ΠΡΟΛΗΨΗ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ-ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Ένας σημαντικός αριθμός μαθητών παιδικής και εφηβικής ηλικίας παρουσιάζει προβλήματα συμπεριφοράς, δηλαδή δυσκολίες ενδοπροσωπικής και διαπροσωπικής προσαρμογής στο σχολείο και στο σπίτι. Τα προβλήματα αυτά επηρεάζουν αρνητικά την προσωπική, την κοινωνική και τη σχολική τους ζωή, καθώς και την εκπαιδευτική τους πορεία και εξέλιξη, με αρνητικές προεκτάσεις, μερικές φορές, και στην ενήλικη ζωή και την επαγγελματική τους σταδιοδρομία. Πολλά από τα προβλήματα αυτά συχνά διαταράσσουν την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και της τάξης, καθώς και της οικογένειας. Είναι, λοιπόν, σαφές ότι πρέπει να αντιμετωπίζονται ως άμεση προτεραιότητα, με στοχευμένες και συστηματικές παρεμβάσεις της Πολιτείας, του σχολείου, των εκπαιδευτικών και των γονέων.
Στο βιβλίο αυτό περιγράφονται προγράμματα, στρατηγικές, τεχνικές και μέθοδοι, οι οποίες αφορούν στη διάγνωση και αξιολόγηση, στην πρόληψη και την ψυχοπαιδαγωγική αντιμετώπιση των προβλημάτων συμπεριφοράς των παιδιών και των εφήβων, εξατομικεύοντας τα ατομικά χαρακτηριστικά, τις δυνατότητες, τις ιδιαιτερότητες και τις ανάγκες τους.
Πιο συγκεκριμένα, περιγράφονται στρατηγικές, τεχνικές και μέθοδοι, τις οποίες επαγγελματίες, όπως εκπαιδευτικοί, σχολικοί σύμβουλοι, σχολικοί ψυχολόγοι, επαγγελματίες ψυχικής υγείας κ.ά, καθώς και υποψιασμένοι γονείς, μπορούν να χρησιμοποιούν, για να βοηθούν τα παιδιά σχολικής και εφηβικής ηλικίας να τροποποιούν ή να βελτιώνουν. σημαντικά την ανεπιθύμητη συμπεριφορά τούς.
Ένα ιδιαίτερα σημαντικό χαρακτηριστικό τον βιβλίου είναι ο συνδυασμός της θεωρίας με την πράξη, καθώς, για να τεκμηριωθεί η εγκυρότητα των προγραμμάτων, των στρατηγικών και των μεθόδων που αναφέρονται παραπάνω, γίνεται συχνά αναφορά σε πραγματικά περιστατικά μαθητών, τα προβλήματα των οποίων αντιμετωπίστηκαν στα σχολεία με την εφαρμογή των προγραμμάτων και των τεχνικών αυτών. Το στοιχείο αυτό κάνει το περιεχόμενο του βιβλίου πολύ ενδιαφέρον, εύληπτο και χρηστικό.
ΠΡΟΛΗΨΗ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ-ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Ένας σημαντικός αριθμός μαθητών παιδικής και εφηβικής ηλικίας παρουσιάζει προβλήματα συμπεριφοράς, δηλαδή δυσκολίες ενδοπροσωπικής και διαπροσωπικής προσαρμογής στο σχολείο και στο σπίτι. Τα προβλήματα αυτά επηρεάζουν αρνητικά την προσωπική, την κοινωνική και τη σχολική τους ζωή, καθώς και την εκπαιδευτική τους πορεία και εξέλιξη, με αρνητικές προεκτάσεις, μερικές φορές, και στην ενήλικη ζωή και την επαγγελματική τους σταδιοδρομία. Πολλά από τα προβλήματα αυτά συχνά διαταράσσουν την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και της τάξης, καθώς και της οικογένειας. Είναι, λοιπόν, σαφές ότι πρέπει να αντιμετωπίζονται ως άμεση προτεραιότητα, με στοχευμένες και συστηματικές παρεμβάσεις της Πολιτείας, του σχολείου, των εκπαιδευτικών και των γονέων.
Στο βιβλίο αυτό περιγράφονται προγράμματα, στρατηγικές, τεχνικές και μέθοδοι, οι οποίες αφορούν στη διάγνωση και αξιολόγηση, στην πρόληψη και την ψυχοπαιδαγωγική αντιμετώπιση των προβλημάτων συμπεριφοράς των παιδιών και των εφήβων, εξατομικεύοντας τα ατομικά χαρακτηριστικά, τις δυνατότητες, τις ιδιαιτερότητες και τις ανάγκες τους.
Πιο συγκεκριμένα, περιγράφονται στρατηγικές, τεχνικές και μέθοδοι, τις οποίες επαγγελματίες, όπως εκπαιδευτικοί, σχολικοί σύμβουλοι, σχολικοί ψυχολόγοι, επαγγελματίες ψυχικής υγείας κ.ά, καθώς και υποψιασμένοι γονείς, μπορούν να χρησιμοποιούν, για να βοηθούν τα παιδιά σχολικής και εφηβικής ηλικίας να τροποποιούν ή να βελτιώνουν. σημαντικά την ανεπιθύμητη συμπεριφορά τούς.
Ένα ιδιαίτερα σημαντικό χαρακτηριστικό τον βιβλίου είναι ο συνδυασμός της θεωρίας με την πράξη, καθώς, για να τεκμηριωθεί η εγκυρότητα των προγραμμάτων, των στρατηγικών και των μεθόδων που αναφέρονται παραπάνω, γίνεται συχνά αναφορά σε πραγματικά περιστατικά μαθητών, τα προβλήματα των οποίων αντιμετωπίστηκαν στα σχολεία με την εφαρμογή των προγραμμάτων και των τεχνικών αυτών. Το στοιχείο αυτό κάνει το περιεχόμενο του βιβλίου πολύ ενδιαφέρον, εύληπτο και χρηστικό.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΗΒΩΝBKS.0071173BKS.0071173ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣΨΥΧΟΛΟΓΙΑΚατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ •ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-646-018-0 Συγγραφέας: ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Σελίδες: 416 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2023 ΠΡΟΛΗΨΗ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ-ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Ένας σημαντικός αριθμός μαθητών παιδικής και εφηβικής ηλικίας παρουσιάζει προβλήματα συμπεριφοράς, δηλαδή δυσκολίες ενδοπροσωπικής και διαπροσωπικής προσαρμογής στο σχολείο και στο σπίτι. Τα προβλήματα αυτά επηρεάζουν αρνητικά την προσωπική, την κοινωνική και τη σχολική τους ζωή, καθώς και την εκπαιδευτική τους πορεία και εξέλιξη, με αρνητικές προεκτάσεις, μερικές φορές, και στην ενήλικη ζωή και την επαγγελματική τους σταδιοδρομία. Πολλά από τα προβλήματα αυτά συχνά διαταράσσουν την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και της τάξης, καθώς και της οικογένειας. Είναι, λοιπόν, σαφές ότι πρέπει να αντιμετωπίζονται ως άμεση προτεραιότητα, με στοχευμένες και συστηματικές παρεμβάσεις της Πολιτείας, του σχολείου, των εκπαιδευτικών και των γονέων. Στο βιβλίο αυτό περιγράφονται προγράμματα, στρατηγικές, τεχνικές και μέθοδοι, οι οποίες αφορούν στη διάγνωση και αξιολόγηση, στην πρόληψη και την ψυχοπαιδαγωγική αντιμετώπιση των προβλημάτων συμπεριφοράς των παιδιών και των εφήβων, εξατομικεύοντας τα ατομικά χαρακτηριστικά, τις δυνατότητες, τις ιδιαιτερότητες και τις ανάγκες τους. Πιο συγκεκριμένα, περιγράφονται στρατηγικές, τεχνικές και μέθοδοι, τις οποίες επαγγελματίες, όπως εκπαιδευτικοί, σχολικοί σύμβουλοι, σχολικοί ψυχολόγοι, επαγγελματίες ψυχικής υγείας κ.ά, καθώς και υποψιασμένοι γονείς, μπορούν να χρησιμοποιούν, για να βοηθούν τα παιδιά σχολικής και εφηβικής ηλικίας να τροποποιούν ή να βελτιώνουν. σημαντικά την ανεπιθύμητη συμπεριφορά τούς. Ένα ιδιαίτερα σημαντικό χαρακτηριστικό τον βιβλίου είναι ο συνδυασμός της θεωρίας με την πράξη, καθώς, για να τεκμηριωθεί η εγκυρότητα των προγραμμάτων, των στρατηγικών και των μεθόδων που αναφέρονται παραπάνω, γίνεται συχνά αναφορά σε πραγματικά περιστατικά μαθητών, τα προβλήματα των οποίων αντιμετωπίστηκαν στα σχολεία με την εφαρμογή των προγραμμάτων και των τεχνικών αυτών. Το στοιχείο αυτό κάνει το περιεχόμενο του βιβλίου πολύ ενδιαφέρον, εύληπτο και χρηστικό. ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΗΒΩΝ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση