Οι συγγραφείς του πονήματος είναι τρεις διαπρεπείς πανεπιστημιακοί, μία Σουηδή, ένας Βρετανός και ένας Καναδός, με πολυετή ενασχόληση με το παιδί και την αγωγή του. Δημοσιεύτηκε στο γύρισμα του 21ου αιώνα, όταν είχαν αρχίσει να περνούν και στην εκπαίδευση οι όροι ποιότητα, αξιολόγηση, αριστεία, όρους τους οποίους πραγματεύεται, εστιάζοντας κυρίως στο ζήτημα της ποιότητας.
Το βιβλίο γνώρισε εξαιρετική επιτυχία, επανεκδόθηκε και μεταφράστηκε σε πολλές γλώσσες. Θεωρείται ένα από τα κείμενα αναφοράς στα θέματα που θίγει, την ποιότητα και την αγωγή των παιδιών από τη γέννηση μέχρι τα έξι τους χρόνια.
Οι συγγραφείς κινούνται σε τέσσερα αλληλεξαρτώμενα επίπεδα ανάλυσης: τη συζήτηση περί νεωτερικότητας και μετανεωρικότητας, την κριτική διερεύνηση της έννοιας ποιότητα και συναφών, όπως αξιολόγηση και αριστεία, τη δυνατότητα λειτουργίας των προσχολικών θεσμών ως αγορά, με την αρχαιοελληνική σημασία του όρου, και το κλασικό ερώτημα της δυνατότητας μεταφοράς ή εισαγωγής πετυχημένων θεσμών, ιδεών και πρακτικών σε άλλο πλαίσιο, σε άλλη χώρα.
Οι συγγραφείς του πονήματος είναι τρεις διαπρεπείς πανεπιστημιακοί, μία Σουηδή, ένας Βρετανός και ένας Καναδός, με πολυετή ενασχόληση με το παιδί και την αγωγή του. Δημοσιεύτηκε στο γύρισμα του 21ου αιώνα, όταν είχαν αρχίσει να περνούν και στην εκπαίδευση οι όροι ποιότητα, αξιολόγηση, αριστεία, όρους τους οποίους πραγματεύεται, εστιάζοντας κυρίως στο ζήτημα της ποιότητας.
Το βιβλίο γνώρισε εξαιρετική επιτυχία, επανεκδόθηκε και μεταφράστηκε σε πολλές γλώσσες. Θεωρείται ένα από τα κείμενα αναφοράς στα θέματα που θίγει, την ποιότητα και την αγωγή των παιδιών από τη γέννηση μέχρι τα έξι τους χρόνια.
Οι συγγραφείς κινούνται σε τέσσερα αλληλεξαρτώμενα επίπεδα ανάλυσης: τη συζήτηση περί νεωτερικότητας και μετανεωρικότητας, την κριτική διερεύνηση της έννοιας ποιότητα και συναφών, όπως αξιολόγηση και αριστεία, τη δυνατότητα λειτουργίας των προσχολικών θεσμών ως αγορά, με την αρχαιοελληνική σημασία του όρου, και το κλασικό ερώτημα της δυνατότητας μεταφοράς ή εισαγωγής πετυχημένων θεσμών, ιδεών και πρακτικών σε άλλο πλαίσιο, σε άλλη χώρα.
ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑBKS.0544494BKS.0544494DAHLBERG GUNILLA, MOSS PETER, PENCE ALANDAHLBERG GUNILLA, MOSS PETER, PENCE ALANΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΚατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •DAHLBERG GUNILLA, MOSS PETER, PENCE ALAN στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-01-2188-9 Συγγραφέας: DAHLBERG GUNILLA, MOSS PETER, PENCE ALAN Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG Σελίδες: 389 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2021 ΓΛΩΣΣΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Οι συγγραφείς του πονήματος είναι τρεις διαπρεπείς πανεπιστημιακοί, μία Σουηδή, ένας Βρετανός και ένας Καναδός, με πολυετή ενασχόληση με το παιδί και την αγωγή του. Δημοσιεύτηκε στο γύρισμα του 21ου αιώνα, όταν είχαν αρχίσει να περνούν και στην εκπαίδευση οι όροι ποιότητα, αξιολόγηση, αριστεία, όρους τους οποίους πραγματεύεται, εστιάζοντας κυρίως στο ζήτημα της ποιότητας. Το βιβλίο γνώρισε εξαιρετική επιτυχία, επανεκδόθηκε και μεταφράστηκε σε πολλές γλώσσες. Θεωρείται ένα από τα κείμενα αναφοράς στα θέματα που θίγει, την ποιότητα και την αγωγή των παιδιών από τη γέννηση μέχρι τα έξι τους χρόνια. Οι συγγραφείς κινούνται σε τέσσερα αλληλεξαρτώμενα επίπεδα ανάλυσης: τη συζήτηση περί νεωτερικότητας και μετανεωρικότητας, την κριτική διερεύνηση της έννοιας ποιότητα και συναφών, όπως αξιολόγηση και αριστεία, τη δυνατότητα λειτουργίας των προσχολικών θεσμών ως αγορά, με την αρχαιοελληνική σημασία του όρου, και το κλασικό ερώτημα της δυνατότητας μεταφοράς ή εισαγωγής πετυχημένων θεσμών, ιδεών και πρακτικών σε άλλο πλαίσιο, σε άλλη χώρα. ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση