To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Τέχνες > ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ
 
 
 
   
 
rizospastikes pragmatikotites photo

rizospastikes pragmatikotites photo


ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ

BKS.0145136      
ΚατηγορίαΤΕΧΝΕΣ
ΣΤΑΛΑΜΠΡΑΣ ΤΖΟΥΛΙΑΝ στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ
ΥποκατηγορίαΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.23.00 €
μόνο20.70 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-12-2386-5
Συγγραφέας: ΣΤΑΛΑΜΠΡΑΣ ΤΖΟΥΛΙΑΝ
Εκδοτικός οίκος: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Σελίδες: 224
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2018

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ

Πρόκειται για μια πρωτότυπη έκδοση του Julian Stallabrass που συγκεντρώνει και ανθολογεί σειρά δοκιμίων για τη φωτογραφία, υλοποιώντας με αυτόν τον τρόπο την ιδέα και την πρωτοβουλία του Ηρακλή Παπαϊωάννου και του University Studio Press για ένα έργο ιδιαίτερο. Μέσα από τα δοκίμια της έκδοσης ο συγγραφέας πραγματεύεται τη φωτογραφία ως μέσο και ως πράξη αναδεικνύοντας τον ενεργό ρόλο του καλλιτέχνη. Το πρώτο δοκίμιο εκθέτει διεξοδικά το έργο του Sebastiao Salgado και της φωτογραφίας ντοκουμέντο, το δεύτερο αναλύει την εξέλιξη της φωτογραφίας δρόμου στο Παρίσι, την ακμή αλλά και τη σταδιακή υποχώρησή της στο δεύτερο μισό του 20ού αιώνα.

Στη συνέχεια ο συγγραφέας αναλύει την είσοδο της σύγχρονης φωτογραφίας στον μουσειακό στίβο, μέσα από το παράδειγμα του Jeff Wall και αντικρούει τη φαινομενική ουδετερότητα της δημοφιλούς «ανέκφραστης» φωτογραφίας πορτραίτου, χρησιμοποιώντας ως βάση το έργο της Rineke Dijkstra και συσχετίζοντάς το με εκείνο της Diane Arbus και του Richard Avedon. Το έργο της Lisa Barnard χρησιμεύει ως αιχμηρό παράδειγμα για τον ρόλο της εικονοληψίας των drones και των νέων τεχνολογιών στη σύγχρονη πολεμική επιχείρηση, ενώ η διασκευή των Oliver Chanarin και David Broomberg στο Αλφαβητάρι του Πολέμου, το ιστορικό, αντιπολεμικό βιβλίο του Μπέρτολτ Μπρεχτ για τον εθνικοσοσιαλισμό, γίνεται αφορμή για να σχολιαστεί το αν και πότε η τέχνη πραγματεύεται την πολιτική με τρόπο ουσιώδη ή μη. Το τελευταίο δοκίμιο είναι ένα αδημοσίευτο κείμενο και αφορά τις φωτογραφίες του Richard Mosse από τις εμπόλεμες ζώνες του εμφυλίου στο Κογκό οι οποίες δίνουν το έναυσμα για να συζητηθεί το πώς η σύγχρονη τέχνη μπορεί να στηλιτεύει επιδερμικά και να αφοπλίζει ουσιαστικά, με αιχμή τη θεαματική αισθητικοποίηση.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ

Last viewed
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ (BKS.0145136)
rizospastikes pragmatikotites photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 23.00 € μόνο 20.70
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΤΕΧΝΕΣ
ΣΤΑΛΑΜΠΡΑΣ ΤΖΟΥΛΙΑΝ στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ

ISBN: 978-960-12-2386-5
Συγγραφέας: ΣΤΑΛΑΜΠΡΑΣ ΤΖΟΥΛΙΑΝ
Εκδοτικός οίκος: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Σελίδες: 224
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2018

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ

Πρόκειται για μια πρωτότυπη έκδοση του Julian Stallabrass που συγκεντρώνει και ανθολογεί σειρά δοκιμίων για τη φωτογραφία, υλοποιώντας με αυτόν τον τρόπο την ιδέα και την πρωτοβουλία του Ηρακλή Παπαϊωάννου και του University Studio Press για ένα έργο ιδιαίτερο. Μέσα από τα δοκίμια της έκδοσης ο συγγραφέας πραγματεύεται τη φωτογραφία ως μέσο και ως πράξη αναδεικνύοντας τον ενεργό ρόλο του καλλιτέχνη. Το πρώτο δοκίμιο εκθέτει διεξοδικά το έργο του Sebastiao Salgado και της φωτογραφίας ντοκουμέντο, το δεύτερο αναλύει την εξέλιξη της φωτογραφίας δρόμου στο Παρίσι, την ακμή αλλά και τη σταδιακή υποχώρησή της στο δεύτερο μισό του 20ού αιώνα.

Στη συνέχεια ο συγγραφέας αναλύει την είσοδο της σύγχρονης φωτογραφίας στον μουσειακό στίβο, μέσα από το παράδειγμα του Jeff Wall και αντικρούει τη φαινομενική ουδετερότητα της δημοφιλούς «ανέκφραστης» φωτογραφίας πορτραίτου, χρησιμοποιώντας ως βάση το έργο της Rineke Dijkstra και συσχετίζοντάς το με εκείνο της Diane Arbus και του Richard Avedon. Το έργο της Lisa Barnard χρησιμεύει ως αιχμηρό παράδειγμα για τον ρόλο της εικονοληψίας των drones και των νέων τεχνολογιών στη σύγχρονη πολεμική επιχείρηση, ενώ η διασκευή των Oliver Chanarin και David Broomberg στο Αλφαβητάρι του Πολέμου, το ιστορικό, αντιπολεμικό βιβλίο του Μπέρτολτ Μπρεχτ για τον εθνικοσοσιαλισμό, γίνεται αφορμή για να σχολιαστεί το αν και πότε η τέχνη πραγματεύεται την πολιτική με τρόπο ουσιώδη ή μη. Το τελευταίο δοκίμιο είναι ένα αδημοσίευτο κείμενο και αφορά τις φωτογραφίες του Richard Mosse από τις εμπόλεμες ζώνες του εμφυλίου στο Κογκό οι οποίες δίνουν το έναυσμα για να συζητηθεί το πώς η σύγχρονη τέχνη μπορεί να στηλιτεύει επιδερμικά και να αφοπλίζει ουσιαστικά, με αιχμή τη θεαματική αισθητικοποίηση.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ BKS.0145136 BKS.0145136 ΣΤΑΛΑΜΠΡΑΣ ΤΖΟΥΛΙΑΝ ΣΤΑΛΑΜΠΡΑΣ ΤΖΟΥΛΙΑΝ ΤΕΧΝΕΣ Κατηγορία: ΤΕΧΝΕΣ •ΣΤΑΛΑΜΠΡΑΣ ΤΖΟΥΛΙΑΝ στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ ISBN: 978-960-12-2386-5 Συγγραφέας: ΣΤΑΛΑΜΠΡΑΣ ΤΖΟΥΛΙΑΝ Εκδοτικός οίκος: UNIVERSITY STUDIO PRESS Σελίδες: 224 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2018 Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ Πρόκειται για μια πρωτότυπη έκδοση του Julian Stallabrass που συγκεντρώνει και ανθολογεί σειρά δοκιμίων για τη φωτογραφία, υλοποιώντας με αυτόν τον τρόπο την ιδέα και την πρωτοβουλία του Ηρακλή Παπαϊωάννου και του University Studio Press για ένα έργο ιδιαίτερο. Μέσα από τα δοκίμια της έκδοσης ο συγγραφέας πραγματεύεται τη φωτογραφία ως μέσο και ως πράξη αναδεικνύοντας τον ενεργό ρόλο του καλλιτέχνη. Το πρώτο δοκίμιο εκθέτει διεξοδικά το έργο του Sebastiao Salgado και της φωτογραφίας ντοκουμέντο, το δεύτερο αναλύει την εξέλιξη της φωτογραφίας δρόμου στο Παρίσι, την ακμή αλλά και τη σταδιακή υποχώρησή της στο δεύτερο μισό του 20ού αιώνα. Στη συνέχεια ο συγγραφέας αναλύει την είσοδο της σύγχρονης φωτογραφίας στον μουσειακό στίβο, μέσα από το παράδειγμα του Jeff Wall και αντικρούει τη φαινομενική ουδετερότητα της δημοφιλούς «ανέκφραστης» φωτογραφίας πορτραίτου, χρησιμοποιώντας ως βάση το έργο της Rineke Dijkstra και συσχετίζοντάς το με εκείνο της Diane Arbus και του Richard Avedon. Το έργο της Lisa Barnard χρησιμεύει ως αιχμηρό παράδειγμα για τον ρόλο της εικονοληψίας των drones και των νέων τεχνολογιών στη σύγχρονη πολεμική επιχείρηση, ενώ η διασκευή των Oliver Chanarin και David Broomberg στο Αλφαβητάρι του Πολέμου, το ιστορικό, αντιπολεμικό βιβλίο του Μπέρτολτ Μπρεχτ για τον εθνικοσοσιαλισμό, γίνεται αφορμή για να σχολιαστεί το αν και πότε η τέχνη πραγματεύεται την πολιτική με τρόπο ουσιώδη ή μη. Το τελευταίο δοκίμιο είναι ένα αδημοσίευτο κείμενο και αφορά τις φωτογραφίες του Richard Mosse από τις εμπόλεμες ζώνες του εμφυλίου στο Κογκό οι οποίες δίνουν το έναυσμα για να συζητηθεί το πώς η σύγχρονη τέχνη μπορεί να στηλιτεύει επιδερμικά και να αφοπλίζει ουσιαστικά, με αιχμή τη θεαματική αισθητικοποίηση.
18.63
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή