Στις 25 Ιανουαρίου 2015 ο ΣΥΡΙΖΑ κέρδισε τις εκλογές. Ακολούθησε το πρώτο εξάμηνο του 2015, το οποίο ως κεφάλαιο στη νεότερη ελληνική πολιτική ιστορία είναι η χρονική περίοδος που έφερε την Αριστερά για πρώτη φορά στην εξουσία. Πηγαίνοντας ένα εξάμηνο πίσω, στις 9 Ιουνίου 2014, ο τότε πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς έκανε αυτό που, σύμφωνα με την κρατούσα επικοινωνιακή αφήγηση, ονομάστηκε ο «λάθος ανασχηματισμός». Ίσως, μάλιστα, ο «πιο λάθος ανασχηματισμός» της Μεταπολίτευσης! Ακολούθησε ένα άλλο εξάμηνο, αυτήν τη φορά το δεύτερο του 2014, κατά το οποίο τρόικα, εκδοτικά συγκροτήματα, επιχειρηματικά συμφέροντα και πρόσωπα της τότε εγχώριας πολιτικής ζωής «τράβηξαν την πρίζα» στον Σαμαρά. Εξουδετέρωσαν εγκαίρως την υποψηφιότητα Φώτη Κουβέλη για την Προεδρία της Δημοκρατίας και οδήγησαν τη χώρα στις πρόωρες εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015. Κεντρικό πρόσωπο του τότε «λάθους ανασχηματισμού» ο υπουργός Εσωτερικών και δημοσιογράφος Αργύρης Ντινόπουλος, ο οποίος αποκαλύπτει, μέσα από τη δημοσίευση του ημερολογίου του, όσα έγιναν εκείνο το δεύτερο εξάμηνο του 2014. Το οργιώδες πολιτικό, οικονομικό, επιχειρηματικό και δημοσιογραφικό παρασκήνιο που οδήγησε, στο πρώτο εξάμηνο του 2015, την Ελλάδα στο χείλος της καταστροφής και, τελικά, στο τρίτο μνημόνιο. Ο αναγνώστης θα εντοπίσει, όμως, και ένα πολιτικό παράδοξο. Οι ίδιοι ισχυροί οικονομικοί και εκδοτικοί παράγοντες που στήριξαν τον ΣΥΡΙΖΑ στον δρόμο προς την εξουσία εκείνους τους τελευταίους έξι μήνες του 2014, οι ίδιοι, τα τελευταία έξι χρόνια, στηρίζουν και όσους διαδέχθηκαν τον ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία.
Στις 25 Ιανουαρίου 2015 ο ΣΥΡΙΖΑ κέρδισε τις εκλογές. Ακολούθησε το πρώτο εξάμηνο του 2015, το οποίο ως κεφάλαιο στη νεότερη ελληνική πολιτική ιστορία είναι η χρονική περίοδος που έφερε την Αριστερά για πρώτη φορά στην εξουσία. Πηγαίνοντας ένα εξάμηνο πίσω, στις 9 Ιουνίου 2014, ο τότε πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς έκανε αυτό που, σύμφωνα με την κρατούσα επικοινωνιακή αφήγηση, ονομάστηκε ο «λάθος ανασχηματισμός». Ίσως, μάλιστα, ο «πιο λάθος ανασχηματισμός» της Μεταπολίτευσης! Ακολούθησε ένα άλλο εξάμηνο, αυτήν τη φορά το δεύτερο του 2014, κατά το οποίο τρόικα, εκδοτικά συγκροτήματα, επιχειρηματικά συμφέροντα και πρόσωπα της τότε εγχώριας πολιτικής ζωής «τράβηξαν την πρίζα» στον Σαμαρά. Εξουδετέρωσαν εγκαίρως την υποψηφιότητα Φώτη Κουβέλη για την Προεδρία της Δημοκρατίας και οδήγησαν τη χώρα στις πρόωρες εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015. Κεντρικό πρόσωπο του τότε «λάθους ανασχηματισμού» ο υπουργός Εσωτερικών και δημοσιογράφος Αργύρης Ντινόπουλος, ο οποίος αποκαλύπτει, μέσα από τη δημοσίευση του ημερολογίου του, όσα έγιναν εκείνο το δεύτερο εξάμηνο του 2014. Το οργιώδες πολιτικό, οικονομικό, επιχειρηματικό και δημοσιογραφικό παρασκήνιο που οδήγησε, στο πρώτο εξάμηνο του 2015, την Ελλάδα στο χείλος της καταστροφής και, τελικά, στο τρίτο μνημόνιο. Ο αναγνώστης θα εντοπίσει, όμως, και ένα πολιτικό παράδοξο. Οι ίδιοι ισχυροί οικονομικοί και εκδοτικοί παράγοντες που στήριξαν τον ΣΥΡΙΖΑ στον δρόμο προς την εξουσία εκείνους τους τελευταίους έξι μήνες του 2014, οι ίδιοι, τα τελευταία έξι χρόνια, στηρίζουν και όσους διαδέχθηκαν τον ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία.
ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΑΝΟΗΤΕ!BKS.0181669BKS.0181669ΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΡΓΥΡΗΣΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΡΓΥΡΗΣΠΟΛΙΤΙΚΗΚατηγορία: ΠΟΛΙΤΙΚΗ •ΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΡΓΥΡΗΣ στην κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΗ ISBN: 978-960-635-946-0 Συγγραφέας: ΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΡΓΥΡΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ Σελίδες: 208 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2025 Στις 25 Ιανουαρίου 2015 ο ΣΥΡΙΖΑ κέρδισε τις εκλογές. Ακολούθησε το πρώτο εξάμηνο του 2015, το οποίο ως κεφάλαιο στη νεότερη ελληνική πολιτική ιστορία είναι η χρονική περίοδος που έφερε την Αριστερά για πρώτη φορά στην εξουσία. Πηγαίνοντας ένα εξάμηνο πίσω, στις 9 Ιουνίου 2014, ο τότε πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς έκανε αυτό που, σύμφωνα με την κρατούσα επικοινωνιακή αφήγηση, ονομάστηκε ο «λάθος ανασχηματισμός». Ίσως, μάλιστα, ο «πιο λάθος ανασχηματισμός» της Μεταπολίτευσης! Ακολούθησε ένα άλλο εξάμηνο, αυτήν τη φορά το δεύτερο του 2014, κατά το οποίο τρόικα, εκδοτικά συγκροτήματα, επιχειρηματικά συμφέροντα και πρόσωπα της τότε εγχώριας πολιτικής ζωής «τράβηξαν την πρίζα» στον Σαμαρά. Εξουδετέρωσαν εγκαίρως την υποψηφιότητα Φώτη Κουβέλη για την Προεδρία της Δημοκρατίας και οδήγησαν τη χώρα στις πρόωρες εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015. Κεντρικό πρόσωπο του τότε «λάθους ανασχηματισμού» ο υπουργός Εσωτερικών και δημοσιογράφος Αργύρης Ντινόπουλος, ο οποίος αποκαλύπτει, μέσα από τη δημοσίευση του ημερολογίου του, όσα έγιναν εκείνο το δεύτερο εξάμηνο του 2014. Το οργιώδες πολιτικό, οικονομικό, επιχειρηματικό και δημοσιογραφικό παρασκήνιο που οδήγησε, στο πρώτο εξάμηνο του 2015, την Ελλάδα στο χείλος της καταστροφής και, τελικά, στο τρίτο μνημόνιο. Ο αναγνώστης θα εντοπίσει, όμως, και ένα πολιτικό παράδοξο. Οι ίδιοι ισχυροί οικονομικοί και εκδοτικοί παράγοντες που στήριξαν τον ΣΥΡΙΖΑ στον δρόμο προς την εξουσία εκείνους τους τελευταίους έξι μήνες του 2014, οι ίδιοι, τα τελευταία έξι χρόνια, στηρίζουν και όσους διαδέχθηκαν τον ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία. ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΑΝΟΗΤΕ!
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση