Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 8 - 07-07-2011
Το κατι αλλο που καταληγει σε HDMI, αποκλειεται ναναι καλυτερο απο το ΗDMI σε HDMI.
Kαλο παιχνιδι!
Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 04-07-2011
Η κάρτα είναι μια από τις καλύτερες της αγοράς αυτή τη στιγμη. Επιδει δεν εχει δεν σημένει ότι δεν λέει. Έχει 1 DVI και 4 Display ports, τα Display ports υποστιρίζουν VGA, DVI, DVI-I, HDMI μέσο αντάπτορα Display port σε΄ότι θες.
Από χρήστη ΤΣΟΛΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ - Βαθμολογία 10 - 13-06-2011
ο φιλος που αγχωθηκε με το hdmi,να παρει μια καρτα των 100 ευρω το πολυ που εχουν και hdmi.εξαλλου μαλλον ,αυτο κοιταζει στις καρτες γραφικων.ολα τα αλλα τα περναει στα ψιλα γραμματα.
Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 08-06-2011
Τελικά επιβεβαιώνεται για ακόμη μια φορά πως η ATI μπορεί να βγάλει φοβερές κάρτες γραφικών και ιδού το αποτέλεσμα!!Μια κάρτα για όλα.
Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 08-06-2011
ΦΑΡΟΥΓΓΙΑΣ!
ΦΙΛΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΑΛΛΑ *******!
ΠΡΙΝ ΠΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΚΕΨΟΥ!
Η ΚΑΡΤΑ ΕΧΕΙ 680€ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ HDMI ΜΑ ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ!
Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 06-06-2011
Φιλε ΦΑΡΟΥΓΓΙΑΣ τι ανεκδοτο ειπες παλι,πολυ πιθανο να το ειπες αυτο για να γραψεις καποιο σχολιο.Το οτι δεν εχει HDMI δεν ειναι προβλημα γιατι υπαρχουν οι θυρες με το μινι οι οποιες κανουν καλλιστα την ιδια δουλεια κ η συνδεση τους γινεται με τον ιδιο τροπο,και αν δεν εχεις οθονη με μινι θυρα υπαρχουν στην αγορα καλωδια τα οποια βγαζουν απο την μια ακρη μινι διασυνδεση κ απο την αλλη την κλασικη HDMI για να το συνδεσεις κανονικα(οπως εχω κανει και εγω)
Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 8 - 06-06-2011
δεν εχει HDMI oμως.
Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 18-05-2011
Η κάρτα είναι πολλή καλή, αν και ακριβή έχει πολλές δυνατότητες παίζεις Metro 2033 και ταυτοχρόνως να τρέχεις το Crysis 2 με τέρμα τα settings και μαζί και Photoshop αυτή θα σου ζητάει και άλλο!
ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΓΟΝΑΤΙΣΕΙΣ Η ΚΆΡΤΑ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ!!!
Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 12-05-2011
Η καλύτερη κάρτα γραφικών στον κόσμο αυτήν την στιγμή!!!
Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 29-04-2011
κοιταξτε μπορει να βαζω 10 επειδη πιστευω πως ειναι η καλυτερα καρτα μαζι με την gtx 590 αλλα θα συμφωνησω με τον προλαλισαντα επισης μην τρελαθουμε τωρα....δεν χρειαζεται να εχεις gtx 570 αλλα και με μια 9 series δηλαδη 9800gtx+ στα 1gb εισαι υπερκαλημενος !!!!!!!
Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 14-04-2011
ΠΕΔΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΗΝ ΕΧς ΠΑΡΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΜΗΝΑ...ΤΟ ΜΟΝΟ Π ΕΧς ΝΑ ΠΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΚΑΡΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ......ΚΑΙ ΟΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΙΤΕΡΗ ΩΓΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 13-04-2011
Βάλε μια gtx 570 να παίξει σε ανάλυση 2560x1600 metro 2033 ή crysis με τέρμα τα settings να δούμε τι θα γίνει. Ακόμα και σε άλλα λιγότερο βαριά παιχνίδια δεν μπορεί. Σε 1920x1080 τα καταφέρνει με τα δύο παραπάνω παιχνίδια αλλά και με το καλύτερο framerate!!! Φιλικά!!!!
Από χρήστη ΛΑΓΟΠΑΤΗΣ - ΓΙΑΝΝΟΥ ΣΩΤΗΡΗΣ - Βαθμολογία 10 - 10-04-2011
Η καρτα αυτη απλα δεν υπαρχει!! Ειναι η αντοιστιχη 5970 για την σειρα 5000 ειναι και αυτη το ιδιο για την σειρα 6900 ΟΛΕΣ αυτες ειναι διπυρηνες!!
Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 6 - 10-04-2011
sory guys αλλά θα σας απογοητεύσω, αν ρίξετε μια ματιά εδώ: http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html
Θα δείτε πως, αυτή η κάρτα είναι πολύ ακριβή, για αυτά που μπορεί.
Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 7 - 08-04-2011
Εγώ θεωρώ υπερβολικό να δώσει κάποιος τόσα λεφτά για μια κάρτα γραφικών της οποίας οι τεχνολογίες σε 2 χρόνια θα ξεπεραστούν και θα θέλει ξανά καινούργια. Γι αυτό εγώ ποτέ δε θα έδινα πάνω από 400 Ευρώ σε κάρτα γραφικών.
Επίσης, κατά τη γνώμη μου οι nVidia είναι πολύ πιο αξιόπιστες και με καλύτερα γραφικά (χωρίς να είμαι οπαδός καμιάς εταιρίας). Πιστεύω μια GTX 570 θα τους κάλυπτε όλους, τουλάχιστον για 2-3 χρόνια...
Από χρήστη ΤΣΟΛΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ - Βαθμολογία 10 - 07-04-2011
και ρωτω εγω,,,η τεχνολογια που εχει ειναι λιγο πολυ η ιδια με πιο φθηνες κατα πολυ....η ΑΜΔ δεν δαπανησε και κανα τεραστιο ποσο να την φτιαξει,μιας και χρηματα τους τα εχουν αποσβεσει με το παραπανω απο τις προηγουμενες σειρες...τωρα σε αυτα τα χρηματα μου φαινεται λιγο απαραδεκτο να υπαρχει τετοια καρτα..και με μια 6950 κανεις με το παραπανω την δουλεια στα φουλ ολα....εδω μια 4870 παιζει το crysis 1 και 2 μια χαρα ,απο μια καρτα 3 ετων!!!!το 10αρι το δινω γιατι οντως ειναι κορυφη καρτα απο οτι υπαρχει σημερα...αλλα πολυ ακριβη για το τιποτα!!!
Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 06-04-2011
Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα!!! Όντως η καλύτερη κάρτα γραφικών στον κόσμο. Αν και η gtx 580 είναι λίγο καλύτερη από την hd 6970 η hd 6990 είναι καλύτερη από την gtx 590. Η nvidia προκειμένου η κάρτα της να μην είναι πολύ ενεργοβόρα και θορυβώδης μείωσε τα clocks και το μέγεθος επίσης έτσι ώστε να καταλαμβάνει μικρότερο χώρο. H amd ξεπερνώντας τον εαυτό της κατάφερε περίπου να διπλασιάσει την 6970 με μόνη διαφορά ότι το core clock είναι 830mhz. Όμως ενεργοποιώντας (με ένα μικρό κουμπάκι που βρίσκεται πάνω στην κάρτα) το bios 2 όπως ονομάζεται η κάρτα πάει κανονικά στα 880mhz. Όλα αυτά βέβαια όμως με λίγο παραπάνω μέγεθος, ήχο και κατανάλωση από την αντίστοιχη της nvidias!!! Αλλά δεν νομίζω ότι αυτοί που θα πάρουν αυτήν την κάρτα θα πτοηθούν από αυτές τις λεπτομέρειες, αφού αναζητουν την απόλυτη απόδοση. Και πιο φθηνά από nvidia!!! Μπράβο amd!!!
Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 05-04-2011
Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ VGA ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!
Kαλο παιχνιδι!
ΦΙΛΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΑΛΛΑ *******!
ΠΡΙΝ ΠΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΚΕΨΟΥ!
Η ΚΑΡΤΑ ΕΧΕΙ 680€ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ HDMI ΜΑ ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ!