To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Ιστορία > ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΧΑΛΙΦΑΤΟΥ 1924-2024
 
 
 
   
 
to telos toy xalifatoy 1924 2024 photo

to telos toy xalifatoy 1924 2024 photo


ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΧΑΛΙΦΑΤΟΥ 1924-2024

BKS.0563209      
ΚατηγορίαΙΣΤΟΡΙΚΑ
ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ στην κατηγορία ΙΣΤΟΡΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΔΟΚΙΜΙΑ-ΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.12.01 €
μόνο10.81 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5590-64-2
Συγγραφέας: ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ
Εκδοτικός οίκος: INFOΓΝΩΜΩΝ
Σελίδες: 102
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2024

Η ΜΑΣΟΝΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΤΟ ΚΟΜΙΤΑΤΟ ΕΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΟΥ ΚΑΙ Η ΤΖΙΧΑΝΤ ΤΟΥ ΚΕΜΑΛ

Στις 3 Μαρτίου 1924, η Τουρκική Εθνοσυνέλευση στην Αγκυρα υπερψήφισε την κατάργηση του Χαλιφάτου καθ' υπόδειξην του Μουσταφά Κεμάλ. Επρόκειτο για μια πρωτόγνωρη ενέργεια στην Ιστορία του Ισλάμ οι διαστάσεις της οποίας ξεπερνούσαν τα στενά σύνορα της νεοσύστατης Τουρκικής Δημοκρατίας. Ο πρώτος Χαλίφης (που σημαίνει διάδοχος του Προφήτη στα αραβικά) ήταν ο Αμπού Μπακρ (632-634 μ.Χ). Ένας θεσμός 1292 ετών έπαψε να υφίσταται με ένα ψήφισμα του τουρκικού κοινοβουλίου...

Πως φτάσαμε σε αυτό το -ιστορικής αξίας- γεγονός πριν από ακριβώς ιοο χρόνια το οποίο άφησε το Ισλάμ χωρίς θρησκευτικό ηγέτη; Τι συνέβη στην Οθωμανική Αυτοκρατορία από το δεύτερο μισό του 19ου αιώνα (1856) μέχρι και την 3η Μαρτίου 1924; Πόσο ήταν ο Μουσταφά Κεμάλ γνήσιο προϊόν της εποχής του και φορέας νεωτερικών ιδεών; Ποιος ο ρόλος των μασονικών Στοών στα αστικά κέντρα (Κων/πολη, Σμύρνη, Θεσσαλονίκη) της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας; Τι πρέσβευε το Κομιτάτο Ένωσης και Προόδου; Πως εργαλειοποίησε ο Κεμάλ το Ισλάμ κατά τη διάρκεια του λεγάμενου Αγώνα της Ανεξαρτησίας (1919-1923); Ποιες οι αντιδράσεις της Ούμμα (κοινότητα των πιστών) μετά την κατάργηση του Χαλιφάτου; Ποιες οργανώσεις και δίκτυα κάλυψαν το κενό που άφησε η ανυπαρξία Χαλίφη; Κατά πόσο η ισλαμιστική τρομοκρατία τροφοδοτείται ακόμη και σήμερα από την απόφαση της 3ης Μαρτίου 1924;

Το παρόν πόνημα επιδιώκει με τρόπο απλό να εισάγει τον αναγνώστη σε ένα ιστορικό πλαίσιο φωτίζοντας άγνωστες πτυχές της πρόσφατης ιστορίας της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας που επηρέασε και την Ελλάδα της Μεγάλης Ιδέας. Το θέμα έχει πολλές διαστάσεις και δεν αφορά μόνο το μουσουλμανικό κόσμο πόσο μάλλον την ίδια την Τουρκία. Πτυχές της απόφασης της 3ης Μαρτίου 1924 επηρεάζουν ακόμη και σήμερα έμμεσα τις ελληνοτουρκικές σχέσεις. Η απόφαση Ερντογάν για επιστροφή της Αγιάς Σοφιάς στο προηγούμενο καθεστώς αυτής (δηλαδή τζαμί), σχετίζεται με το "τραύμα" που βίωσαν οι μουσουλμάνοι από τις "εκσυγχρονιστικές" ενέργειες του Μ. Κεμάλ...

Η κατανόηση της δυναμικής των ελληνοτουρκικών σχέσεων αλλά και των εξελίξεων στο μουσουλμανικό κόσμο προϋποθέτει γνώση του ιστορικού πλαισίου όπως αυτό διαμορφώθηκε τον 190 αιώνα και αρχές του 20ού αιώνα. Παραφράζοντας τον ισπανο-αμερικανό φιλόσοφο George Santyana θα λέγαμε ότι "οποίος δεν γνωρίζει το παρελθόν του είναι καταδικασμένος να το ξαναζήσει".


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΙΣΤΟΡΙΚΑ

Last viewed
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΧΑΛΙΦΑΤΟΥ 1924-2024 (BKS.0563209)
to telos toy xalifatoy 1924 2024 photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 12.01 € μόνο 10.81
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΙΣΤΟΡΙΚΑ
ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ στην κατηγορία ΙΣΤΟΡΙΚΑ

ISBN: 978-618-5590-64-2
Συγγραφέας: ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ
Εκδοτικός οίκος: INFOΓΝΩΜΩΝ
Σελίδες: 102
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2024

Η ΜΑΣΟΝΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΤΟ ΚΟΜΙΤΑΤΟ ΕΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΟΥ ΚΑΙ Η ΤΖΙΧΑΝΤ ΤΟΥ ΚΕΜΑΛ

Στις 3 Μαρτίου 1924, η Τουρκική Εθνοσυνέλευση στην Αγκυρα υπερψήφισε την κατάργηση του Χαλιφάτου καθ' υπόδειξην του Μουσταφά Κεμάλ. Επρόκειτο για μια πρωτόγνωρη ενέργεια στην Ιστορία του Ισλάμ οι διαστάσεις της οποίας ξεπερνούσαν τα στενά σύνορα της νεοσύστατης Τουρκικής Δημοκρατίας. Ο πρώτος Χαλίφης (που σημαίνει διάδοχος του Προφήτη στα αραβικά) ήταν ο Αμπού Μπακρ (632-634 μ.Χ). Ένας θεσμός 1292 ετών έπαψε να υφίσταται με ένα ψήφισμα του τουρκικού κοινοβουλίου...

Πως φτάσαμε σε αυτό το -ιστορικής αξίας- γεγονός πριν από ακριβώς ιοο χρόνια το οποίο άφησε το Ισλάμ χωρίς θρησκευτικό ηγέτη; Τι συνέβη στην Οθωμανική Αυτοκρατορία από το δεύτερο μισό του 19ου αιώνα (1856) μέχρι και την 3η Μαρτίου 1924; Πόσο ήταν ο Μουσταφά Κεμάλ γνήσιο προϊόν της εποχής του και φορέας νεωτερικών ιδεών; Ποιος ο ρόλος των μασονικών Στοών στα αστικά κέντρα (Κων/πολη, Σμύρνη, Θεσσαλονίκη) της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας; Τι πρέσβευε το Κομιτάτο Ένωσης και Προόδου; Πως εργαλειοποίησε ο Κεμάλ το Ισλάμ κατά τη διάρκεια του λεγάμενου Αγώνα της Ανεξαρτησίας (1919-1923); Ποιες οι αντιδράσεις της Ούμμα (κοινότητα των πιστών) μετά την κατάργηση του Χαλιφάτου; Ποιες οργανώσεις και δίκτυα κάλυψαν το κενό που άφησε η ανυπαρξία Χαλίφη; Κατά πόσο η ισλαμιστική τρομοκρατία τροφοδοτείται ακόμη και σήμερα από την απόφαση της 3ης Μαρτίου 1924;

Το παρόν πόνημα επιδιώκει με τρόπο απλό να εισάγει τον αναγνώστη σε ένα ιστορικό πλαίσιο φωτίζοντας άγνωστες πτυχές της πρόσφατης ιστορίας της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας που επηρέασε και την Ελλάδα της Μεγάλης Ιδέας. Το θέμα έχει πολλές διαστάσεις και δεν αφορά μόνο το μουσουλμανικό κόσμο πόσο μάλλον την ίδια την Τουρκία. Πτυχές της απόφασης της 3ης Μαρτίου 1924 επηρεάζουν ακόμη και σήμερα έμμεσα τις ελληνοτουρκικές σχέσεις. Η απόφαση Ερντογάν για επιστροφή της Αγιάς Σοφιάς στο προηγούμενο καθεστώς αυτής (δηλαδή τζαμί), σχετίζεται με το "τραύμα" που βίωσαν οι μουσουλμάνοι από τις "εκσυγχρονιστικές" ενέργειες του Μ. Κεμάλ...

Η κατανόηση της δυναμικής των ελληνοτουρκικών σχέσεων αλλά και των εξελίξεων στο μουσουλμανικό κόσμο προϋποθέτει γνώση του ιστορικού πλαισίου όπως αυτό διαμορφώθηκε τον 190 αιώνα και αρχές του 20ού αιώνα. Παραφράζοντας τον ισπανο-αμερικανό φιλόσοφο George Santyana θα λέγαμε ότι "οποίος δεν γνωρίζει το παρελθόν του είναι καταδικασμένος να το ξαναζήσει".

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΧΑΛΙΦΑΤΟΥ 1924-2024 BKS.0563209 BKS.0563209 ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ ΙΣΤΟΡΙΚΑ Κατηγορία: ΙΣΤΟΡΙΚΑ •ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ στην κατηγορία ΙΣΤΟΡΙΚΑ ISBN: 978-618-5590-64-2 Συγγραφέας: ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ Εκδοτικός οίκος: INFOΓΝΩΜΩΝ Σελίδες: 102 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2024 Η ΜΑΣΟΝΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΤΟ ΚΟΜΙΤΑΤΟ ΕΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΟΥ ΚΑΙ Η ΤΖΙΧΑΝΤ ΤΟΥ ΚΕΜΑΛ Στις 3 Μαρτίου 1924, η Τουρκική Εθνοσυνέλευση στην Αγκυρα υπερψήφισε την κατάργηση του Χαλιφάτου καθ' υπόδειξην του Μουσταφά Κεμάλ. Επρόκειτο για μια πρωτόγνωρη ενέργεια στην Ιστορία του Ισλάμ οι διαστάσεις της οποίας ξεπερνούσαν τα στενά σύνορα της νεοσύστατης Τουρκικής Δημοκρατίας. Ο πρώτος Χαλίφης (που σημαίνει διάδοχος του Προφήτη στα αραβικά) ήταν ο Αμπού Μπακρ (632-634 μ.Χ). Ένας θεσμός 1292 ετών έπαψε να υφίσταται με ένα ψήφισμα του τουρκικού κοινοβουλίου... Πως φτάσαμε σε αυτό το -ιστορικής αξίας- γεγονός πριν από ακριβώς ιοο χρόνια το οποίο άφησε το Ισλάμ χωρίς θρησκευτικό ηγέτη; Τι συνέβη στην Οθωμανική Αυτοκρατορία από το δεύτερο μισό του 19ου αιώνα (1856) μέχρι και την 3η Μαρτίου 1924; Πόσο ήταν ο Μουσταφά Κεμάλ γνήσιο προϊόν της εποχής του και φορέας νεωτερικών ιδεών; Ποιος ο ρόλος των μασονικών Στοών στα αστικά κέντρα (Κων/πολη, Σμύρνη, Θεσσαλονίκη) της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας; Τι πρέσβευε το Κομιτάτο Ένωσης και Προόδου; Πως εργαλειοποίησε ο Κεμάλ το Ισλάμ κατά τη διάρκεια του λεγάμενου Αγώνα της Ανεξαρτησίας (1919-1923); Ποιες οι αντιδράσεις της Ούμμα (κοινότητα των πιστών) μετά την κατάργηση του Χαλιφάτου; Ποιες οργανώσεις και δίκτυα κάλυψαν το κενό που άφησε η ανυπαρξία Χαλίφη; Κατά πόσο η ισλαμιστική τρομοκρατία τροφοδοτείται ακόμη και σήμερα από την απόφαση της 3ης Μαρτίου 1924; Το παρόν πόνημα επιδιώκει με τρόπο απλό να εισάγει τον αναγνώστη σε ένα ιστορικό πλαίσιο φωτίζοντας άγνωστες πτυχές της πρόσφατης ιστορίας της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας που επηρέασε και την Ελλάδα της Μεγάλης Ιδέας. Το θέμα έχει πολλές διαστάσεις και δεν αφορά μόνο το μουσουλμανικό κόσμο πόσο μάλλον την ίδια την Τουρκία. Πτυχές της απόφασης της 3ης Μαρτίου 1924 επηρεάζουν ακόμη και σήμερα έμμεσα τις ελληνοτουρκικές σχέσεις. Η απόφαση Ερντογάν για επιστροφή της Αγιάς Σοφιάς στο προηγούμενο καθεστώς αυτής (δηλαδή τζαμί), σχετίζεται με το "τραύμα" που βίωσαν οι μουσουλμάνοι από τις "εκσυγχρονιστικές" ενέργειες του Μ. Κεμάλ... Η κατανόηση της δυναμικής των ελληνοτουρκικών σχέσεων αλλά και των εξελίξεων στο μουσουλμανικό κόσμο προϋποθέτει γνώση του ιστορικού πλαισίου όπως αυτό διαμορφώθηκε τον 190 αιώνα και αρχές του 20ού αιώνα. Παραφράζοντας τον ισπανο-αμερικανό φιλόσοφο George Santyana θα λέγαμε ότι "οποίος δεν γνωρίζει το παρελθόν του είναι καταδικασμένος να το ξαναζήσει".
9.73
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή