Γραμμένο από διακεκριμένους πανεπιστημιακούς καθηγητές, ειδικούς στους τομείς της νόησης, των κινήτρων και της αξιολόγησης, το βιβλίο Εκπαιδευτική ψυχολογία: Στοχασμός για δράση διαρθρώνεται σύμφωνα με ένα καινοτόμο πλαίσιο, που αφενός καθιστά τη μελέτη της εκπαιδευτικής ψυχολογίας ενδιαφέρουσα και προσιτή, αφετέρου προετοιμάζει τους μελλοντικούς εκπαιδευτικούς προκειμένου να ασκήσουν το επάγγελμά τους επί τη βάσει μιας στοχαστικής προσέγγισης.
Το συγκεκριμένο αυτό πλαίσιο εισάγει τους αναγνώστες σε μια διεργασία τεσσάρων σταδίων: τον στοχασμό, τη συγκέντρωση πληροφοριών, τη λήψη αποφάσεων και την αξιολόγηση (RIDE [Reflection, Information Gathering, Decision Making, Evaluation]) με σκοπό την ανάπτυξη επαγγελματικής σκέψης γύρω από τις ευκαιρίες και τα προβλήματα της τάξης. Το πλαίσιο RIDE βοηθά τους εκπαιδευτικούς που δεν έχουν ξεκινήσει ακόμη την επαγγελματική τους σταδιοδρομία να αναπτύξουν όλες τις απαραίτητες δεξιότητες προκειμένου να διαμορφώνουν ερωτήματα σχετικά με τις μελλοντικές τους τάξεις, να σκέφτονται κριτικά για τις απαντήσεις και στη συνέχεια να αναλαμβάνουν αποτελεσματική δράση. Οι ευρέως αναγνωρισμένες περιπτώσεις εκπαιδευτικής πράξης, τα ενδιαφέροντα ερωτήματα και οι γοητευτικές δραστηριότητες που περιέχονται στο βιβλίο συμβάλλουν στην κατάκτηση των απαραίτητων δεξιοτήτων για την επιτυχή άσκηση του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού.
Γραμμένο από διακεκριμένους πανεπιστημιακούς καθηγητές, ειδικούς στους τομείς της νόησης, των κινήτρων και της αξιολόγησης, το βιβλίο Εκπαιδευτική ψυχολογία: Στοχασμός για δράση διαρθρώνεται σύμφωνα με ένα καινοτόμο πλαίσιο, που αφενός καθιστά τη μελέτη της εκπαιδευτικής ψυχολογίας ενδιαφέρουσα και προσιτή, αφετέρου προετοιμάζει τους μελλοντικούς εκπαιδευτικούς προκειμένου να ασκήσουν το επάγγελμά τους επί τη βάσει μιας στοχαστικής προσέγγισης.
Το συγκεκριμένο αυτό πλαίσιο εισάγει τους αναγνώστες σε μια διεργασία τεσσάρων σταδίων: τον στοχασμό, τη συγκέντρωση πληροφοριών, τη λήψη αποφάσεων και την αξιολόγηση (RIDE [Reflection, Information Gathering, Decision Making, Evaluation]) με σκοπό την ανάπτυξη επαγγελματικής σκέψης γύρω από τις ευκαιρίες και τα προβλήματα της τάξης. Το πλαίσιο RIDE βοηθά τους εκπαιδευτικούς που δεν έχουν ξεκινήσει ακόμη την επαγγελματική τους σταδιοδρομία να αναπτύξουν όλες τις απαραίτητες δεξιότητες προκειμένου να διαμορφώνουν ερωτήματα σχετικά με τις μελλοντικές τους τάξεις, να σκέφτονται κριτικά για τις απαντήσεις και στη συνέχεια να αναλαμβάνουν αποτελεσματική δράση. Οι ευρέως αναγνωρισμένες περιπτώσεις εκπαιδευτικής πράξης, τα ενδιαφέροντα ερωτήματα και οι γοητευτικές δραστηριότητες που περιέχονται στο βιβλίο συμβάλλουν στην κατάκτηση των απαραίτητων δεξιοτήτων για την επιτυχή άσκηση του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑBKS.0544549BKS.0544549O DONNELL ANGELA, REEVE JOHNMARSHALL, SMITH JEFFREYO DONNELL ANGELA, REEVE JOHNMARSHALL, SMITH JEFFREYΨΥΧΟΛΟΓΙΑΚατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ •O DONNELL ANGELA, REEVE JOHNMARSHALL, SMITH JEFFREY στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-01-2257-2 Συγγραφέας: O DONNELL ANGELA, REEVE JOHNMARSHALL, SMITH JEFFREY Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG Μετάφραση: ΤΟΜΑΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Σελίδες: 850 Διαστάσεις: 21Χ29 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2021 ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ Γραμμένο από διακεκριμένους πανεπιστημιακούς καθηγητές, ειδικούς στους τομείς της νόησης, των κινήτρων και της αξιολόγησης, το βιβλίο Εκπαιδευτική ψυχολογία: Στοχασμός για δράση διαρθρώνεται σύμφωνα με ένα καινοτόμο πλαίσιο, που αφενός καθιστά τη μελέτη της εκπαιδευτικής ψυχολογίας ενδιαφέρουσα και προσιτή, αφετέρου προετοιμάζει τους μελλοντικούς εκπαιδευτικούς προκειμένου να ασκήσουν το επάγγελμά τους επί τη βάσει μιας στοχαστικής προσέγγισης. Το συγκεκριμένο αυτό πλαίσιο εισάγει τους αναγνώστες σε μια διεργασία τεσσάρων σταδίων: τον στοχασμό, τη συγκέντρωση πληροφοριών, τη λήψη αποφάσεων και την αξιολόγηση (RIDE [Reflection, Information Gathering, Decision Making, Evaluation]) με σκοπό την ανάπτυξη επαγγελματικής σκέψης γύρω από τις ευκαιρίες και τα προβλήματα της τάξης. Το πλαίσιο RIDE βοηθά τους εκπαιδευτικούς που δεν έχουν ξεκινήσει ακόμη την επαγγελματική τους σταδιοδρομία να αναπτύξουν όλες τις απαραίτητες δεξιότητες προκειμένου να διαμορφώνουν ερωτήματα σχετικά με τις μελλοντικές τους τάξεις, να σκέφτονται κριτικά για τις απαντήσεις και στη συνέχεια να αναλαμβάνουν αποτελεσματική δράση. Οι ευρέως αναγνωρισμένες περιπτώσεις εκπαιδευτικής πράξης, τα ενδιαφέροντα ερωτήματα και οι γοητευτικές δραστηριότητες που περιέχονται στο βιβλίο συμβάλλουν στην κατάκτηση των απαραίτητων δεξιοτήτων για την επιτυχή άσκηση του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση