To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Ψυχολογία > ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
 
 
 
   
 
egxeiridio koinonikis psyxologias tis sxolikis taxis photo

egxeiridio koinonikis psyxologias tis sxolikis taxis photo


ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ

BKS.0544673      
ΚατηγορίαΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΥποκατηγορίαΚΟΙΝΩΝΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.42.00 €
μόνο37.80 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-01-2387-6
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Μετάφραση: ΜΑΡΑΓΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Σελίδες: 779
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2022

Η προσέγγιση της σχολικής τάξης μέσα από το πρίσμα της Κοινωνικής Ψυχολογίας επιτρέπει τη θέασή της ως μιας πολυδιάστατης κοινωνικής δομής στην οποία η μαθησιακή διαδικασία και η επιτυχία της διαμορφώνονται από ένα πλέγμα φαινομένων, διαδικασιών και συμπεριφορών. Η σχολική τάξη είναι ένα δυναμικό πεδίο αλληλεπιδράσεων μεταξύ των μαθητών και της/του εκπαιδευτικού. Σε αυτό το πλαίσιο, το περιεχόμενο και η αποτελεσματικότητα της μάθησης καθορίζονται από ένα ευρύ και πολυσχιδές σύνολο ενδοατομικών διεργασιών, διαπροσωπικών συμπεριφορών, διομαδικών σχέσεων και ιδεολογικών προσανατολισμών που συνδέονται ευθέως με την ατομική και την κοινωνική ταυτότητα των δρώντων.

Καθημερινά, μαθητές/μαθήτριες και εκπαιδευτικοί φέρνουν στη σχολική τάξη τον εαυτό τους και καλούνται να διαχειριστούν και συνάμα να διαπραγματευτούν ιδιοσυγκρασιακά στοιχεία και πτυχές της κοινωνικής τους ταυτότητας, στάσεις, αντιλήψεις, αποδόσεις, ατομικές διαφορές, στερεότυπα και προκαταλήψεις, ενδοομαδικές μεροληψίες και εξωομαδικές διακρίσεις, τη θέση και τη συμπεριφορά τους ως προς την ετερότητα. Πρόκειται για ένα αυτοτελές σύμπαν απόψεων, πεποιθήσεων και συμπεριφορών που μεταβάλλεται από τη ροή του γίγνεσθαι στον μικρο- και μακρο- κοινωνικό τους κόσμο.

Το Εγχειρίδιο κοινωνικής ψυχολογίας της σχολικής τάξης παρουσιάζει με ιδιαίτερα περιεκτικό τρόπο την ποικιλομορφία της κοινωνικοψυχολογικής έρευνας της σχολικής τάξης. Βασίζεται στην ερευνητική και βιωματική εμπειρία των συγγραφέων, είναι γραμμένο σε απλή, κατανοητή γλώσσα και περιέχει παραδείγματα από την καθημερινότητα της σχολικής τάξης.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Last viewed
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ (BKS.0544673)
egxeiridio koinonikis psyxologias tis sxolikis taxis photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 42.00 € μόνο 37.80
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

ISBN: 978-960-01-2387-6
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Μετάφραση: ΜΑΡΑΓΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Σελίδες: 779
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2022

Η προσέγγιση της σχολικής τάξης μέσα από το πρίσμα της Κοινωνικής Ψυχολογίας επιτρέπει τη θέασή της ως μιας πολυδιάστατης κοινωνικής δομής στην οποία η μαθησιακή διαδικασία και η επιτυχία της διαμορφώνονται από ένα πλέγμα φαινομένων, διαδικασιών και συμπεριφορών. Η σχολική τάξη είναι ένα δυναμικό πεδίο αλληλεπιδράσεων μεταξύ των μαθητών και της/του εκπαιδευτικού. Σε αυτό το πλαίσιο, το περιεχόμενο και η αποτελεσματικότητα της μάθησης καθορίζονται από ένα ευρύ και πολυσχιδές σύνολο ενδοατομικών διεργασιών, διαπροσωπικών συμπεριφορών, διομαδικών σχέσεων και ιδεολογικών προσανατολισμών που συνδέονται ευθέως με την ατομική και την κοινωνική ταυτότητα των δρώντων.

Καθημερινά, μαθητές/μαθήτριες και εκπαιδευτικοί φέρνουν στη σχολική τάξη τον εαυτό τους και καλούνται να διαχειριστούν και συνάμα να διαπραγματευτούν ιδιοσυγκρασιακά στοιχεία και πτυχές της κοινωνικής τους ταυτότητας, στάσεις, αντιλήψεις, αποδόσεις, ατομικές διαφορές, στερεότυπα και προκαταλήψεις, ενδοομαδικές μεροληψίες και εξωομαδικές διακρίσεις, τη θέση και τη συμπεριφορά τους ως προς την ετερότητα. Πρόκειται για ένα αυτοτελές σύμπαν απόψεων, πεποιθήσεων και συμπεριφορών που μεταβάλλεται από τη ροή του γίγνεσθαι στον μικρο- και μακρο- κοινωνικό τους κόσμο.

Το Εγχειρίδιο κοινωνικής ψυχολογίας της σχολικής τάξης παρουσιάζει με ιδιαίτερα περιεκτικό τρόπο την ποικιλομορφία της κοινωνικοψυχολογικής έρευνας της σχολικής τάξης. Βασίζεται στην ερευνητική και βιωματική εμπειρία των συγγραφέων, είναι γραμμένο σε απλή, κατανοητή γλώσσα και περιέχει παραδείγματα από την καθημερινότητα της σχολικής τάξης.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ BKS.0544673 BKS.0544673 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Κατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-01-2387-6 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG Μετάφραση: ΜΑΡΑΓΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Σελίδες: 779 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2022 Η προσέγγιση της σχολικής τάξης μέσα από το πρίσμα της Κοινωνικής Ψυχολογίας επιτρέπει τη θέασή της ως μιας πολυδιάστατης κοινωνικής δομής στην οποία η μαθησιακή διαδικασία και η επιτυχία της διαμορφώνονται από ένα πλέγμα φαινομένων, διαδικασιών και συμπεριφορών. Η σχολική τάξη είναι ένα δυναμικό πεδίο αλληλεπιδράσεων μεταξύ των μαθητών και της/του εκπαιδευτικού. Σε αυτό το πλαίσιο, το περιεχόμενο και η αποτελεσματικότητα της μάθησης καθορίζονται από ένα ευρύ και πολυσχιδές σύνολο ενδοατομικών διεργασιών, διαπροσωπικών συμπεριφορών, διομαδικών σχέσεων και ιδεολογικών προσανατολισμών που συνδέονται ευθέως με την ατομική και την κοινωνική ταυτότητα των δρώντων. Καθημερινά, μαθητές/μαθήτριες και εκπαιδευτικοί φέρνουν στη σχολική τάξη τον εαυτό τους και καλούνται να διαχειριστούν και συνάμα να διαπραγματευτούν ιδιοσυγκρασιακά στοιχεία και πτυχές της κοινωνικής τους ταυτότητας, στάσεις, αντιλήψεις, αποδόσεις, ατομικές διαφορές, στερεότυπα και προκαταλήψεις, ενδοομαδικές μεροληψίες και εξωομαδικές διακρίσεις, τη θέση και τη συμπεριφορά τους ως προς την ετερότητα. Πρόκειται για ένα αυτοτελές σύμπαν απόψεων, πεποιθήσεων και συμπεριφορών που μεταβάλλεται από τη ροή του γίγνεσθαι στον μικρο- και μακρο- κοινωνικό τους κόσμο. Το Εγχειρίδιο κοινωνικής ψυχολογίας της σχολικής τάξης παρουσιάζει με ιδιαίτερα περιεκτικό τρόπο την ποικιλομορφία της κοινωνικοψυχολογικής έρευνας της σχολικής τάξης. Βασίζεται στην ερευνητική και βιωματική εμπειρία των συγγραφέων, είναι γραμμένο σε απλή, κατανοητή γλώσσα και περιέχει παραδείγματα από την καθημερινότητα της σχολικής τάξης.
34.02
10 1 1


x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή