ISBN: 978-960-01-1441-6  Συγγραφέας:  ΜΑΤΣΑΓΓΟΥΡΑΣ ΗΛΙΑΣ  Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG  Σελίδες: 1135  Διαστάσεις: 17Χ24  Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2011   Μέρος Α (Θεωρία της διδασκαλίας):  Σχολές και τάσεις στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών:  Το στοχαστικό-κριτικό μοντέλοΗ επιστήμη της διδακτικής: Σταθμοί, πρόσωπα και κατευθύνσειςΒασικές έννοιες της διδακτικήςΗ προσωπική θεωρία της διδασκαλίας: Πλαίσιο στοχαστικοκριτικής ανάλυσης της διδασκαλίαςΠρώτο επίπεδο στοχαστικο-κριτικής ανάλυσης: τεχνοκρατική ανάλυση των δραστηριοτήτων της διδασκαλίαςΔεύτερο επίπεδο στοχαστικο-κριτικής ανάλυσης: ερμηνευτική ανάλυση των παραδοχών της διδασκαλίαςΤρίτο επίπεδο στοχαστικο - κριτικής ανάλυσης: Αξιολογική ανάλυση των συνεπαγωγών της διδασκαλίαςΚριτική αυτοδιερεύνηση: Σχήμα επίλυσης προβληματικών καταστάσεων και επαγγελματικής ανάπτυξηςΤο επάγγελμα του εκπαιδευτικού: Ταυτότητα, ρόλος και αυτονομίαΣυγγραφή ερευνητικής εργασίας Μέρος Β (Στρατηγικές διδασκαλίας): Το παιδαγωγικό-διδακτικό κίνημα της κριτικής σκέψηςΚριτική σκέψη στη διδακτική πράξηΕννοιολογική ανάλυση της ωριαίας διδασκαλίαςΠρογραμματισμός της κριτικής διδασκαλίαςΔιεξαγωγή τηςΑξιολόγηση και βαθμολόγησηΣτρατηγική επαγωγικο-υποθετικής διδασκαλίαςΣτρατηγική απαγωγικής διδασκαλίαςΣτρατηγική επαγικο-απαγωγικής διδασκαλίαςΣτρατηγική προοργανωτικής διδασκαλίαςΣτρατηγική μονολογικο-διαλεκτικής διδασκαλίαςΣτρατηγική νοηματικής προσέγγισης γραπτού λόγουΣτρατηγική αποτελεσματικής διδασκαλίαςΣτρατηγική κατευθυνόμενης διερεύνησηςΣτρατηγική ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίαςΓνωστικές δεξιότητεςΒιβλιογραφίαΕυρετήριο όρων και ονομάτων 
			 |