To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Φιλοσοφία > ΗΘΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
 
 
 
   
 
ithiki ton epixeiriseon photo

ithiki ton epixeiriseon photo


ΗΘΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

BKS.0544040      
ΚατηγορίαΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ στην κατηγορία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.15.00 €
μόνο13.50 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-01-1741-7
Συγγραφέας: ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Σελίδες: 248
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2016

ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ

Το θεματικό πεδίο της Ηθικής των Επιχειρήσεων, διεθνώς γνωστό ως Business Ethics, σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα της παγκοσμιοποίησης και του σκληρού ανταγωνισμού, ενδεχομένως ηχεί ως παράδοξο ή ακόμη και ως μη ρεαλιστικό, λόγω και της υφιστάμενης τάσης για άρνηση κάθε συσχέτισης μεταξύ της ηθικής και των επιχειρήσεων. Συχνά, η υιοθέτηση μακιαβελικών πρακτικών από την πλευρά των σύγχρονων οργανισμών, η οποία αποσκοπεί στην επίτευξη του μέγιστου κέρδους με το ελάχιστο δυνατό κόστος, σηματοδοτεί μια τρέχουσα αντίληψη επί τη βάσει του ότι κάθε επιχείρηση μπορεί να υπηρετεί τους στόχους που έχει θέσει χωρίς απαραιτήτως να αξιολογεί τις πράξεις ή παραλείψεις της υπό το πρίσμα της ηθικής. Αυτή η αντίληψη διαμορφώνει και το επιχείρημα ότι ηθική και επιχειρήσεις συνιστούν έννοιες ασύμπτωτες και ότι η όποια σύνδεσή τους στη θεματική της ηθικής των επιχειρήσεων συνιστά απλώς μια αντίφαση, δεδομένου μάλιστα ότι -όπως υποστηρίζεται- η ηθική στάση αναφέρεται σε αμιγώς προσωπική επιλογή.

Στην ανωτέρω ευρύτερη προβληματική επικεντρώνεται το ανά χείρας πόνημα, καθώς και στη συζήτηση σχετικά με τους υφιστάμενους μύθους ως προς την ηθική των επιχειρήσεων.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΗΘΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (BKS.0544040)
ithiki ton epixeiriseon photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 15.00 € μόνο 13.50
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ στην κατηγορία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

ISBN: 978-960-01-1741-7
Συγγραφέας: ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Σελίδες: 248
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2016

ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ

Το θεματικό πεδίο της Ηθικής των Επιχειρήσεων, διεθνώς γνωστό ως Business Ethics, σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα της παγκοσμιοποίησης και του σκληρού ανταγωνισμού, ενδεχομένως ηχεί ως παράδοξο ή ακόμη και ως μη ρεαλιστικό, λόγω και της υφιστάμενης τάσης για άρνηση κάθε συσχέτισης μεταξύ της ηθικής και των επιχειρήσεων. Συχνά, η υιοθέτηση μακιαβελικών πρακτικών από την πλευρά των σύγχρονων οργανισμών, η οποία αποσκοπεί στην επίτευξη του μέγιστου κέρδους με το ελάχιστο δυνατό κόστος, σηματοδοτεί μια τρέχουσα αντίληψη επί τη βάσει του ότι κάθε επιχείρηση μπορεί να υπηρετεί τους στόχους που έχει θέσει χωρίς απαραιτήτως να αξιολογεί τις πράξεις ή παραλείψεις της υπό το πρίσμα της ηθικής. Αυτή η αντίληψη διαμορφώνει και το επιχείρημα ότι ηθική και επιχειρήσεις συνιστούν έννοιες ασύμπτωτες και ότι η όποια σύνδεσή τους στη θεματική της ηθικής των επιχειρήσεων συνιστά απλώς μια αντίφαση, δεδομένου μάλιστα ότι -όπως υποστηρίζεται- η ηθική στάση αναφέρεται σε αμιγώς προσωπική επιλογή.

Στην ανωτέρω ευρύτερη προβληματική επικεντρώνεται το ανά χείρας πόνημα, καθώς και στη συζήτηση σχετικά με τους υφιστάμενους μύθους ως προς την ηθική των επιχειρήσεων.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΗΘΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ BKS.0544040 BKS.0544040 ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ Κατηγορία: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ •ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ στην κατηγορία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ISBN: 978-960-01-1741-7 Συγγραφέας: ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG Σελίδες: 248 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2016 ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ Το θεματικό πεδίο της Ηθικής των Επιχειρήσεων, διεθνώς γνωστό ως Business Ethics, σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα της παγκοσμιοποίησης και του σκληρού ανταγωνισμού, ενδεχομένως ηχεί ως παράδοξο ή ακόμη και ως μη ρεαλιστικό, λόγω και της υφιστάμενης τάσης για άρνηση κάθε συσχέτισης μεταξύ της ηθικής και των επιχειρήσεων. Συχνά, η υιοθέτηση μακιαβελικών πρακτικών από την πλευρά των σύγχρονων οργανισμών, η οποία αποσκοπεί στην επίτευξη του μέγιστου κέρδους με το ελάχιστο δυνατό κόστος, σηματοδοτεί μια τρέχουσα αντίληψη επί τη βάσει του ότι κάθε επιχείρηση μπορεί να υπηρετεί τους στόχους που έχει θέσει χωρίς απαραιτήτως να αξιολογεί τις πράξεις ή παραλείψεις της υπό το πρίσμα της ηθικής. Αυτή η αντίληψη διαμορφώνει και το επιχείρημα ότι ηθική και επιχειρήσεις συνιστούν έννοιες ασύμπτωτες και ότι η όποια σύνδεσή τους στη θεματική της ηθικής των επιχειρήσεων συνιστά απλώς μια αντίφαση, δεδομένου μάλιστα ότι -όπως υποστηρίζεται- η ηθική στάση αναφέρεται σε αμιγώς προσωπική επιλογή. Στην ανωτέρω ευρύτερη προβληματική επικεντρώνεται το ανά χείρας πόνημα, καθώς και στη συζήτηση σχετικά με τους υφιστάμενους μύθους ως προς την ηθική των επιχειρήσεων.
12.15
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή