ISBN: 978-960-635-395-6 Συγγραφέας: ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑ Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ Σελίδες: 272 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2022 Το παρόν σύγγραμμα εξετάζει σε θεωρητικό και ερευνητικό επίπεδο την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση των εν ενεργεία αλλά και των μελλοντικών εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως διδασκαλία και μάθηση, ενώ παράλληλα διερευνά τους παράγοντες που επηρεάζουν τις μαθησιακές εμπειρίες, τη διαδικτυακή μάθηση και τη μικτή/συνδυαστική μάθηση. Σε αυτό το πλαίσιο, η διαμόρφωση των διαδικτυακών μαθημάτων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και ο σχεδιασμός δραστηριοτήτων μικτής/συνδυαστικής μάθησης αποσκοπούν να προετοιμάσουν τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς για τη μελλοντική τους εργασία. Αντίστοιχα, οι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί καλούνται να προσαρμόσουν στο διαδικτυακό εκπαιδευτικό περιβάλλον τις πρακτικές που κρίνουν αποτελεσματικές από την εμπειρία τους στη διά ζώσης διδασκαλία. Από τα δεδομένα των ερευνών που παρουσιάζονται στο βιβλίο -με αφορμή τις προκλήσεις λόγω της πανδημίας του Covid 19 που επέβαλαν ως αδήριτη ανάγκη την εξ αποστάσεως διδασκαλία και μάθηση- φαίνεται ότι τα εκπαιδευτικά προγράμματα διδασκαλίας και μάθησης δεν πρέπει να βασίζονται αποκλειστικά στην ασύγχρονη διδασκαλία. Αντίθετα, είναι σημαντικό να υπάρχει συνδυασμός σύγχρονης και ασύγχρονης διδασκαλίας και μάθησης, ώστε να προάγονται συνδυαστικά διαδικτυακές και παραδοσιακές μορφές διδασκαλίας. Το σύγγραμμα απευθύνεται σε μελλοντικούς εκπαιδευτικούς που αντιμετωπίζουν την πρόκληση των ζητημάτων της εξ αποστάσεως διδασκαλίας και μάθησης, αλλά και σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς και ερευνητές που ενδιαφέρονται για την ασύγχρονη και σύγχρονη εκπαίδευση ως μέρος της ποιότητας της εκπαίδευσης.
|