To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΩ ΚΑΙ ΔΙΑΙΡΩ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΟΜΟΣ Β
 
 
 
   
 
pollaplasiazo kai diairo me ton tropo poy me boleyei tomos b photo

pollaplasiazo kai diairo me ton tropo poy me boleyei tomos b photo


ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΩ ΚΑΙ ΔΙΑΙΡΩ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΟΜΟΣ Β

BKS.0181199      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.29.90 €
μόνο26.91 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-635-002-3
Συγγραφέας: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ
Σελίδες: 244
Διαστάσεις: 21Χ28
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2019

ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ 6,7,8 ΚΑΙ 9

Η σειρά «Μαθηματικά με βάση το προφίλ μου» έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να βοηθά κάθε παιδί να αντισταθμίσει τις τυχόν δυσκολίες του στα Μαθηματικά αξιοποιώντας τα ατομικά δυνατά του σημεία. Όλη η σειρά επικεντρώνεται σε καινοτόμους τρόπους διδασκαλίας, που δίνουν στον μαθητή τη δυνατότητα να προσεγγίζει τις μαθηματικές έννοιες και διαδικασίες βιωματικά, χρησιμοποιώντας αυθεντικά υλικά (π.χ. τραπουλόχαρτα, νομίσματα, μετροταινία) και διαφοροποιημένες στρατηγικές, ανάλογα με το γνωστικό του προφίλ.

Οι δύο τόμοι με τίτλο «Πολλαπλασιάζω και διαιρώ με τον τρόπο που με βολεύει» επικεντρώνονται στη βιωματική και πολυαισθητηριακή κατανόηση και εφαρμογή εναλλακτικών στρατηγικών εκμάθησης της προπαίδειας, όταν ο παραδοσιακός τρόπος στείρας απομνημόνευσης (παπαγαλία) δεν λειτουργεί. Μέσω των ποικίλων δραστηριοτήτων παρέμβασης τα παιδιά πετυχαίνουν αρχικά να κατανοήσουν σε βάθος την έννοια του πολλαπλασιασμού, την έννοια της διαίρεσης καθώς και τη μεταξύ τους σχέση, και στη συνέχεια να εκπαιδευτούν σε τεχνικές αυτοματοποίησης της προπαίδειας. Το κάθε παιδί έχει τη δυνατότητα να εκπαιδευτεί σε διαφορετικές στρατηγικές εύρεσης των γινομένων της προπαίδειας επιλέγοντας εκείνες που τελικά το βολεύουν καλύτερα.

Η χρήση αυθεντικών υλικών της καθημερινότητας βοηθά τους μαθητές αφενός να αντιληφθούν με χειροπιαστό τρόπο τις μαθηματικές έννοιες, τονώνοντας το αίσθημα αυτοπεποίθησης και καλλιεργώντας θετική στάση απέναντι στο μάθημα των Μαθηματικών, και αφετέρου να αξιοποιήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες αυτές στην καθημερινότητά τους, συμβάλλοντας τελικά στην τόνωση του αισθήματος της αποτελεσματικότητας σε σχέση με την εκμάθηση της προπαίδειας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η κατάκτηση της προπαίδειας και των αντίστοιχων πηλίκων πολλές φορές μετατρέπεται σε συνεχή πηγή δυσκολιών για μαθητές, γονείς αλλά και εκπαιδευτικούς, καθώς αποτελεί βασική δεξιότητα που πρέπει να διαθέτει ένας μαθητής τόσο της πρωτοβάθμιας όσο και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, προκειμένου να ανταποκριθεί σε μια σειρά από διαδικασίες όπως κάθετος πολλαπλασιασμός, κάθετη διαίρεση, πράξεις με κλάσματα, δυνάμεις, εξισώσεις κ.ά.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΩ ΚΑΙ ΔΙΑΙΡΩ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΟΜΟΣ Β (BKS.0181199)
pollaplasiazo kai diairo me ton tropo poy me boleyei tomos b photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 29.90 € μόνο 26.91
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-635-002-3
Συγγραφέας: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ
Σελίδες: 244
Διαστάσεις: 21Χ28
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2019

ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ 6, 7, 8 ΚΑΙ 9

Η σειρά «Μαθηματικά με βάση το προφίλ μου» έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να βοηθά κάθε παιδί να αντισταθμίσει τις τυχόν δυσκολίες του στα Μαθηματικά αξιοποιώντας τα ατομικά δυνατά του σημεία. Όλη η σειρά επικεντρώνεται σε καινοτόμους τρόπους διδασκαλίας, που δίνουν στον μαθητή τη δυνατότητα να προσεγγίζει τις μαθηματικές έννοιες και διαδικασίες βιωματικά, χρησιμοποιώντας αυθεντικά υλικά (π.χ. τραπουλόχαρτα, νομίσματα, μετροταινία) και διαφοροποιημένες στρατηγικές, ανάλογα με το γνωστικό του προφίλ.

Οι δύο τόμοι με τίτλο «Πολλαπλασιάζω και διαιρώ με τον τρόπο που με βολεύει» επικεντρώνονται στη βιωματική και πολυαισθητηριακή κατανόηση και εφαρμογή εναλλακτικών στρατηγικών εκμάθησης της προπαίδειας, όταν ο παραδοσιακός τρόπος στείρας απομνημόνευσης (παπαγαλία) δεν λειτουργεί. Μέσω των ποικίλων δραστηριοτήτων παρέμβασης τα παιδιά πετυχαίνουν αρχικά να κατανοήσουν σε βάθος την έννοια του πολλαπλασιασμού, την έννοια της διαίρεσης καθώς και τη μεταξύ τους σχέση, και στη συνέχεια να εκπαιδευτούν σε τεχνικές αυτοματοποίησης της προπαίδειας. Το κάθε παιδί έχει τη δυνατότητα να εκπαιδευτεί σε διαφορετικές στρατηγικές εύρεσης των γινομένων της προπαίδειας επιλέγοντας εκείνες που τελικά το βολεύουν καλύτερα.

Η χρήση αυθεντικών υλικών της καθημερινότητας βοηθά τους μαθητές αφενός να αντιληφθούν με χειροπιαστό τρόπο τις μαθηματικές έννοιες, τονώνοντας το αίσθημα αυτοπεποίθησης και καλλιεργώντας θετική στάση απέναντι στο μάθημα των Μαθηματικών, και αφετέρου να αξιοποιήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες αυτές στην καθημερινότητά τους, συμβάλλοντας τελικά στην τόνωση του αισθήματος της αποτελεσματικότητας σε σχέση με την εκμάθηση της προπαίδειας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η κατάκτηση της προπαίδειας και των αντίστοιχων πηλίκων πολλές φορές μετατρέπεται σε συνεχή πηγή δυσκολιών για μαθητές, γονείς αλλά και εκπαιδευτικούς, καθώς αποτελεί βασική δεξιότητα που πρέπει να διαθέτει ένας μαθητής τόσο της πρωτοβάθμιας όσο και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, προκειμένου να ανταποκριθεί σε μια σειρά από διαδικασίες όπως κάθετος πολλαπλασιασμός, κάθετη διαίρεση, πράξεις με κλάσματα, δυνάμεις, εξισώσεις κ.ά.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΩ ΚΑΙ ΔΙΑΙΡΩ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΜΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΟΜΟΣ Β BKS.0181199 BKS.0181199 ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-635-002-3 Συγγραφέας: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ Σελίδες: 244 Διαστάσεις: 21Χ28 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2019 ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ 6, 7, 8 ΚΑΙ 9 Η σειρά «Μαθηματικά με βάση το προφίλ μου» έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να βοηθά κάθε παιδί να αντισταθμίσει τις τυχόν δυσκολίες του στα Μαθηματικά αξιοποιώντας τα ατομικά δυνατά του σημεία. Όλη η σειρά επικεντρώνεται σε καινοτόμους τρόπους διδασκαλίας, που δίνουν στον μαθητή τη δυνατότητα να προσεγγίζει τις μαθηματικές έννοιες και διαδικασίες βιωματικά, χρησιμοποιώντας αυθεντικά υλικά (π.χ. τραπουλόχαρτα, νομίσματα, μετροταινία) και διαφοροποιημένες στρατηγικές, ανάλογα με το γνωστικό του προφίλ. Οι δύο τόμοι με τίτλο «Πολλαπλασιάζω και διαιρώ με τον τρόπο που με βολεύει» επικεντρώνονται στη βιωματική και πολυαισθητηριακή κατανόηση και εφαρμογή εναλλακτικών στρατηγικών εκμάθησης της προπαίδειας, όταν ο παραδοσιακός τρόπος στείρας απομνημόνευσης (παπαγαλία) δεν λειτουργεί. Μέσω των ποικίλων δραστηριοτήτων παρέμβασης τα παιδιά πετυχαίνουν αρχικά να κατανοήσουν σε βάθος την έννοια του πολλαπλασιασμού, την έννοια της διαίρεσης καθώς και τη μεταξύ τους σχέση, και στη συνέχεια να εκπαιδευτούν σε τεχνικές αυτοματοποίησης της προπαίδειας. Το κάθε παιδί έχει τη δυνατότητα να εκπαιδευτεί σε διαφορετικές στρατηγικές εύρεσης των γινομένων της προπαίδειας επιλέγοντας εκείνες που τελικά το βολεύουν καλύτερα. Η χρήση αυθεντικών υλικών της καθημερινότητας βοηθά τους μαθητές αφενός να αντιληφθούν με χειροπιαστό τρόπο τις μαθηματικές έννοιες, τονώνοντας το αίσθημα αυτοπεποίθησης και καλλιεργώντας θετική στάση απέναντι στο μάθημα των Μαθηματικών, και αφετέρου να αξιοποιήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες αυτές στην καθημερινότητά τους, συμβάλλοντας τελικά στην τόνωση του αισθήματος της αποτελεσματικότητας σε σχέση με την εκμάθηση της προπαίδειας. Αξίζει να σημειωθεί ότι η κατάκτηση της προπαίδειας και των αντίστοιχων πηλίκων πολλές φορές μετατρέπεται σε συνεχή πηγή δυσκολιών για μαθητές, γονείς αλλά και εκπαιδευτικούς, καθώς αποτελεί βασική δεξιότητα που πρέπει να διαθέτει ένας μαθητής τόσο της πρωτοβάθμιας όσο και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, προκειμένου να ανταποκριθεί σε μια σειρά από διαδικασίες όπως κάθετος πολλαπλασιασμός, κάθετη διαίρεση, πράξεις με κλάσματα, δυνάμεις, εξισώσεις κ.ά.
24.22
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή