To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Ψυχολογία > ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΟΜΟΣ Β
 
 
 
   
 
theories mathisis kai ekpaideytiki praxi tomos b photo

theories mathisis kai ekpaideytiki praxi tomos b photo


ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΟΜΟΣ Β

BKS.0151708      
ΚατηγορίαΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.19.17 €
μόνο17.25 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-85085-0-9
Συγγραφέας: ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
Εκδοτικός οίκος: ΙΔΙΩΤΙΚΗ-ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Σειρά: ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Σελίδες: 306
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΘΩΡΙΕΣ

Η σειρά «Σύγχρονες Ψυχολογικές Θεωρίες Μάθησης» πραγματεύεται τις ψυχολογικές θεωρίες μάθησης και τις εφαρμογές τους στην εκπαιδευτική πράξη.

Έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνόγλωσση βιβλιογραφία αναφορικά με τη συνάφεια των ψυχολογικών θεωριών μάθησης και της εκπαιδευτικής πράξης, ιδιαίτερα στον τομέα της μάθησης και της διδασκαλίας.

Απευθύνεται στους σπουδαστές των παιδαγωγικών και καθηγητικών τμημάτων καθώς και σε όλους που συμμετέχουν στη διαδικασία της κοινωνικοποίησης του αναπτυσσόμενου ατόμου (ιδίως τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, τους ειδικούς παιδαγωγούς, τους ψυχολόγους, τους κοινωνικούς λειτουργούς κ.ά.).

Αποτελείται από τέσσερις τόμους:

  • Τόμος Α': Συμπεριφοριστικές θεωρίες
  • Τόμος Β': Κοινωνικογνωστικές θεωρίες
  • Τόμος Γ': Γνωστικές θεωρίες
  • Τόμος Δ': Γνωστική Ψυχολογία -Γνωστική Νευροεπιστήμη: Το Μοντέλο Επεξεργασίας Πληροφοριών

    Στον Β' τόμο γίνεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των βασικών σημείων των κλασικών συμπεριφοριστικών θεωριών μάθησης που παρουσιάζονται αναλυτικά στον Α΄ τόμο. Στη συνέχεια αναφέρονται και αναλύονται τα βασικά προδρομικά μαθησιακά πρότυπα των κοινωνικογνωστικών θεωριών, όπως είναι τα «γνωστικά μοντέλα μάθησης» του M. Mahoney, οι διαδικασίες «λεκτικής αυτοκαθοδήγησης» του D.F. Meichenbaum και οι διαδικασίες «αυτορρύθμισης» του F. Kanfer. Ιδιαίτερα εκτεταμένη αναφορά γίνεται στη μάθηση με παρατήρηση και μίμηση προτύπων-κοινωνικογνωστική μάθηση του A. Bandura, λόγω της εξαιρετικής σπουδαιότητάς της στην εκπαιδευτική πράξη.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

    Last viewed
    ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΟΜΟΣ Β (BKS.0151708)
    theories mathisis kai ekpaideytiki praxi tomos b photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 19.17 € μόνο 17.25
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

    ISBN: 960-85085-0-9
    Συγγραφέας: ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
    Εκδοτικός οίκος: ΙΔΙΩΤΙΚΗ-ΓΡΗΓΟΡΗΣ
    Σειρά: ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
    Σελίδες: 306
    Διαστάσεις: 17Χ24
    Ημερομηνία Έκδοσης: 2006

    ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΘΩΡΙΕΣ

    Η σειρά «Σύγχρονες Ψυχολογικές Θεωρίες Μάθησης» πραγματεύεται τις ψυχολογικές θεωρίες μάθησης και τις εφαρμογές τους στην εκπαιδευτική πράξη.

    Έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνόγλωσση βιβλιογραφία αναφορικά με τη συνάφεια των ψυχολογικών θεωριών μάθησης και της εκπαιδευτικής πράξης, ιδιαίτερα στον τομέα της μάθησης και της διδασκαλίας.

    Απευθύνεται στους σπουδαστές των παιδαγωγικών και καθηγητικών τμημάτων καθώς και σε όλους που συμμετέχουν στη διαδικασία της κοινωνικοποίησης του αναπτυσσόμενου ατόμου (ιδίως τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, τους ειδικούς παιδαγωγούς, τους ψυχολόγους, τους κοινωνικούς λειτουργούς κ.ά.).

    Αποτελείται από τέσσερις τόμους:
    • Τόμος Α': Συμπεριφοριστικές θεωρίες
    • Τόμος Β': Κοινωνικογνωστικές θεωρίες
    • Τόμος Γ': Γνωστικές θεωρίες
    • Τόμος Δ': Γνωστική Ψυχολογία -Γνωστική Νευροεπιστήμη: Το Μοντέλο Επεξεργασίας Πληροφοριών

    Στον Β' τόμο γίνεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των βασικών σημείων των κλασικών συμπεριφοριστικών θεωριών μάθησης που παρουσιάζονται αναλυτικά στον Α΄ τόμο. Στη συνέχεια αναφέρονται και αναλύονται τα βασικά προδρομικά μαθησιακά πρότυπα των κοινωνικογνωστικών θεωριών, όπως είναι τα «γνωστικά μοντέλα μάθησης» του M. Mahoney, οι διαδικασίες «λεκτικής αυτοκαθοδήγησης» του D.F. Meichenbaum και οι διαδικασίες «αυτορρύθμισης» του F. Kanfer. Ιδιαίτερα εκτεταμένη αναφορά γίνεται στη μάθηση με παρατήρηση και μίμηση προτύπων-κοινωνικογνωστική μάθηση του A. Bandura, λόγω της εξαιρετικής σπουδαιότητάς της στην εκπαιδευτική πράξη.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΟΜΟΣ Β BKS.0151708 BKS.0151708 ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Κατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ •ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ISBN: 960-85085-0-9 Συγγραφέας: ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Εκδοτικός οίκος: ΙΔΙΩΤΙΚΗ-ΓΡΗΓΟΡΗΣ Σειρά: ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Σελίδες: 306 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2006 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΘΩΡΙΕΣ Η σειρά «Σύγχρονες Ψυχολογικές Θεωρίες Μάθησης» πραγματεύεται τις ψυχολογικές θεωρίες μάθησης και τις εφαρμογές τους στην εκπαιδευτική πράξη. Έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνόγλωσση βιβλιογραφία αναφορικά με τη συνάφεια των ψυχολογικών θεωριών μάθησης και της εκπαιδευτικής πράξης, ιδιαίτερα στον τομέα της μάθησης και της διδασκαλίας. Απευθύνεται στους σπουδαστές των παιδαγωγικών και καθηγητικών τμημάτων καθώς και σε όλους που συμμετέχουν στη διαδικασία της κοινωνικοποίησης του αναπτυσσόμενου ατόμου (ιδίως τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, τους ειδικούς παιδαγωγούς, τους ψυχολόγους, τους κοινωνικούς λειτουργούς κ.ά.). Αποτελείται από τέσσερις τόμους:• Τόμος Α': Συμπεριφοριστικές θεωρίες• Τόμος Β': Κοινωνικογνωστικές θεωρίες• Τόμος Γ': Γνωστικές θεωρίες• Τόμος Δ': Γνωστική Ψυχολογία -Γνωστική Νευροεπιστήμη: Το Μοντέλο Επεξεργασίας Πληροφοριών Στον Β' τόμο γίνεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των βασικών σημείων των κλασικών συμπεριφοριστικών θεωριών μάθησης που παρουσιάζονται αναλυτικά στον Α΄ τόμο. Στη συνέχεια αναφέρονται και αναλύονται τα βασικά προδρομικά μαθησιακά πρότυπα των κοινωνικογνωστικών θεωριών, όπως είναι τα «γνωστικά μοντέλα μάθησης» του M. Mahoney, οι διαδικασίες «λεκτικής αυτοκαθοδήγησης» του D.F. Meichenbaum και οι διαδικασίες «αυτορρύθμισης» του F. Kanfer. Ιδιαίτερα εκτεταμένη αναφορά γίνεται στη μάθηση με παρατήρηση και μίμηση προτύπων-κοινωνικογνωστική μάθηση του A. Bandura, λόγω της εξαιρετικής σπουδαιότητάς της στην εκπαιδευτική πράξη.
    15.53
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή