ISBN: 978-960-458-359-1 Συγγραφέας: ΜΠΑΓΙΕ ΜΙΧΑΕΛ Εκδοτικός οίκος: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ Σελίδες: 716 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2013 Τα Οικονομικά για το Μάνατζμεντ και τη Στρατηγική των Επιχειρήσεων είναι το εγχειρίδιο Οικονομικών για το μάνατζμεντ με τις μεγαλύτερες πωλήσεις. Ο Μichael Baye παρέχει στους φοιτητές εργαλεία όπως η μικροοικονομική μέσου επιπέδου, η θεωρία των παιγνίων και η οργάνωση του κλάδου που είναι κρίσιμα για τη λήψη ορθών επιχειρηματικών αποφάσεων. Η έβδομη έκδοση αναλύει τα πιο πρόσφατα θέματα των Οικονομικών για το μάνατζμεντ. ΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ: ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ: Το κάθε κεφάλαιο ξεκινάει με έναν πρόσφατο τίτλο ειδήσεων που αναφέρεται σε ένα πραγματικό οικονομικό πρόβλημα. Τα προβλήματα είναι στην ουσία μικρές επιλεγμένες μελέτες περίπτωσης που σκοπό έχουν να δώσουν τα κίνητρα στους φοιτητές να καταλάβουν καλύτερα το υλικό των κεφαλαίων. ΝΕΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ: Νέα εσωτερικά πλαίσια με τίτλο Στα άδυτα των επιχειρήσεων που περιλαμβάνουν εφαρμογές της θεωρίας. Τα παραδείγματα αυτά προέρχονται από την τρέχουσα οικονομική βιβλιογραφία και από τον Τύπο. Η ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ TIME WARNER: Η μελέτη περίπτωσης για την επιχειρηματική στρατηγική -Προκλήσεις για την ΤΙΜΕ WARNER- ακολουθεί το κεφάλαιο 14. Η περίπτωση αυτή εμπλέκει τους φοιτητές στην εφαρμογή θεωρητικών στοιχείων των Οικονομικών για το Μάνατζμεντ σ ένα πλούσιο επιχειρηματικό περιβάλλον.
|