στον τόπο μας, και ένα πολύτιμο βοήθημα για τον κλινικό που προσπαθεί να κατανοήσει και να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις ανάγκες των νέων ατόμων και των οικογενειών τους.
«Το βιβλίο οργανώνεται σε τρία κύρια μέρη και καθοδηγεί με σαφήνεια και συστηματικό τρόπο τον αναγνώστη ώστε να κατανοήσει, να εμβαθύνει και να συνδυάσει το θεωρητικό υπόβαθρο και τις βασικές αρχές της γνωσιακής-συμπεριφοριστικής θεραπείας με την εφαρμογή στην κλινική πράξη. Από τις σημαντικές πληροφορίες για τη συνεισφορά και την καταλληλότητα του γνωσιακού-συμπεριφοριστικού μοντέλου στην αντιμετώπιση δυσλειτουργιών που εκδηλώνονται στην παιδική και την εφηβική ηλικία, τον ρόλο και τη συμμετοχή των γονέων και των εκπαιδευτικών στη διαδικασία αυτή, έως την παρουσίαση διαφορετικών ψυχικών και νευροαναπτυξιακών διαταραχών, σε συνδυασμό με την αναλυτική παρουσίαση συγκεκριμένων κλινικών περιπτώσεων και τις νέες τάσεις στον τομέα της ψυχοθεραπείας αυτής, όλα συνθέτουν ένα εξαιρετικό εγχειρίδιο γνωσιακής-συμπεριφοριστικής θεραπείας για παιδιά και εφήβους».
ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΣΤΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΗΒΩΝBKS.0954978BKS.0954978ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑΚατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-546-709-8 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ Σελίδες: 800 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2016 ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ Τα τελευταία χρόνια η ελληνόγλωσση βιβλιογραφία γύρω από τη γνωσιακή-συμπεριφοριστική θεραπεία (ΓΣΘ) αυξάνεται με γρήγορο ρυθμό, αντανακλώντας την πρόοδο που συντελείται σε αυτό τον τομέα. Τα εισαγωγικά εγχειρίδια που κυκλοφορούν ωστόσο αφορούν κυρίως τη θεραπεία ενηλίκων, ενώ ιδιαίτερα αισθητή είναι η έλλειψη αντίστοιχων εγχειριδίων για τη ΓΣΘ σε παιδιά και εφήβους. Το κενό αυτό καλύπτει ο παρών τόμος, που περιλαμβάνει τόσο τις θεωρητικές γνώσεις για τη φιλοσοφία και το επιστημονικό υπόβαθρο της ΓΣΘ, ειδικότερα αυτής που απευθύνεται σε παιδιά και εφήβους, όσο και μια «ζωντανή εικόνα» του τρόπου εφαρμογής και λειτουργίας της μέσα από την ανάλυση περιπτώσεων. Οι συγγραφείς, θεραπευτές γνωσιακής-συμπεριφοριστικής κατεύθυνσης και καταξιωμένοι επιστήμονες, διασφαλίζουν τη βέλτιστη ποιότητα της γνώσης και την αξιόπιστη παρουσίαση της πολύχρονης κλινικής εμπειρίας τους από τον παιδικό και εφηβικό πληθυσμό. Ένα έργο πρωτοποριακό στον τομέα της θεραπευτικής αντιμετώπισης των προβλημάτων ψυχικής υγείας των παιδιών και των εφήβων στον τόπο μας, και ένα πολύτιμο βοήθημα για τον κλινικό που προσπαθεί να κατανοήσει και να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις ανάγκες των νέων ατόμων και των οικογενειών τους. «Το βιβλίο οργανώνεται σε τρία κύρια μέρη και καθοδηγεί με σαφήνεια και συστηματικό τρόπο τον αναγνώστη ώστε να κατανοήσει, να εμβαθύνει και να συνδυάσει το θεωρητικό υπόβαθρο και τις βασικές αρχές της γνωσιακής-συμπεριφοριστικής θεραπείας με την εφαρμογή στην κλινική πράξη. Από τις σημαντικές πληροφορίες για τη συνεισφορά και την καταλληλότητα του γνωσιακού-συμπεριφοριστικού μοντέλου στην αντιμετώπιση δυσλειτουργιών που εκδηλώνονται στην παιδική και την εφηβική ηλικία, τον ρόλο και τη συμμετοχή των γονέων και των εκπαιδευτικών στη διαδικασία αυτή, έως την παρουσίαση διαφορετικών ψυχικών και νευροαναπτυξιακών διαταραχών, σε συνδυασμό με την αναλυτική παρουσίαση συγκεκριμένων κλινικών περιπτώσεων και τις νέες τάσεις στον τομέα της ψυχοθεραπείας αυτής, όλα συνθέτουν ένα εξαιρετικό εγχειρίδιο γνωσιακής-συμπεριφοριστικής θεραπείας για παιδιά και εφήβους». ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΣΤΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΗΒΩΝ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση