To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Κοινωνικές Επιστήμες > ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
 
 
 
   
 
politikos logos kai tileorasi photo

politikos logos kai tileorasi photo


ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

BKS.0885256      
ΚατηγορίαΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΔΕΛΗΓΚΙΑΟΥΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΡ. στην κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.19.00 €
μόνο17.10 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-458-258-7
Συγγραφέας: ΔΕΛΗΓΚΙΑΟΥΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΡ.
Εκδοτικός οίκος: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
Σελίδες: 296
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2012

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΜΕ

Μία εμπεριστατωμένη και ενδελεχής μελέτη της σχέσης πολιτικής και Μ.Μ.Ε., όπως αυτή διαμορφώνεται στην εποχή μας με επίκεντρο την τηλεοπτική εκφορά του γραπτού λόγου.

Η σύγχρονη πολιτική είναι κατά κύριο λόγο διαμεσολαβημένη τόσο στον τρόπο με τον οποίο επικοινωνεί τα μηνύματά της όσο και στον τρόπο με τον οποίο διαμορφώνει το περιεχόμενο και τις στρατηγικές της. Η σχέση Πολιτικής και ΜΜΕ είναι εξαιρετικά πολύπλοκη, πολυδιάστατη και πολυπαραγοντική. Τα σύγχρονα ΜΜΕ έρχονται να παρέμβουν τόσο στο στάδιο παραγωγής όσο και απεύθυνσης του πολιτικού λόγου. Επηρεάζουν την παραγωγή του πολιτικού λόγου, ο οποίος οφείλει να προσαρμοσθεί στις παραμέτρους που θέτουν τα μέσα για την παραγωγή του αλλά και την επικοινωνία του.

Στις σύγχρονες Κοινωνίες της πληροφορίας, τα ΜΜΕ εξελίχθηκαν από διαμεσολαβητές της πραγματικότητας σε διαπραγματευτές ή και κατασκευαστές της. Η προϊούσα τηλεοπτικοποίηση του πολιτικού λόγου και η ανάλυση των γνωρισμάτων του αναδεικνύει κρίσιμες πτυχές της σύγχρονης κοινωνικής και πολιτικής πραγματικότητας δομώντας, παράλληλα, τον χώρο του «πολιτικού» με έναν ιδιόμορφο τρόπο.

Η μελέτη της σχέσης πολιτικού λόγου και ΜΜΕ θέτει επί τάπητος το ερώτημα σχετικά με το ρόλο της ιδεολογίας στην παραγωγή και συγκρότηση του πολιτικού λόγου. Μέσα από την επισταμένη ανάλυση των βασικών θεωρητικών προσεγγίσεων της ιδεολογίας, η συγγραφέας καταδεικνύει τα σημεία σύνδεσης και διασύνδεσής της με τον πολιτικό λόγο, καθότι, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, η παραγωγή του πολιτικού λόγου, «δεν συμβαίνει στο κενό, αλλά φέρει έντονα τη σφραγίδα της ιδεολογικής προδιάθεσης, τουτέστιν υπόκειται στη λογική εξυπηρέτησης συγκεκριμένων οικονομικών και εξουσιαστικών συμφερόντων.»


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ (BKS.0885256)
politikos logos kai tileorasi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 19.00 € μόνο 17.10
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΔΕΛΗΓΚΙΑΟΥΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΡ. στην κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ISBN: 978-960-458-258-7
Συγγραφέας: ΔΕΛΗΓΚΙΑΟΥΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΡ.
Εκδοτικός οίκος: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
Σελίδες: 296
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2012

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΜΕ

Μία εμπεριστατωμένη και ενδελεχής μελέτη της σχέσης πολιτικής και Μ.Μ.Ε., όπως αυτή διαμορφώνεται στην εποχή μας με επίκεντρο την τηλεοπτική εκφορά του γραπτού λόγου.

Η σύγχρονη πολιτική είναι κατά κύριο λόγο διαμεσολαβημένη τόσο στον τρόπο με τον οποίο επικοινωνεί τα μηνύματά της όσο και στον τρόπο με τον οποίο διαμορφώνει το περιεχόμενο και τις στρατηγικές της. Η σχέση Πολιτικής και ΜΜΕ είναι εξαιρετικά πολύπλοκη, πολυδιάστατη και πολυπαραγοντική. Τα σύγχρονα ΜΜΕ έρχονται να παρέμβουν τόσο στο στάδιο παραγωγής όσο και απεύθυνσης του πολιτικού λόγου. Επηρεάζουν την παραγωγή του πολιτικού λόγου, ο οποίος οφείλει να προσαρμοσθεί στις παραμέτρους που θέτουν τα μέσα για την παραγωγή του αλλά και την επικοινωνία του.

Στις σύγχρονες Κοινωνίες της πληροφορίας, τα ΜΜΕ εξελίχθηκαν από διαμεσολαβητές της πραγματικότητας σε διαπραγματευτές ή και κατασκευαστές της. Η προϊούσα τηλεοπτικοποίηση του πολιτικού λόγου και η ανάλυση των γνωρισμάτων του αναδεικνύει κρίσιμες πτυχές της σύγχρονης κοινωνικής και πολιτικής πραγματικότητας δομώντας, παράλληλα, τον χώρο του «πολιτικού» με έναν ιδιόμορφο τρόπο.

Η μελέτη της σχέσης πολιτικού λόγου και ΜΜΕ θέτει επί τάπητος το ερώτημα σχετικά με το ρόλο της ιδεολογίας στην παραγωγή και συγκρότηση του πολιτικού λόγου. Μέσα από την επισταμένη ανάλυση των βασικών θεωρητικών προσεγγίσεων της ιδεολογίας, η συγγραφέας καταδεικνύει τα σημεία σύνδεσης και διασύνδεσής της με τον πολιτικό λόγο, καθότι, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, η παραγωγή του πολιτικού λόγου, «δεν συμβαίνει στο κενό, αλλά φέρει έντονα τη σφραγίδα της ιδεολογικής προδιάθεσης, τουτέστιν υπόκειται στη λογική εξυπηρέτησης συγκεκριμένων οικονομικών και εξουσιαστικών συμφερόντων.»

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ BKS.0885256 BKS.0885256 ΔΕΛΗΓΚΙΑΟΥΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΡ. ΔΕΛΗΓΚΙΑΟΥΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΡ. ΠΟΛΙΤΙΚΗ Κατηγορία: ΠΟΛΙΤΙΚΗ •ΔΕΛΗΓΚΙΑΟΥΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΡ. στην κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΗ ISBN: 978-960-458-258-7 Συγγραφέας: ΔΕΛΗΓΚΙΑΟΥΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΡ. Εκδοτικός οίκος: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ Σελίδες: 296 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2012 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΜΕ Μία εμπεριστατωμένη και ενδελεχής μελέτη της σχέσης πολιτικής και Μ.Μ.Ε., όπως αυτή διαμορφώνεται στην εποχή μας με επίκεντρο την τηλεοπτική εκφορά του γραπτού λόγου. Η σύγχρονη πολιτική είναι κατά κύριο λόγο διαμεσολαβημένη τόσο στον τρόπο με τον οποίο επικοινωνεί τα μηνύματά της όσο και στον τρόπο με τον οποίο διαμορφώνει το περιεχόμενο και τις στρατηγικές της. Η σχέση Πολιτικής και ΜΜΕ είναι εξαιρετικά πολύπλοκη, πολυδιάστατη και πολυπαραγοντική. Τα σύγχρονα ΜΜΕ έρχονται να παρέμβουν τόσο στο στάδιο παραγωγής όσο και απεύθυνσης του πολιτικού λόγου. Επηρεάζουν την παραγωγή του πολιτικού λόγου, ο οποίος οφείλει να προσαρμοσθεί στις παραμέτρους που θέτουν τα μέσα για την παραγωγή του αλλά και την επικοινωνία του. Στις σύγχρονες Κοινωνίες της πληροφορίας, τα ΜΜΕ εξελίχθηκαν από διαμεσολαβητές της πραγματικότητας σε διαπραγματευτές ή και κατασκευαστές της. Η προϊούσα τηλεοπτικοποίηση του πολιτικού λόγου και η ανάλυση των γνωρισμάτων του αναδεικνύει κρίσιμες πτυχές της σύγχρονης κοινωνικής και πολιτικής πραγματικότητας δομώντας, παράλληλα, τον χώρο του «πολιτικού» με έναν ιδιόμορφο τρόπο. Η μελέτη της σχέσης πολιτικού λόγου και ΜΜΕ θέτει επί τάπητος το ερώτημα σχετικά με το ρόλο της ιδεολογίας στην παραγωγή και συγκρότηση του πολιτικού λόγου. Μέσα από την επισταμένη ανάλυση των βασικών θεωρητικών προσεγγίσεων της ιδεολογίας, η συγγραφέας καταδεικνύει τα σημεία σύνδεσης και διασύνδεσής της με τον πολιτικό λόγο, καθότι, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, η παραγωγή του πολιτικού λόγου, «δεν συμβαίνει στο κενό, αλλά φέρει έντονα τη σφραγίδα της ιδεολογικής προδιάθεσης, τουτέστιν υπόκειται στη λογική εξυπηρέτησης συγκεκριμένων οικονομικών και εξουσιαστικών συμφερόντων.»
15.39
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή