Από χρήστη ΜΑΚΡΙΔΗΣ ΚΟΣΜΑΣ - Βαθμολογία 10 - 01-01-2016
6 χρόνια μετά με απαιτητική χρήση, επάγγελματικη αλλά και για gaming χωρίς ενδείξη προβλήματος. Σπανίζουν τέτοιοι επεξεργαστές σήμερα.
Από χρήστη ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΚΑΒΑΣ - Βαθμολογία 10 - 30-11-2012
πραγματικά η Intel σαν εταιρία είναι πόλυ μπροστά από μένα έχει πολλά συγχαρητήρια ειδικά σε αυτόν τον επεξεργαστή και εδώ πάει οτι πληρώνεις πέρνεις.
Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 17-11-2012
Αψογος για 3D applications
Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 09-11-2012
Προς τον κ.ΣΤΑΥΡΟ ΠΟΥΛΙΟ:... και αφου τον πας στα 5GHz (με υδρόψυξη) να απορείς γιατί ο φίλος σου με τον 2600Κ overlocked στα 4.2GHz (με stock cooler) εξακολουθεί να έχει καλύτερες επιδόσεις... Μην τρελαθούμε τελείως!... Γράφεις σχόλιο χωρίς να τον έχεις καν στην κατοχή σου και δεν φτάνει μόνο αυτό, αλλά δεν μπαίνεις καν στον κόπο να διαβάσεις Benchmarks στο internet πριν γράψεις...
Έχω τον "FX" 8150 (Serial 9W11742C20356, Part No FD8150FRGUBOX) και ΔΕΝ είμαι ευχαριστημένος. Βγήκε 1 χρόνο μετά από τον 2600Κ και είναι πολύ χειρότερος... Όσο για το overclocking : και ο 8350 στα 4,2GHz πηγαίνει με stock cooler (το οποίο κάνει και εκνευριστικό θόρυβο, ακόμα και idle), επίσης και ο 2600Κ στα 5GHz πηγαίνει με καλή ψύξη. Τον 2500Κ του αδερφού μου τον πήγα στα 4,8GHz σταθερα με Noctua D14 αερόψυξη στους 66-70 βαθμούς load.
Τέλος να αναφέρω ότι μετάνοιωσα που δεν έδωσα 100 ευρώ παραπάνω να πάρω τον 2600Κ και τώρα πρέπει να δώσω άλλα 200 ευρώ για να πάρω τον 8350 που έχει κατώτερες επιδόσεις από αυτόν στα 4GHz(!)... Ποιος είπε ότι η AMD είναι φθηνή; Σε βάζει στη διαδικασία να αλλάζεις συνέχεια επεξεργαστές δήθεν με τη δικαιολογία ότι "γλυτώνεις τα χρήματα της μητρικής" και στο τέλος έχεις δώσει περισσότερα απ ότι να είχες παρει εξαρχής έναν καλό Intel ή να συμβιβαστείς με τη μετριότητα και να σου έρθει λίγο φθηνότερα... Ευχαριστώ πολύ, αλλά AMD ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ...
Να μην μιλήσουμε και για την κατανάλωση που έχει ο 8350 σε overclocking σε σχέση με αυτόν ή τις επιδόσεις στα games (με την ΙΔΙΑ κάρτα γραφικών)... Αν θες να κάνεις trolling πήγαινε στον 980Χ, τουλάχιστον αυτός ΕΙΝΑΙ ακριβός... Στον 2600K σε διαψεύδουν οι πωλήσεις του σε παγκόσμιο επίπεδο και τα άπειρα benchmark στο internet, αν δεν θέλεις να πιστέψεις τα σχόλια όσων τον έχουν στη κατοχή τους...
Από χρήστη ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΟΥΛΙΟΣ - Βαθμολογία 1 - 03-11-2012
Με 230 ευρω παιρνεις τον FX-8350 που ειναι πολυ πιο γρηγορος και τον κανεις και OC ανετα στα 5.0 Ghz με μια καλη ψυχτρα. Ας κατεβασει λιγο τις τιμες και μετα το συζηταμε ...
Από χρήστη ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΚΑΒΑΣ - Βαθμολογία 10 - 13-09-2012
ναι έχεις δίκιο σε αυτό πού λες ,διότι ξέχασα να αναφέρω ότι την CPU την είχα χρονίσει στα 4,2 Ghz και πιστεύω ότι δεν είναι και λίγο.
Από χρήστη ΓΚΙΑΤΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - Βαθμολογία 10 - 21-07-2012
παιδια εγω δεν ξερω τι λετε για τους amd..παντως εχω το τερας τον amd phenom 955 black edition quad core και τον κλοκαρα στα 3.8 χωρις αυξηση voltage κ.λ.π..επειδη ακριβως ειναι black edition και τελειος overclocker..
Από χρήστη ΓΚΙΑΤΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - Βαθμολογία 10 - 21-07-2012
φιλε μου Δημητρη αυτο που ειπες οτι δεν επαθε τιποτα επειδη ειναι intel παρτο πισω..θα σου πω γιατι..
μια μερα εκει που αλλαζα ψυχτρα στον amd athlon 455 triple core ξεχασα να συνδεσω το καλωδιο που παει στην μητρικη για να λειτουργισει το ανεμιστηρακι απο τη ψυχτρα..τον ανοιξα κανονικα..φορτωσαν τα windows και απο πανω ανοιξα το dirt 3..ξαφνικα το pc εκλεισε..το ξανανοιξα και το κανα 3 φορες..μετα συνειδητοποιησα τη βλακεια που εκανα..και τελικα δεν επαθε τιποτα ο athlon..
Από χρήστη ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΚΑΒΑΣ - Βαθμολογία 10 - 13-07-2012
Έχω αυτό το θαύμα της τεχνολογίας και απλά μια μέρα πείραξα την υδρόψυξη και όταν άνοιξα το Η/Υ μου έβγαλε μήνυμα ότι έφτασε τους 100 βαθμούς χωρίς ψύξη και απλά επειδή είναι Intel δεν έπαθε τίποτα.
Από χρήστη ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΛΙΩΤΗΣ - Βαθμολογία 10 - 04-06-2012
Δυνατός επεξεργαστής. Αξίζει τα λεφτά του. Και με την καταληλη καρτα γραφικών τα σπάει.
Από χρήστη ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - Βαθμολογία 10 - 15-04-2012
παιδια τον εχο με εναν ssd sata3 και απλα δεν νοιωθει τπτ στα 4,3 πιανω 7.8 βαθμολογια στα windows7 αλλα αν τον παρει καποιος αξιζει να τον κανει overclocking παντως ειναι δυναμη!
Από χρήστη ΣΩΤΟΣ ΑΛΧΑΖΙΔΗΣ - Βαθμολογία 10 - 16-03-2012
Για τα λεφτά του, 10 με τόνο! Overclock στα 4.0 Ghz, χωρίς ουσιαστική αύξηση στη θερμοκρασία. Με μια καλή ψήξη, κάνει θάυματα για κάθε απαιτητηκό κομπιουτεράκια!
Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 15-11-2011
Προς τον ανώνυμο χρήστη παρακάτω : η δοκιμή χωρίς τροφοδοτικό που αναφέρεις δεν έχει κανένα νόημα... Η δοκιμή χωρίς ψύκτρα έχει μεγάλη σημασία γι αυτούς που κάνουν overclocking ή χρησιμοποιούν "βαριές" εφαρμογές : ο "εφιάλτης" κάθε overclocker είναι η πιθανότητα να σταματήσει να λειτουργεί το ανεμηστήρι του συστήματος ψύξης της cpu και ειδικά αν εκείνη τη στιγμή δουλεύει μια βαριά εφαρμογή. Στην AMD (κατά πάσα πιθανοτητα) η cpu θα πάθει μόνιμη βλάβη και θα αναγκαστείς να την αλλάξεις, με ότι αυτό συνεπάγεται από οικονομικής άποψης, στην Intel κάτι τέτοιο δεν υπάρχει περίπτωση να συμβεί. Αν συνυπολογίσεις ότι το συγκεκριμένο μοντέλο απευθύνεται σε overclockers, θα έλεγα ότι είναι σωστή η φιλοσοφία σύγκρισης χωρίς σύστημα ψύξης. Ο συγκεκριμένος επεξεργαστής είναι πραγματικά ένα διαμάντι της τεχνολογίας και με την έλευση της καινούριας σειράς της AMD (Bulldozer) η παραπάνω άποψη μου ενισχύεται ακόμα περισσότερο... Δυστυχώς η AMD απογοήτευσε για άλλη μια φορά τους αγοραστές της...
Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 07-11-2011
καταναλωνει ολο μου το συστημα 57 watt (με πολυμετρο μετρημενο) οσο ενα λαπτοπ mac pro 2 χρονων.βεβαια κανοντας απλο σερφαρισμα!! στο 100 τοισ 100 η cup καιει 240watt.
Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 21-10-2011
πολυ δυνατος επεξεγαστης!!!σε συνδυασμο με 4γιγα ραμ και 768ΜΒ καρτα γραφικων γραφει ντι βι ντι παιζει μουσικη και ταυτοχρονα παιζει και το τεστ ντραιβ ανλιμιτεντ 2 που ειναι απο τα πιο βαρια παιχνιδια στα φουλ χωρις να καταλαβαινει τιποτα!!!!κοστιζει αλλα αξιζει!!!!!!!
Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 24-07-2011
Πολυ Τερας =10+
Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 20-07-2011
Πολύ καλός επεξεργαστής αλλά έχουν δίκιο όσοι λένε ότι η Intel βγάζει τα λεφτά τις από τις mobo. Όσο για τον φίλο που κάνει την σύγκριση "χωρίς ψύκτρα" τι να πω.... τι νόημα έχει να συγκρίνεις 2 επεξεργαστές που λειτουργούν εκτός προδιαγραφών.... Αν είναι σύγκρινε τους και με κλειστό τροφοδοτικό....
Από χρήστη ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - Βαθμολογία 10 - 29-05-2011
το cpu ειναι απολυτο οπλο πολλυ δυνατος.ειμουνα στην amd και δεν ειμουνα ευχαριστημενος τορα πεταει το μηχανημα τον συνιστο
Από χρήστη ΚΑΡΑΧΑΤΖΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - Βαθμολογία 10 - 19-02-2011
Για περι mobo εγω προβληματα βλεπω μηδεν!Τωρα εαν συγκρινουμε μητρικες των 150 ευρω με 350 ε τοτε φανταζομαι κι εγω θα πεταει!Εγω εχω ssd corsair οποτε ουτως η αλλως το συστημα απλα "φυσαει"!Τωρα φιλε για τα 100 ευρω του mobo εχεις δικιο αλλα ξεχνας κατι...Ασε χωρις ψυκτρα εναν intel κι εναν amd σε full load να δουμε τι θα παθει ο καθενας εκαστος!!!Oι ιντελ δεν πιανονται και ιδιως γιααυτον που μιλαμε οποτε για να τον εχω θα δωσω και κατι παραπανω...Αλλωστε οπως θελει και αγαπα ο καθενας...Εμεις γνωμη εκφερουμε μονο...
Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 13-02-2011
Πολυ Τερας ο cpu αλλα εχει γινει λαθος στον σχεδιασμο τον mobo οποτε οποιος τον πηρε 1ος 1ος θα εφαγε λιγο πικρα. οταν θα ανανεοθουν οι mobo οχι απλα θα πετανε... δεν θα πιάνονται
Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 11-02-2011
Ναι, όμως η Intel καταφέρνει να σου πάρει 100 Ευρώ ακόμα με την καινούργια μητρική! Κανείς δεν έχει καταλάβει την κοροϊδία της... Λένε: "Ω, τι φθηνός επεξεργαστής!" Είναι όμως καλός! =)
Από χρήστη ΚΑΡΑΧΑΤΖΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - Βαθμολογία 10 - 29-01-2011
Απλα ΦΟΒΕΡΟΣ!Μονο οι extreme της intel μπορουν να τον ανταγωνιστουν!Τον εχω απο την πρωτη ημερα που κυκλοφορησε και θα μεινω σε αυτον τουλαχιστον για πεντε χρονια!Μεχρι να δουμε κατι πολυ πιο δυνατο απο αυτον!Οποιος θα εχει και ενα SSD drive το συστημα του απλα θα πεταει!Αυτο δεν το περιμενα απο την intel,ο πιο δυνατος επεξεργαστης που ειχε ποτε στην πιο χαμηλη τιμη(απο αυτες που μας εμαθε η intel τοσα χρονια).
Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 18-01-2011
Πολύ καλός επεξεργαστής, αλλά τα ενσωματωμένα γραφικά μάλλον είναι αχρείαστα, γιατί θα κάνουν "σπασίματα" ακόμα και όταν ο υπολογιστής παίζει HD βίντεο. Οπότε, ούτε να το σκέφτεστε για gaming με αυτά τα γραφικά... Πάρτε μια καλή κάρτα γραφικών.
Πάντως πιστεύω πως συμφέρει να δώσετε 20 Ευρώ παραπάνω για να πάρτε αυτόν τον ξεκλείδωτο 2600Κ, αντί για τον απλό 2600. Θα ναι καλύτερος στο Overclock.
Αξίζει η αγορά του. Εγώ σε Intel δε θα πήγαινα παραπάνω από αυτόν...
Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 17-01-2011
Τέλειος λόγος απόδοσης/τιμής!!! Ο καλύτερος επεξεργαστής που υπάρχει μετά τον i7 970 και 980x και μάλιστα στην stock συχνότητά του. Αν γίνει overclock τρέμε 980x!!! Επίσης τα γραφικά που έχει (και μάλιστα στο ίδιο die) έχουν αρκετή ισχύ για casual gaming (μείωση εξόδων για κάρτα γραφικών). Και μια καλή μητρική για αυτούς είναι σχετικά οικονομική. Μπράβο Intel!!! Έγραψες!!!
Από χρήστη ΜΑΝΩΛΗΣ - Βαθμολογία 10 - 15-01-2011
Παιδιά από τα reviews που είδα κάτι charts φαίνεται ότι οι
i7 9xx δεν πιάνουν μία μπροστά τους.Μόνο ο i7 980x και με πολύ μικρή διαφορά.Τέλεια τιμή και πιστεύω ότι θα μπορούσε να είναι ο καλύτερος επεξεργαστής που υπάρχει για pc.
Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 14-01-2011
τέλειο δέν υπάρχει.... ειναι ελαχιστα κατώτερος απο τον 980χ όποιος δεν το πιστεύει καλα θα κάνει να το πιστέψει και να τον αγοράσει
Από χρήστη ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΛΟΥΚΑΣ - Βαθμολογία 10 - 11-01-2011
Ειναι απλα απιστεφτος ενας απο τους καλυτερους επεξεργαστες π εχει βγαλει η intel. εχω εντιπωσιαστει και τα reviews δεν λενε κατι διαφορετικο . σε μερικους τομεις συναγωνιζεται και τον 6πυρινο τις intel που κανει 1200 ευρω!!!
Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 10 - 11-01-2011
Πολύ δυνατός και σε πολύ καλή τιμή.
Έχω τον "FX" 8150 (Serial 9W11742C20356, Part No FD8150FRGUBOX) και ΔΕΝ είμαι ευχαριστημένος. Βγήκε 1 χρόνο μετά από τον 2600Κ και είναι πολύ χειρότερος... Όσο για το overclocking : και ο 8350 στα 4,2GHz πηγαίνει με stock cooler (το οποίο κάνει και εκνευριστικό θόρυβο, ακόμα και idle), επίσης και ο 2600Κ στα 5GHz πηγαίνει με καλή ψύξη. Τον 2500Κ του αδερφού μου τον πήγα στα 4,8GHz σταθερα με Noctua D14 αερόψυξη στους 66-70 βαθμούς load.
Τέλος να αναφέρω ότι μετάνοιωσα που δεν έδωσα 100 ευρώ παραπάνω να πάρω τον 2600Κ και τώρα πρέπει να δώσω άλλα 200 ευρώ για να πάρω τον 8350 που έχει κατώτερες επιδόσεις από αυτόν στα 4GHz(!)... Ποιος είπε ότι η AMD είναι φθηνή; Σε βάζει στη διαδικασία να αλλάζεις συνέχεια επεξεργαστές δήθεν με τη δικαιολογία ότι "γλυτώνεις τα χρήματα της μητρικής" και στο τέλος έχεις δώσει περισσότερα απ ότι να είχες παρει εξαρχής έναν καλό Intel ή να συμβιβαστείς με τη μετριότητα και να σου έρθει λίγο φθηνότερα... Ευχαριστώ πολύ, αλλά AMD ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ...
Να μην μιλήσουμε και για την κατανάλωση που έχει ο 8350 σε overclocking σε σχέση με αυτόν ή τις επιδόσεις στα games (με την ΙΔΙΑ κάρτα γραφικών)... Αν θες να κάνεις trolling πήγαινε στον 980Χ, τουλάχιστον αυτός ΕΙΝΑΙ ακριβός... Στον 2600K σε διαψεύδουν οι πωλήσεις του σε παγκόσμιο επίπεδο και τα άπειρα benchmark στο internet, αν δεν θέλεις να πιστέψεις τα σχόλια όσων τον έχουν στη κατοχή τους...