To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Ψυχολογία > ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 
 
 
   
 
poiotiki ereyna stin psyxologia kai tin ekpaideysi photo

poiotiki ereyna stin psyxologia kai tin ekpaideysi photo


ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

BKS.0913116      
ΚατηγορίαΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΥποκατηγορίαΘΕΩΡΗΤΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.52.00 €
μόνο46.80 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-6863-76-9
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΤΟΠΟΣ
Σελίδες: 784
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2010

ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ

Η ποιοτική έρευνα στην Ψυχολογία και την Εκπαίδευση απασχολεί όλο και περισσότερο την επιστημονική κοινότητα και γίνεται αντικείμενο συζητήσεων και μελετών σε πολλές χώρες. Το παρόν βιβλίο φιλοδοξεί να δώσει ώθηση στην ανάπτυξη αυτού του προβληματισμού και στη χώρα μας. Στο πρώτο μέρος του βιβλίου παρουσιάζονται οι οντολογικές και επιστημολογικές παραδοχές των θεωρητικών και μεθοδολογικών προσεγγίσεων στο πεδίο της σύγχρονης Ψυχολογίας (θετικιστική, φορμαλιστική, ερμηνευτική, πολιτισμική-ιστορική κ.ά.).

Στο δεύτερο μέρος εξετάζονται θεωρητικά, επιστημολογικά, αξιολογικά και μεθοδολογικά ζητήματα που συνδέονται με την εθνογραφική διερεύνηση της παιδικής ηλικίας σε τρεις διαφορετικές περιπτώσεις:

  • τις πρακτικές και τις διαδικασίες συγκρότησης των φύλων στο Νηπιαγωγείο,
  • τη συμμετοχή των Τσιγγανοπαίδων στο σχολείο, και
  • τους μουσικούς αυτοσχεδιασμούς των παιδιών στο πεδίο της Εκπαίδευσης.

    Στο πλαίσιο αυτό παρουσιάζονται οι βασικές αρχές της εθνογραφικής έρευνας και οι θεωρίες στις οποίες βασίζεται, καθώς και η μονάδα ανάλυσής της, οι μέθοδοι συλλογής εμπειρικού υλικού, το καθεστώς και η εγκυρότητα του εθνογραφικού κειμένου, η σχέση πεδίου-κειμένου και γενικότερα η ερμηνεία και η ανάλυση των ερευνητικών «δεδομένων».

    Στο τρίτο μέρος εξετάζονται σημαντικά επιστημολογικά, μεθοδολογικά και ηθικά ζητήματα ορισμένων ποιοτικών μεθόδων έρευνας που σχετίζονται με τις διαδικασίες διδασκαλίας και μάθησης, όπως είναι:

  • οι ιστορίες ζωής,
  • η έρευνα-δράση,
  • το διδακτικό» και σχεδιαστικό πείραμα,
  • η μέθοδος ανάλυσης συνομιλίας, και
  • η φαινομενολογική και κονστρουκτιβιστική προσέγγιση.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

    Last viewed
    ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (BKS.0913116)
    poiotiki ereyna stin psyxologia kai tin ekpaideysi photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 52.00 € μόνο 46.80
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

    ISBN: 978-960-6863-76-9
    Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
    Εκδοτικός οίκος: ΤΟΠΟΣ
    Σελίδες: 784
    Διαστάσεις: 17Χ24
    Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2010

    ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ

    Η ποιοτική έρευνα στην Ψυχολογία και την Εκπαίδευση απασχολεί όλο και περισσότερο την επιστημονική κοινότητα και γίνεται αντικείμενο συζητήσεων και μελετών σε πολλές χώρες. Το παρόν βιβλίο φιλοδοξεί να δώσει ώθηση στην ανάπτυξη αυτού του προβληματισμού και στη χώρα μας. Στο πρώτο μέρος του βιβλίου παρουσιάζονται οι οντολογικές και επιστημολογικές παραδοχές των θεωρητικών και μεθοδολογικών προσεγγίσεων στο πεδίο της σύγχρονης Ψυχολογίας (θετικιστική, φορμαλιστική, ερμηνευτική, πολιτισμική-ιστορική κ.ά.).

    Στο δεύτερο μέρος εξετάζονται θεωρητικά, επιστημολογικά, αξιολογικά και μεθοδολογικά ζητήματα που συνδέονται με την εθνογραφική διερεύνηση της παιδικής ηλικίας σε τρεις διαφορετικές περιπτώσεις:


    • τις πρακτικές και τις διαδικασίες συγκρότησης των φύλων στο Νηπιαγωγείο,
    • τη συμμετοχή των Τσιγγανοπαίδων στο σχολείο, και
    • τους μουσικούς αυτοσχεδιασμούς των παιδιών στο πεδίο της Εκπαίδευσης.

    Στο πλαίσιο αυτό παρουσιάζονται οι βασικές αρχές της εθνογραφικής έρευνας και οι θεωρίες στις οποίες βασίζεται, καθώς και η μονάδα ανάλυσής της, οι μέθοδοι συλλογής εμπειρικού υλικού, το καθεστώς και η εγκυρότητα του εθνογραφικού κειμένου, η σχέση πεδίου-κειμένου και γενικότερα η ερμηνεία και η ανάλυση των ερευνητικών «δεδομένων».

    Στο τρίτο μέρος εξετάζονται σημαντικά επιστημολογικά, μεθοδολογικά και ηθικά ζητήματα ορισμένων ποιοτικών μεθόδων έρευνας που σχετίζονται με τις διαδικασίες διδασκαλίας και μάθησης, όπως είναι:


    • οι ιστορίες ζωής,
    • η έρευνα-δράση,
    • το διδακτικό» και σχεδιαστικό πείραμα,
    • η μέθοδος ανάλυσης συνομιλίας, και
    • η φαινομενολογική και κονστρουκτιβιστική προσέγγιση.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ BKS.0913116 BKS.0913116 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Κατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-6863-76-9 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΤΟΠΟΣ Σελίδες: 784 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2010 ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ Η ποιοτική έρευνα στην Ψυχολογία και την Εκπαίδευση απασχολεί όλο και περισσότερο την επιστημονική κοινότητα και γίνεται αντικείμενο συζητήσεων και μελετών σε πολλές χώρες. Το παρόν βιβλίο φιλοδοξεί να δώσει ώθηση στην ανάπτυξη αυτού του προβληματισμού και στη χώρα μας. Στο πρώτο μέρος του βιβλίου παρουσιάζονται οι οντολογικές και επιστημολογικές παραδοχές των θεωρητικών και μεθοδολογικών προσεγγίσεων στο πεδίο της σύγχρονης Ψυχολογίας (θετικιστική, φορμαλιστική, ερμηνευτική, πολιτισμική-ιστορική κ.ά.). Στο δεύτερο μέρος εξετάζονται θεωρητικά, επιστημολογικά, αξιολογικά και μεθοδολογικά ζητήματα που συνδέονται με την εθνογραφική διερεύνηση της παιδικής ηλικίας σε τρεις διαφορετικές περιπτώσεις: • τις πρακτικές και τις διαδικασίες συγκρότησης των φύλων στο Νηπιαγωγείο, • τη συμμετοχή των Τσιγγανοπαίδων στο σχολείο, και• τους μουσικούς αυτοσχεδιασμούς των παιδιών στο πεδίο της Εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο αυτό παρουσιάζονται οι βασικές αρχές της εθνογραφικής έρευνας και οι θεωρίες στις οποίες βασίζεται, καθώς και η μονάδα ανάλυσής της, οι μέθοδοι συλλογής εμπειρικού υλικού, το καθεστώς και η εγκυρότητα του εθνογραφικού κειμένου, η σχέση πεδίου-κειμένου και γενικότερα η ερμηνεία και η ανάλυση των ερευνητικών «δεδομένων». Στο τρίτο μέρος εξετάζονται σημαντικά επιστημολογικά, μεθοδολογικά και ηθικά ζητήματα ορισμένων ποιοτικών μεθόδων έρευνας που σχετίζονται με τις διαδικασίες διδασκαλίας και μάθησης, όπως είναι: • οι ιστορίες ζωής, • η έρευνα-δράση, • το διδακτικό» και σχεδιαστικό πείραμα, • η μέθοδος ανάλυσης συνομιλίας, και• η φαινομενολογική και κονστρουκτιβιστική προσέγγιση.
    42.12
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή