ISBN: 978-960-612-334-4 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ Σελίδες: 434 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2021 Ο παρών συλλογικός τόμος πραγματεύεται ένα μεγάλο εύρος θεμάτων που σχετίζονται με την Εκπαιδευτική Ψυχολογία και ειδικότερα εστιάζει σε Στρατηγικές Διαχείρισης Κρίσεων Παιδιών και Εφήβων στο Σχολικό Περιβάλλον. Πιο συγκεκριμένα, περιλαμβάνει τις ακόλουθες ενότητες: Νευροαναπτυξιακές διαταραχές και αποκλίνουσα συμπεριφορά: Παιδιά με ΔΕΠ-Υ και παραβατικότητα στην τάξηΔιαταραχές ανάπτυξης, μάθησης και συμπεριφοράς ως παράγοντες επικινδυνότητας για την εκδήλωση αποκλίνουσας, επιθετικής ή και παραβατικής συμπεριφοράςΠαράγοντες κινδύνου στην οικογένεια και εκδήλωση επιθετικής συμπεριφοράς στο σχολικό περιβάλλονΣυμπεριφορές που απορρέουν από διαταραχές αισθητηρικής επεξεργασίας Εκπαιδευτική εργοθεραπείαH αυτορρύθμιση της μάθησης σε σχολικό πλαίσιοΣυναισθηματικές δυσκολίες και επιθετική συμπεριφορά παιδιώνH ακαδημαϊκή επίδοση των παιδιών με νευροαναπτυξιακές διαταραχές: υποστηρικτικές στρατηγικές στην τάξη Το ψυχόδραμα και ο κινηματογράφος ως στρατηγικές διαχείρισης κρίσεων στη σχολική τάξηΕκφάνσεις Θετικής Ψυχολογίας στην εκπαίδευσηΣυλλογικό πλαίσιο πρόληψης και διαχείρισης προβλημάτων μάθησης και συμπεριφοράς: Το παράδειγμα του σχολικού συστήματος Προώθησης Θετικής Συμπεριφοράς (ΠροΘεΣυ)Αποτελεσματική διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς στην τάξηΣτρατηγικές διαχείρισης μαθητών υπό το πρίσμα της εθνοπολιτισμικής ετερότητας και διαπολιτισμικής εκπαίδευσης.
|