Το βιβλίο αυτό φιλοδοξεί να δώσει σε γονείς και εκπαιδευτικούς ό,τι χρειάζονται για να επιτύχουν στο ρόλο τους, χωρίς να βασανίζονται αναποτελεσματικά. Πρόκειται για έργο άμεσα πρακτικό και χρηστικό, που απευθύνεται στο ευρύτατο κοινό.
Η κυριότερη βάση του βιβλίου είναι εμπειρική, προέρχεται δηλαδή από την επικοινωνία του συγγραφέα με τους Έλληνες γονείς και εκπαιδευτικούς σε διάφορες διαλέξεις, από την πολύπλευρη εμπειρία του ως ειδικού ψυχολόγου, τις πολύχρονες επιμέρους εμπειρίες του από την υπηρεσία στη θέση του ψυχολόγου, συμβούλου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, από τη διδασκαλία σε όλες σχεδόν τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, καθώς και από την προσωπική του εμπειρία ως γονέα.
Σκοπός του βιβλίου είναι: 1. Να πληροφορήσει τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, αλλά και κάθε ενδιαφερόμενο κοινωνικό επιστήμονα για κάποιες πολύτιμες και ιδιαίτερα αξιοπρόσεκτες γνώσεις από τη σύγχρονη ψυχολογική εμπειρία στην αγωγή των παιδιών. 2. Να παρουσιάσει, παράλληλα, μερικούς γενικούς και ειδικούς τρόπους που α) θα διευκολύνουν τις σχέσεις γονέων-παιδιών, μαθητών.δασκάλων και β) θα συμβάλουν στην πρόληψη και αντιμετώπιση προβληματικών καταστάσεων σε συνήθη καθημερινά και σε ιδιαίτερα θέματα. Κάθε γονιός ή εκπαιδευτικός μπορεί, με βάση το βιβλίο, να συμβάλει αποφασιστικά και εποικοδομητικά στη διαπαιδαγώγηση των παιδιών και των νέων.
Το βιβλίο αυτό φιλοδοξεί να δώσει σε γονείς και εκπαιδευτικούς ό, τι χρειάζονται για να επιτύχουν στο ρόλο τους, χωρίς να βασανίζονται αναποτελεσματικά. Πρόκειται για έργο άμεσα πρακτικό και χρηστικό, που απευθύνεται στο ευρύτατο κοινό.
Η κυριότερη βάση του βιβλίου είναι εμπειρική, προέρχεται δηλαδή από την επικοινωνία του συγγραφέα με τους Έλληνες γονείς και εκπαιδευτικούς σε διάφορες διαλέξεις, από την πολύπλευρη εμπειρία του ως ειδικού ψυχολόγου, τις πολύχρονες επιμέρους εμπειρίες του από την υπηρεσία στη θέση του ψυχολόγου, συμβούλου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, από τη διδασκαλία σε όλες σχεδόν τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, καθώς και από την προσωπική του εμπειρία ως γονέα.
Σκοπός του βιβλίου είναι: 1. Να πληροφορήσει τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, αλλά και κάθε ενδιαφερόμενο κοινωνικό επιστήμονα για κάποιες πολύτιμες και ιδιαίτερα αξιοπρόσεκτες γνώσεις από τη σύγχρονη ψυχολογική εμπειρία στην αγωγή των παιδιών. 2. Να παρουσιάσει, παράλληλα, μερικούς γενικούς και ειδικούς τρόπους που α) θα διευκολύνουν τις σχέσεις γονέων-παιδιών, μαθητών.δασκάλων και β) θα συμβάλουν στην πρόληψη και αντιμετώπιση προβληματικών καταστάσεων σε συνήθη καθημερινά και σε ιδιαίτερα θέματα. Κάθε γονιός ή εκπαιδευτικός μπορεί, με βάση το βιβλίο, να συμβάλει αποφασιστικά και εποικοδομητικά στη διαπαιδαγώγηση των παιδιών και των νέων.
ΤΙ ΚΑΝΩ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙBKS.0096844BKS.0096844ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣΨΥΧΟΛΟΓΙΑΚατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ •ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-493-042-5 Συγγραφέας: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΣΑΒΒΑΛΑΣ Σελίδες: 540 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2011 Αγχώνεται, αδιαφορεί, αυθαδιάζει, ανησυχεί, ατακτεί, αφαιρείται, διστάζει, επιζητεί αναγνώριση, επιτίθεται, ζηλεύει, ονειροπολεί, πεισμώνει, τραυλίζει, φοβάται, ψεύδεται. Το βιβλίο αυτό φιλοδοξεί να δώσει σε γονείς και εκπαιδευτικούς ό, τι χρειάζονται για να επιτύχουν στο ρόλο τους, χωρίς να βασανίζονται αναποτελεσματικά. Πρόκειται για έργο άμεσα πρακτικό και χρηστικό, που απευθύνεται στο ευρύτατο κοινό. Η κυριότερη βάση του βιβλίου είναι εμπειρική, προέρχεται δηλαδή από την επικοινωνία του συγγραφέα με τους Έλληνες γονείς και εκπαιδευτικούς σε διάφορες διαλέξεις, από την πολύπλευρη εμπειρία του ως ειδικού ψυχολόγου, τις πολύχρονες επιμέρους εμπειρίες του από την υπηρεσία στη θέση του ψυχολόγου, συμβούλου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, από τη διδασκαλία σε όλες σχεδόν τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, καθώς και από την προσωπική του εμπειρία ως γονέα. Σκοπός του βιβλίου είναι: 1. Να πληροφορήσει τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, αλλά και κάθε ενδιαφερόμενο κοινωνικό επιστήμονα για κάποιες πολύτιμες και ιδιαίτερα αξιοπρόσεκτες γνώσεις από τη σύγχρονη ψυχολογική εμπειρία στην αγωγή των παιδιών. 2. Να παρουσιάσει, παράλληλα, μερικούς γενικούς και ειδικούς τρόπους που α) θα διευκολύνουν τις σχέσεις γονέων-παιδιών, μαθητών.δασκάλων και β) θα συμβάλουν στην πρόληψη και αντιμετώπιση προβληματικών καταστάσεων σε συνήθη καθημερινά και σε ιδιαίτερα θέματα. Κάθε γονιός ή εκπαιδευτικός μπορεί, με βάση το βιβλίο, να συμβάλει αποφασιστικά και εποικοδομητικά στη διαπαιδαγώγηση των παιδιών και των νέων. ΤΙ ΚΑΝΩ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση