ΕΙΡΗΝΙΣΤΙΚΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑΣ
Πόλεμοι, εξοπλισμοί, πυρηνικά όπλα, τρομοκρατία, δολοφονίες, εθνικισμοί, εικόνες εχθρού, μίση, ρατσισμός, σεξισμός, φτώχεια, διακρίσεις με κριτήριο τη φυλή, το έθνος, το φύλο, την τάξη, τη σεξουαλικότητα, την αναπηρία και κοινωνική αδικία, μετανάστευση, προσφυγικό ζήτημα, υγειονομικές και ενεργειακές κρίσεις, οικολογική καταστροφή, προπαγάνδα κ.λπ. είναι ορισμένες μόνον από τις μορφές βίας που διαρκώς αυξάνονται, σε σημείο που με γεωμετρική πρόοδο υποβαθμίζουν την ποιότητα ζωής των ανθρώπων και όλων των έμβιων όντων του πλανήτη, ενώ κάποια από αυτά απειλούν ακόμα και την ίδια την επιβίωσή μας, ανθρώπων και έμβιων όντων, μελλοντικά.
Με αφετηρία το ερώτημα «μπορεί η εκπαίδευση να βοηθήσει στην επίλυση των παραπάνω προβλημάτων και στην οικοδόμηση της ειρήνης;», το παρόν βιβλίο έχει ως αντικείμενό του την Παιδαγωγική της Ειρήνης της Νεωτερικότητας, η οποία, καταρχήν αισιόδοξη, απαντά θετικά στο παραπάνω ερώτημα και εργάζεται υπέρ μιας εκπαίδευσης που αποβλέπει στην ειρήνη. Δεδομένου, όμως, του διαφορετικού προσδιο¬ρισμού της έννοιας «ειρήνη», ιστορικά και συγχρονικά, οι παιδαγωγοί της Ειρήνης έχουν παραγάγει διαφορετικούς λόγους (discourses) στην Παιδαγωγική της Ειρήνης (ιδεαλιστική, κριτική, πραγματιστική, οικολογική-συστημική, φεμινιστική Παιδαγωγική της Ειρήνης) και, αντίστοιχα, διαφορετική γνώση και πρακτικές λόγου για το παιδαγωγικό πεδίο. Αυτούς τους διαφορετικούς ειρηνιστικούς παιδαγωγικούς λόγους πραγματεύεται, επίσης, το βιβλίο αυτό.
ΕΙΡΗΝΙΣΤΙΚΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑΣ
Πόλεμοι, εξοπλισμοί, πυρηνικά όπλα, τρομοκρατία, δολοφονίες, εθνικισμοί, εικόνες εχθρού, μίση, ρατσισμός, σεξισμός, φτώχεια, διακρίσεις με κριτήριο τη φυλή, το έθνος, το φύλο, την τάξη, τη σεξουαλικότητα, την αναπηρία και κοινωνική αδικία, μετανάστευση, προσφυγικό ζήτημα, υγειονομικές και ενεργειακές κρίσεις, οικολογική καταστροφή, προπαγάνδα κ.λπ. είναι ορισμένες μόνον από τις μορφές βίας που διαρκώς αυξάνονται, σε σημείο που με γεωμετρική πρόοδο υποβαθμίζουν την ποιότητα ζωής των ανθρώπων και όλων των έμβιων όντων του πλανήτη, ενώ κάποια από αυτά απειλούν ακόμα και την ίδια την επιβίωσή μας, ανθρώπων και έμβιων όντων, μελλοντικά.
Με αφετηρία το ερώτημα «μπορεί η εκπαίδευση να βοηθήσει στην επίλυση των παραπάνω προβλημάτων και στην οικοδόμηση της ειρήνης;», το παρόν βιβλίο έχει ως αντικείμενό του την Παιδαγωγική της Ειρήνης της Νεωτερικότητας, η οποία, καταρχήν αισιόδοξη, απαντά θετικά στο παραπάνω ερώτημα και εργάζεται υπέρ μιας εκπαίδευσης που αποβλέπει στην ειρήνη. Δεδομένου, όμως, του διαφορετικού προσδιο¬ρισμού της έννοιας «ειρήνη», ιστορικά και συγχρονικά, οι παιδαγωγοί της Ειρήνης έχουν παραγάγει διαφορετικούς λόγους (discourses) στην Παιδαγωγική της Ειρήνης (ιδεαλιστική, κριτική, πραγματιστική, οικολογική-συστημική, φεμινιστική Παιδαγωγική της Ειρήνης) και, αντίστοιχα, διαφορετική γνώση και πρακτικές λόγου για το παιδαγωγικό πεδίο. Αυτούς τους διαφορετικούς ειρηνιστικούς παιδαγωγικούς λόγους πραγματεύεται, επίσης, το βιβλίο αυτό.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣBKS.0181692BKS.0181692ΜΠΟΝΙΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣΜΠΟΝΙΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΚατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΜΠΟΝΙΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-635-860-9 Συγγραφέας: ΜΠΟΝΙΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ Σελίδες: 528 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2025 ΕΙΡΗΝΙΣΤΙΚΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑΣ Πόλεμοι, εξοπλισμοί, πυρηνικά όπλα, τρομοκρατία, δολοφονίες, εθνικισμοί, εικόνες εχθρού, μίση, ρατσισμός, σεξισμός, φτώχεια, διακρίσεις με κριτήριο τη φυλή, το έθνος, το φύλο, την τάξη, τη σεξουαλικότητα, την αναπηρία και κοινωνική αδικία, μετανάστευση, προσφυγικό ζήτημα, υγειονομικές και ενεργειακές κρίσεις, οικολογική καταστροφή, προπαγάνδα κ.λπ. είναι ορισμένες μόνον από τις μορφές βίας που διαρκώς αυξάνονται, σε σημείο που με γεωμετρική πρόοδο υποβαθμίζουν την ποιότητα ζωής των ανθρώπων και όλων των έμβιων όντων του πλανήτη, ενώ κάποια από αυτά απειλούν ακόμα και την ίδια την επιβίωσή μας, ανθρώπων και έμβιων όντων, μελλοντικά. Με αφετηρία το ερώτημα «μπορεί η εκπαίδευση να βοηθήσει στην επίλυση των παραπάνω προβλημάτων και στην οικοδόμηση της ειρήνης;», το παρόν βιβλίο έχει ως αντικείμενό του την Παιδαγωγική της Ειρήνης της Νεωτερικότητας, η οποία, καταρχήν αισιόδοξη, απαντά θετικά στο παραπάνω ερώτημα και εργάζεται υπέρ μιας εκπαίδευσης που αποβλέπει στην ειρήνη. Δεδομένου, όμως, του διαφορετικού προσδιο¬ρισμού της έννοιας «ειρήνη», ιστορικά και συγχρονικά, οι παιδαγωγοί της Ειρήνης έχουν παραγάγει διαφορετικούς λόγους (discourses) στην Παιδαγωγική της Ειρήνης (ιδεαλιστική, κριτική, πραγματιστική, οικολογική-συστημική, φεμινιστική Παιδαγωγική της Ειρήνης) και, αντίστοιχα, διαφορετική γνώση και πρακτικές λόγου για το παιδαγωγικό πεδίο. Αυτούς τους διαφορετικούς ειρηνιστικούς παιδαγωγικούς λόγους πραγματεύεται, επίσης, το βιβλίο αυτό. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση