To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Ψυχολογία > ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΑΞΙΑ
 
 
 
   
 
noitiki ysterisi kai monaxia photo

noitiki ysterisi kai monaxia photo


ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΑΞΙΑ

BKS.0377188      
ΚατηγορίαΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΥποκατηγορίαΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.14.00 €
μόνο12.60 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-333-611-2
Συγγραφέας: ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 160
Διαστάσεις: 16Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2009

Η μοναξιά είναι συναίσθημα με εξαιρετικό ερευνητικό ενδιαφέρον, αφού σχετίζεται άμεσα με την κοινωνική και συναισθηματική προσαρμογή των παιδιών και την ψυχική τους υγεία. Ο προβληματισμός και η επιστημονική διερεύνηση της παιδικής μοναξιάς ξεκινά στις αρχές της δεκαετίας του '80, στις χώρες, κυρίως, των Η.Π.Α. και του Ισραήλ. Μέχρι τότε, επικρατούσε η άποψη ότι τα μικρά παιδιά δε βιώνουν μοναξιά.

Έρευνες καταδεικνύουν ότι η πιθανότητα βίωσης μοναξιάς είναι μεγαλύτερη για τα παιδιά με ιδιαίτερες ανάγκες. Ειδικότερα, οι έρευνες αυτές συμπεριέλαβαν παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες (Margalit & Efrati, 1996), με προβλήματα ακοής (Kluwin, 1999) και όρασης (Evans, 1983), καθώς και με γλωσσικές διαταραχές (Fyjiki & Brinton, 1999: Fyjiki, Brinton & Todd, 1996).

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η διερεύνηση της μοναξιάς σε παιδιά με ελαφρά νοητική υστέρηση (ε.ν.υ.). Η νοητική απόκλιση των παιδιών αυτών από το μέσο όρο της νοημοσύνης και τα προσωπικά τους ελλείμματα επηρεάζουν τη διαπροσωπική επικοινωνία και την ανάπτυξη κοινωνικού δικτύου, οπότε αυξάνουν και την πιθανότητα ανάπτυξης του βιώματος της μοναξιάς.

Κύριος στόχος αυτής της μελέτης είναι να διευνηθεί η μοναξιά των παιδιών σχολικής ηλικίας με ελαφρά νοητική υστέρηση, στα πλαίσια του σχολείου, της οικογένειας και του ευρύτερου περιβάλλοντος, καθώς και οι παράγοντες που την προξενούν.

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και γονείς και σε όσους ασχολούνται με τον ευαίσθητο τομέα της Ειδικής Αγωγής. Απαρτίζεται από επτά κεφάλαια, τα οποία εντάσσονται σε δύο μέρη: το πρώτο μέρος αφορά στο θεωρητικό και το δεύτερο στο ερευνητικό.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Last viewed
ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΑΞΙΑ (BKS.0377188)
noitiki ysterisi kai monaxia photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 14.00 € μόνο 12.60
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

ISBN: 978-960-333-611-2
Συγγραφέας: ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 160
Διαστάσεις: 16Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2009

Η μοναξιά είναι συναίσθημα με εξαιρετικό ερευνητικό ενδιαφέρον, αφού σχετίζεται άμεσα με την κοινωνική και συναισθηματική προσαρμογή των παιδιών και την ψυχική τους υγεία. Ο προβληματισμός και η επιστημονική διερεύνηση της παιδικής μοναξιάς ξεκινά στις αρχές της δεκαετίας του '80, στις χώρες, κυρίως, των Η.Π.Α. και του Ισραήλ. Μέχρι τότε, επικρατούσε η άποψη ότι τα μικρά παιδιά δε βιώνουν μοναξιά.

Έρευνες καταδεικνύουν ότι η πιθανότητα βίωσης μοναξιάς είναι μεγαλύτερη για τα παιδιά με ιδιαίτερες ανάγκες. Ειδικότερα, οι έρευνες αυτές συμπεριέλαβαν παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες (Margalit & Efrati, 1996), με προβλήματα ακοής (Kluwin, 1999) και όρασης (Evans, 1983), καθώς και με γλωσσικές διαταραχές (Fyjiki & Brinton, 1999: Fyjiki, Brinton & Todd, 1996).

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η διερεύνηση της μοναξιάς σε παιδιά με ελαφρά νοητική υστέρηση (ε.ν.υ.). Η νοητική απόκλιση των παιδιών αυτών από το μέσο όρο της νοημοσύνης και τα προσωπικά τους ελλείμματα επηρεάζουν τη διαπροσωπική επικοινωνία και την ανάπτυξη κοινωνικού δικτύου, οπότε αυξάνουν και την πιθανότητα ανάπτυξης του βιώματος της μοναξιάς.

Κύριος στόχος αυτής της μελέτης είναι να διευνηθεί η μοναξιά των παιδιών σχολικής ηλικίας με ελαφρά νοητική υστέρηση, στα πλαίσια του σχολείου, της οικογένειας και του ευρύτερου περιβάλλοντος, καθώς και οι παράγοντες που την προξενούν.

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και γονείς και σε όσους ασχολούνται με τον ευαίσθητο τομέα της Ειδικής Αγωγής. Απαρτίζεται από επτά κεφάλαια, τα οποία εντάσσονται σε δύο μέρη: το πρώτο μέρος αφορά στο θεωρητικό και το δεύτερο στο ερευνητικό.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΑΞΙΑ BKS.0377188 BKS.0377188 ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Κατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ •ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-333-611-2 Συγγραφέας: ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ Σελίδες: 160 Διαστάσεις: 16Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2009 Η μοναξιά είναι συναίσθημα με εξαιρετικό ερευνητικό ενδιαφέρον, αφού σχετίζεται άμεσα με την κοινωνική και συναισθηματική προσαρμογή των παιδιών και την ψυχική τους υγεία. Ο προβληματισμός και η επιστημονική διερεύνηση της παιδικής μοναξιάς ξεκινά στις αρχές της δεκαετίας του '80, στις χώρες, κυρίως, των Η.Π.Α. και του Ισραήλ. Μέχρι τότε, επικρατούσε η άποψη ότι τα μικρά παιδιά δε βιώνουν μοναξιά. Έρευνες καταδεικνύουν ότι η πιθανότητα βίωσης μοναξιάς είναι μεγαλύτερη για τα παιδιά με ιδιαίτερες ανάγκες. Ειδικότερα, οι έρευνες αυτές συμπεριέλαβαν παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες (Margalit & Efrati, 1996), με προβλήματα ακοής (Kluwin, 1999) και όρασης (Evans, 1983), καθώς και με γλωσσικές διαταραχές (Fyjiki & Brinton, 1999: Fyjiki, Brinton & Todd, 1996). Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η διερεύνηση της μοναξιάς σε παιδιά με ελαφρά νοητική υστέρηση (ε.ν.υ.). Η νοητική απόκλιση των παιδιών αυτών από το μέσο όρο της νοημοσύνης και τα προσωπικά τους ελλείμματα επηρεάζουν τη διαπροσωπική επικοινωνία και την ανάπτυξη κοινωνικού δικτύου, οπότε αυξάνουν και την πιθανότητα ανάπτυξης του βιώματος της μοναξιάς. Κύριος στόχος αυτής της μελέτης είναι να διευνηθεί η μοναξιά των παιδιών σχολικής ηλικίας με ελαφρά νοητική υστέρηση, στα πλαίσια του σχολείου, της οικογένειας και του ευρύτερου περιβάλλοντος, καθώς και οι παράγοντες που την προξενούν. Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και γονείς και σε όσους ασχολούνται με τον ευαίσθητο τομέα της Ειδικής Αγωγής. Απαρτίζεται από επτά κεφάλαια, τα οποία εντάσσονται σε δύο μέρη: το πρώτο μέρος αφορά στο θεωρητικό και το δεύτερο στο ερευνητικό.
11.34
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή