To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
 
 
 
   
 
symperifora katanaloti photo

symperifora katanaloti photo


ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

BKS.0544749      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
SCHIFFMAN LEON, WISENBLIT JOE στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.43.00 €
μόνο38.70 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-01-2480-4
Συγγραφέας: SCHIFFMAN LEON, WISENBLIT JOE
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Μετάφραση: ΠΑΠΠΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Σελίδες: 603
Διαστάσεις: 21Χ28,5
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2023

Η συμπεριφορά καταναλωτή εξετάζει τις διαδικασίες μέσω των οποίων αναζητούμε, επιλέγουμε, αγοράζουμε και χρησιμοποιούμε προϊόντα και υπηρεσίες με στόχο την ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών μας. Εξετάζει, για παράδειγμα, τις διαδικασίες μέσω των οποίων αξιολογούμε προϊόντα, υπηρεσίες, εταιρείες και οργανισμούς, διαμορφώνουμε προτιμήσεις και κάνουμε επιλογές. Μελετάει επίσης την επιρροή άλλων καταναλωτών στις αποφάσεις μας, την απόκρισή μας στις ενέργειες του μάρκετινγκ και τον ρόλο του κοινωνικού και πολιτισμικού περιβάλλοντος. Με άλλα λόγια, η συμπεριφορά καταναλωτή ασχολείται με φαινόμενα τα οποία είναι παρόντα σε κάθε τομέα της ζωής μας, αφού διαρκώς εμπλεκόμαστε σε τέτοιου είδους διαδικασίες και αποφάσεις.

Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει μια επισκόπηση των σημαντικότερων ζητημάτων του κλάδου. Εστιάζει ιδιαίτερα στον ρόλο της τεχνολογίας και στη χρήση της από τα στελέχη του μάρκετινγκ. Η ανάλυση κάθε ζητήματος συνοδεύεται από πληθώρα παραδειγμάτων και από ολοκληρωμένες μελέτες περίπτωσης που διευκολύνουν την κατανόηση των φαινομένων και των συνεπειών τους.

Το βιβλίο απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές μάρκετινγκ, διοίκησης επιχειρήσεων, οικονομικών και άλλων συναφών κλάδων των κοινωνικών επιστημών. Μπορεί επίσης να φανεί χρήσιμο σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών που ασχολούνται με το μάρκετινγκ, τη διαφήμιση και την επικοινωνία, την έρευνα αγοράς, την πολιτική προστασίας των καταναλωτών και την εφαρμογή της.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (BKS.0544749)
symperifora katanaloti photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 43.00 € μόνο 38.70
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
SCHIFFMAN LEON, WISENBLIT JOE στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-01-2480-4
Συγγραφέας: SCHIFFMAN LEON, WISENBLIT JOE
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Μετάφραση: ΠΑΠΠΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Σελίδες: 603
Διαστάσεις: 21Χ28, 5
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2023

Η συμπεριφορά καταναλωτή εξετάζει τις διαδικασίες μέσω των οποίων αναζητούμε, επιλέγουμε, αγοράζουμε και χρησιμοποιούμε προϊόντα και υπηρεσίες με στόχο την ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών μας. Εξετάζει, για παράδειγμα, τις διαδικασίες μέσω των οποίων αξιολογούμε προϊόντα, υπηρεσίες, εταιρείες και οργανισμούς, διαμορφώνουμε προτιμήσεις και κάνουμε επιλογές. Μελετάει επίσης την επιρροή άλλων καταναλωτών στις αποφάσεις μας, την απόκρισή μας στις ενέργειες του μάρκετινγκ και τον ρόλο του κοινωνικού και πολιτισμικού περιβάλλοντος. Με άλλα λόγια, η συμπεριφορά καταναλωτή ασχολείται με φαινόμενα τα οποία είναι παρόντα σε κάθε τομέα της ζωής μας, αφού διαρκώς εμπλεκόμαστε σε τέτοιου είδους διαδικασίες και αποφάσεις.

Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει μια επισκόπηση των σημαντικότερων ζητημάτων του κλάδου. Εστιάζει ιδιαίτερα στον ρόλο της τεχνολογίας και στη χρήση της από τα στελέχη του μάρκετινγκ. Η ανάλυση κάθε ζητήματος συνοδεύεται από πληθώρα παραδειγμάτων και από ολοκληρωμένες μελέτες περίπτωσης που διευκολύνουν την κατανόηση των φαινομένων και των συνεπειών τους.

Το βιβλίο απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές μάρκετινγκ, διοίκησης επιχειρήσεων, οικονομικών και άλλων συναφών κλάδων των κοινωνικών επιστημών. Μπορεί επίσης να φανεί χρήσιμο σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών που ασχολούνται με το μάρκετινγκ, τη διαφήμιση και την επικοινωνία, την έρευνα αγοράς, την πολιτική προστασίας των καταναλωτών και την εφαρμογή της.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ BKS.0544749 BKS.0544749 SCHIFFMAN LEON, WISENBLIT JOE SCHIFFMAN LEON, WISENBLIT JOE MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •SCHIFFMAN LEON, WISENBLIT JOE στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-01-2480-4 Συγγραφέας: SCHIFFMAN LEON, WISENBLIT JOE Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG Μετάφραση: ΠΑΠΠΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σελίδες: 603 Διαστάσεις: 21Χ28, 5 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2023 Η συμπεριφορά καταναλωτή εξετάζει τις διαδικασίες μέσω των οποίων αναζητούμε, επιλέγουμε, αγοράζουμε και χρησιμοποιούμε προϊόντα και υπηρεσίες με στόχο την ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών μας. Εξετάζει, για παράδειγμα, τις διαδικασίες μέσω των οποίων αξιολογούμε προϊόντα, υπηρεσίες, εταιρείες και οργανισμούς, διαμορφώνουμε προτιμήσεις και κάνουμε επιλογές. Μελετάει επίσης την επιρροή άλλων καταναλωτών στις αποφάσεις μας, την απόκρισή μας στις ενέργειες του μάρκετινγκ και τον ρόλο του κοινωνικού και πολιτισμικού περιβάλλοντος. Με άλλα λόγια, η συμπεριφορά καταναλωτή ασχολείται με φαινόμενα τα οποία είναι παρόντα σε κάθε τομέα της ζωής μας, αφού διαρκώς εμπλεκόμαστε σε τέτοιου είδους διαδικασίες και αποφάσεις. Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει μια επισκόπηση των σημαντικότερων ζητημάτων του κλάδου. Εστιάζει ιδιαίτερα στον ρόλο της τεχνολογίας και στη χρήση της από τα στελέχη του μάρκετινγκ. Η ανάλυση κάθε ζητήματος συνοδεύεται από πληθώρα παραδειγμάτων και από ολοκληρωμένες μελέτες περίπτωσης που διευκολύνουν την κατανόηση των φαινομένων και των συνεπειών τους. Το βιβλίο απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές μάρκετινγκ, διοίκησης επιχειρήσεων, οικονομικών και άλλων συναφών κλάδων των κοινωνικών επιστημών. Μπορεί επίσης να φανεί χρήσιμο σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών που ασχολούνται με το μάρκετινγκ, τη διαφήμιση και την επικοινωνία, την έρευνα αγοράς, την πολιτική προστασίας των καταναλωτών και την εφαρμογή της.
34.83
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή