Το βιβλίο αυτό μελετά μια κατηγορία νεολογισμών, τους «λεξικούς συμφυρμούς» και τις «επανετυμολογήσεις», δηλαδή τις σκόπιμες, μη συστηματικές συνενώσεις υπαρκτών λέξεων σε άλλες ανύπαρκτες προηγουμένως, αφενός, και, αφετέρου, τις επαναναλύσεις υπαρκτών λέξεων με βάση το σημαίνον τους από τις οποίες αναδύονται άλλες, «κρυμμένες» υπαρκτές λέξεις, με τρόπο που να αποκαλύπτεται ότι μια «άλλη γλώσσα» υπάρχει κάτω από τη γλώσσα (π.χ. «silver alΕΡΤ- εξαφανίστηκε δημόσια τηλεόραση», «πολιτικό θρίλερτ»).
Η μελέτη εστιάζει στους λεξικούς συμφυρμούς και στις επανετυμολογήσεις που παράγονται από τη δημοσιογραφία, τη διαφήμιση, τα ιστολόγια, τη λογοτεχνία για παιδιά. Εφήμεροι ή όχι, αυτού του είδους οι νεολογισμοί, με τους τολμηρούς συνδυασμούς που δημιουργούν, δείχνουν (αλλά και συγκαθορίζουν) τα συνεχώς ανανεούμενα όρια της γλώσσας.
Το βιβλίο αυτό μελετά μια κατηγορία νεολογισμών, τους «λεξικούς συμφυρμούς» και τις «επανετυμολογήσεις», δηλαδή τις σκόπιμες, μη συστηματικές συνενώσεις υπαρκτών λέξεων σε άλλες ανύπαρκτες προηγουμένως, αφενός, και, αφετέρου, τις επαναναλύσεις υπαρκτών λέξεων με βάση το σημαίνον τους από τις οποίες αναδύονται άλλες, «κρυμμένες» υπαρκτές λέξεις, με τρόπο που να αποκαλύπτεται ότι μια «άλλη γλώσσα» υπάρχει κάτω από τη γλώσσα (π.χ. «silver alΕΡΤ- εξαφανίστηκε δημόσια τηλεόραση», «πολιτικό θρίλερτ»).
Η μελέτη εστιάζει στους λεξικούς συμφυρμούς και στις επανετυμολογήσεις που παράγονται από τη δημοσιογραφία, τη διαφήμιση, τα ιστολόγια, τη λογοτεχνία για παιδιά. Εφήμεροι ή όχι, αυτού του είδους οι νεολογισμοί, με τους τολμηρούς συνδυασμούς που δημιουργούν, δείχνουν (αλλά και συγκαθορίζουν) τα συνεχώς ανανεούμενα όρια της γλώσσας.
ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΝΕΟΛΟΓΙΑΣ ΣΥΜΦΥΡΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΤΥΜΟΛΟΓΗΣΗBKS.0175987BKS.0175987ΝΑΚΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ, ΚΑΤΣΟΥΔΑ ΓΕΩΡΓΙΑΝΑΚΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ, ΚΑΤΣΟΥΔΑ ΓΕΩΡΓΙΑΓΛΩΣΣΑ-ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΑΚατηγορία: ΓΛΩΣΣΑ-ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΑ •ΝΑΚΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ, ΚΑΤΣΟΥΔΑ ΓΕΩΡΓΙΑ στην κατηγορία ΓΛΩΣΣΑ-ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-16-5215-3 Συγγραφέας: ΝΑΚΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ, ΚΑΤΣΟΥΔΑ ΓΕΩΡΓΙΑ Εκδοτικός οίκος: ΠΑΤΑΚΗ Σειρά: ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ Σελίδες: 320 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2013 Το βιβλίο αυτό μελετά μια κατηγορία νεολογισμών, τους «λεξικούς συμφυρμούς» και τις «επανετυμολογήσεις», δηλαδή τις σκόπιμες, μη συστηματικές συνενώσεις υπαρκτών λέξεων σε άλλες ανύπαρκτες προηγουμένως, αφενός, και, αφετέρου, τις επαναναλύσεις υπαρκτών λέξεων με βάση το σημαίνον τους από τις οποίες αναδύονται άλλες, «κρυμμένες» υπαρκτές λέξεις, με τρόπο που να αποκαλύπτεται ότι μια «άλλη γλώσσα» υπάρχει κάτω από τη γλώσσα (π.χ. «silver alΕΡΤ- εξαφανίστηκε δημόσια τηλεόραση», «πολιτικό θρίλερτ»). Η μελέτη εστιάζει στους λεξικούς συμφυρμούς και στις επανετυμολογήσεις που παράγονται από τη δημοσιογραφία, τη διαφήμιση, τα ιστολόγια, τη λογοτεχνία για παιδιά. Εφήμεροι ή όχι, αυτού του είδους οι νεολογισμοί, με τους τολμηρούς συνδυασμούς που δημιουργούν, δείχνουν (αλλά και συγκαθορίζουν) τα συνεχώς ανανεούμενα όρια της γλώσσας. ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΝΕΟΛΟΓΙΑΣ ΣΥΜΦΥΡΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΤΥΜΟΛΟΓΗΣΗ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση