To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Α.Σ.Ε.Π. > ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
 
 
 
   
 
simeioseis eidikis didaktikis mathimatika photo

simeioseis eidikis didaktikis mathimatika photo


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

BKS.0477036      
ΚατηγορίαΑ.Σ.Ε.Π.
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ στην κατηγορία Α.Σ.Ε.Π.
ΥποκατηγορίαΚΛΑΔΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.26.25 €
μόνο23.62 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-7591-43-7
Συγγραφέας: ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΕΝΝΑ
Σελίδες: 88
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

Οι Σημειώσεις Ειδικής Διδακτικής που έχετε στα χέρια σας αναφέρονται στη διδασκαλία των Μαθηματικών στο Γυμνάσιο και το Λύκειο. Είναι γραμμένες με βάση τις διδακτικές οδηγίες του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και τις εμπειρίες που έχουν οι Καθηγητές που ήδη διδάσκουν το μάθημα στα σχολεία μας και έχουν αξιόλογο διδακτικό έργο. Ακολουθήσαμε πιστά την επίσημη αντίληψη ότι, για κάθε τάξη, η διδασκαλία των Μαθηματικών, πρέπει να οργανωθεί στη βάση μιας συνύπαρξης από τη μια ενός σχεδιασμού κατάλληλων και πλούσιων δραστηριοτήτων και από την άλλη ενός προγραμματισμού μιας επιθυμητής τελικής συμπεριφοράς. ’λλωστε, η περιγραφή των στόχων με όρους επιδιωκόμενων «προϊόντων» όταν πρόκειται για απόκτηση υψηλού επιπέδου διανοητικών ικανοτήτων είναι συχνά ατελής, αν όχι και ανέφικτη (π.χ. δεν μπορείς να εκφράσεις με τη μορφή «προϊόντος» την αναλογική σκέψη ή την κριτική ικανότητα).

Γι' αυτό και η διδασκαλία πρέπει να οργανωθεί στη βάση δραστηριοτήτων για την επίτευξη των γενικών στόχων της μαθηματικής εκπαίδευσης, με τους συγκεκριμένους μετρήσιμους στόχους να ενέχουν το ρόλο του παραδείγματος για τον διδάσκοντα προκειμένου αυτός να βοηθηθεί στη μετάφραση των γενικών στόχων.

Εξάλλου, κατά το σχεδιασμό των διδακτικών δραστηριοτήτων, πρέπει να λαμβάνεται υπόψη το γεγονός ότι η κατανόηση των εννοιών και η απόκτηση ουσιαστικής γνώσης επιτυγχάνονται, όταν βασίζονται σε προηγούμενες γνώσεις, εμπειρίες και βιώματα των μαθητών. Η διδασκαλία θα πρέπει να βοηθά τους μαθητές να ανακαλύπτουν και οι ίδιοι τη γνώση, όπου αυτό είναι εφικτό, μέσα από μια ενιαία και συνεχή δημιουργική διαδικασία, προτρέποντας και εθίζοντας τους να αναπτύσσουν πρωτοβουλίες. Αυτό προϋποθέτει τη χρήση μεθόδων που να προωθούν, να ενισχύουν και να ενθαρρύνουν την ενεργοποίηση του μαθητή, τη δημιουργική δράση και τον πειραματισμό, την εμπλοκή του σε διαδικασίες, μέσα από τις οποίες θα κατακτά ο ίδιος τη γνώση, τη συνεργατική και ανακαλυπτική μάθηση, την ανάπτυξη ικανοτήτων και δεξιοτήτων μεθοδολογικού χαρακτήρα, την απόκτηση της ικανότητας για συζήτηση, τον προβληματισμό και την καλλιέργεια κριτικής σκέψης, την καλλιέργεια ελεύθερης σκέψης και έκφρασης, τη μάθηση του ''πώς μαθαίνουμε''. Τα ενδεικτικά σχέδια μαθήματος και οι διδακτικές προσεγγίσεις των σχετικών Μαθημάτων που καταχωρούνται στο παρόν εγχειρίδιο είναι τυπολογημένα και στοιχίζονται στις πιο πάνω διδακτικές αρχές και θεωρίες.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία Α.Σ.Ε.Π.

Last viewed
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (BKS.0477036)
simeioseis eidikis didaktikis mathimatika photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 26.25 € μόνο 23.62
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: Α.Σ.Ε.Π.
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ στην κατηγορία Α.Σ.Ε.Π.

ISBN: 978-960-7591-43-7
Συγγραφέας: ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΕΝΝΑ
Σελίδες: 88
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

Οι Σημειώσεις Ειδικής Διδακτικής που έχετε στα χέρια σας αναφέρονται στη διδασκαλία των Μαθηματικών στο Γυμνάσιο και το Λύκειο. Είναι γραμμένες με βάση τις διδακτικές οδηγίες του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και τις εμπειρίες που έχουν οι Καθηγητές που ήδη διδάσκουν το μάθημα στα σχολεία μας και έχουν αξιόλογο διδακτικό έργο. Ακολουθήσαμε πιστά την επίσημη αντίληψη ότι, για κάθε τάξη, η διδασκαλία των Μαθηματικών, πρέπει να οργανωθεί στη βάση μιας συνύπαρξης από τη μια ενός σχεδιασμού κατάλληλων και πλούσιων δραστηριοτήτων και από την άλλη ενός προγραμματισμού μιας επιθυμητής τελικής συμπεριφοράς. ’λλωστε, η περιγραφή των στόχων με όρους επιδιωκόμενων «προϊόντων» όταν πρόκειται για απόκτηση υψηλού επιπέδου διανοητικών ικανοτήτων είναι συχνά ατελής, αν όχι και ανέφικτη (π.χ. δεν μπορείς να εκφράσεις με τη μορφή «προϊόντος» την αναλογική σκέψη ή την κριτική ικανότητα).

Γι' αυτό και η διδασκαλία πρέπει να οργανωθεί στη βάση δραστηριοτήτων για την επίτευξη των γενικών στόχων της μαθηματικής εκπαίδευσης, με τους συγκεκριμένους μετρήσιμους στόχους να ενέχουν το ρόλο του παραδείγματος για τον διδάσκοντα προκειμένου αυτός να βοηθηθεί στη μετάφραση των γενικών στόχων.

Εξάλλου, κατά το σχεδιασμό των διδακτικών δραστηριοτήτων, πρέπει να λαμβάνεται υπόψη το γεγονός ότι η κατανόηση των εννοιών και η απόκτηση ουσιαστικής γνώσης επιτυγχάνονται, όταν βασίζονται σε προηγούμενες γνώσεις, εμπειρίες και βιώματα των μαθητών. Η διδασκαλία θα πρέπει να βοηθά τους μαθητές να ανακαλύπτουν και οι ίδιοι τη γνώση, όπου αυτό είναι εφικτό, μέσα από μια ενιαία και συνεχή δημιουργική διαδικασία, προτρέποντας και εθίζοντας τους να αναπτύσσουν πρωτοβουλίες. Αυτό προϋποθέτει τη χρήση μεθόδων που να προωθούν, να ενισχύουν και να ενθαρρύνουν την ενεργοποίηση του μαθητή, τη δημιουργική δράση και τον πειραματισμό, την εμπλοκή του σε διαδικασίες, μέσα από τις οποίες θα κατακτά ο ίδιος τη γνώση, τη συνεργατική και ανακαλυπτική μάθηση, την ανάπτυξη ικανοτήτων και δεξιοτήτων μεθοδολογικού χαρακτήρα, την απόκτηση της ικανότητας για συζήτηση, τον προβληματισμό και την καλλιέργεια κριτικής σκέψης, την καλλιέργεια ελεύθερης σκέψης και έκφρασης, τη μάθηση του ''πώς μαθαίνουμε''. Τα ενδεικτικά σχέδια μαθήματος και οι διδακτικές προσεγγίσεις των σχετικών Μαθημάτων που καταχωρούνται στο παρόν εγχειρίδιο είναι τυπολογημένα και στοιχίζονται στις πιο πάνω διδακτικές αρχές και θεωρίες.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ BKS.0477036 BKS.0477036 ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ Α.Σ.Ε.Π. Κατηγορία: Α.Σ.Ε.Π. •ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ στην κατηγορία Α.Σ.Ε.Π. ISBN: 978-960-7591-43-7 Συγγραφέας: ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΕΝΝΑ Σελίδες: 88 Διαστάσεις: 21Χ29 Ημερομηνία Έκδοσης: 2005 Οι Σημειώσεις Ειδικής Διδακτικής που έχετε στα χέρια σας αναφέρονται στη διδασκαλία των Μαθηματικών στο Γυμνάσιο και το Λύκειο. Είναι γραμμένες με βάση τις διδακτικές οδηγίες του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και τις εμπειρίες που έχουν οι Καθηγητές που ήδη διδάσκουν το μάθημα στα σχολεία μας και έχουν αξιόλογο διδακτικό έργο. Ακολουθήσαμε πιστά την επίσημη αντίληψη ότι, για κάθε τάξη, η διδασκαλία των Μαθηματικών, πρέπει να οργανωθεί στη βάση μιας συνύπαρξης από τη μια ενός σχεδιασμού κατάλληλων και πλούσιων δραστηριοτήτων και από την άλλη ενός προγραμματισμού μιας επιθυμητής τελικής συμπεριφοράς. ’λλωστε, η περιγραφή των στόχων με όρους επιδιωκόμενων «προϊόντων» όταν πρόκειται για απόκτηση υψηλού επιπέδου διανοητικών ικανοτήτων είναι συχνά ατελής, αν όχι και ανέφικτη (π.χ. δεν μπορείς να εκφράσεις με τη μορφή «προϊόντος» την αναλογική σκέψη ή την κριτική ικανότητα). Γι' αυτό και η διδασκαλία πρέπει να οργανωθεί στη βάση δραστηριοτήτων για την επίτευξη των γενικών στόχων της μαθηματικής εκπαίδευσης, με τους συγκεκριμένους μετρήσιμους στόχους να ενέχουν το ρόλο του παραδείγματος για τον διδάσκοντα προκειμένου αυτός να βοηθηθεί στη μετάφραση των γενικών στόχων. Εξάλλου, κατά το σχεδιασμό των διδακτικών δραστηριοτήτων, πρέπει να λαμβάνεται υπόψη το γεγονός ότι η κατανόηση των εννοιών και η απόκτηση ουσιαστικής γνώσης επιτυγχάνονται, όταν βασίζονται σε προηγούμενες γνώσεις, εμπειρίες και βιώματα των μαθητών. Η διδασκαλία θα πρέπει να βοηθά τους μαθητές να ανακαλύπτουν και οι ίδιοι τη γνώση, όπου αυτό είναι εφικτό, μέσα από μια ενιαία και συνεχή δημιουργική διαδικασία, προτρέποντας και εθίζοντας τους να αναπτύσσουν πρωτοβουλίες. Αυτό προϋποθέτει τη χρήση μεθόδων που να προωθούν, να ενισχύουν και να ενθαρρύνουν την ενεργοποίηση του μαθητή, τη δημιουργική δράση και τον πειραματισμό, την εμπλοκή του σε διαδικασίες, μέσα από τις οποίες θα κατακτά ο ίδιος τη γνώση, τη συνεργατική και ανακαλυπτική μάθηση, την ανάπτυξη ικανοτήτων και δεξιοτήτων μεθοδολογικού χαρακτήρα, την απόκτηση της ικανότητας για συζήτηση, τον προβληματισμό και την καλλιέργεια κριτικής σκέψης, την καλλιέργεια ελεύθερης σκέψης και έκφρασης, τη μάθηση του ''πώς μαθαίνουμε''. Τα ενδεικτικά σχέδια μαθήματος και οι διδακτικές προσεγγίσεις των σχετικών Μαθημάτων που καταχωρούνται στο παρόν εγχειρίδιο είναι τυπολογημένα και στοιχίζονται στις πιο πάνω διδακτικές αρχές και θεωρίες.
21.26
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή