To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Ψυχολογία > Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
 
 
 
   
 
i koinonikopoiisi toy paidioy photo

i koinonikopoiisi toy paidioy photo


Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

BKS.0071029      
ΚατηγορίαΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΤΣΙΠΛΗΤΑΡΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΥποκατηγορίαΚΟΙΝΩΝΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

22.50 €
Προτεινόμενη λιανική 25.00 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-953-938-8
Συγγραφέας: ΤΣΙΠΛΗΤΑΡΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Σελίδες: 328
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011

ΜΙΑ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Η Κοινωνικοποίηση του Παιδιού παραπέμπει στην ομαλή ψυχοσωματική ανάπτυξη του, η οποία περιλαμβάνει τέσσερις βασικές λειτουργίες:

  • Την εξέλιξη των κινητικών λειτουργιών
  • Την ωρίμανση των αισθητηριακών λειτουργιών
  • Την εξέλιξη της γλωσσικής και νοητικής λειτουργίας
  • Τη διαμόρφωση της κοινωνικής συμπεριφοράς.

    Η ομαλή ανάπτυξη αυτών των λειτουργιών συμβάλλει ανάλογα στην κοινωνικοποίηση του παιδιού, σημαντικοί φορείς της οποίας είναι η οικογένεια και το σχολείο, με βασικούς εκπροσώπους τη μάνα και το δάσκαλο αντίστοιχα. Στη μάνα, οι πρώτες επιστημονικές έρευνες προσδίδουν «μυστηριώδεις» κοινωνικοποιητικές ιδιότητες και τη θεωρούν αναντικατάστατη για το παιδί. Η έλλειψη της μάνας από το παιδί, το οδηγεί στην παραμάνα ή το ίδρυμα, με αποτέλεσμα αυτό να προσβάλλεται από «κατάθλιψη» ή «ιδρυματισμό», σύνδρομα που αναστέλλουν την ψυχοσωματική και κοινωνική ανάπτυξη του.

    Οι νεότερες έρευνες υποστηρίζουν ότι, παράλληλα με την μάνα, το παιδί κοινωνικοποιείται καλύτερα και με άλλα πρόσωπα επαφής, αρκεί αυτά να διακρίνονται για την ποιότητα και την καταλληλότητά τους. Η κατάθλιψη και ο ιδρυματισμός αποδίδονται όχι αποκλειστικά στη μητρική έλλειψη, αλλά κυρίως στην αισθητηριακή, τη συναισθηματική και την κοινωνικο-οικονομική αποστέρηση. Όταν η παραμάνα και το ίδρυμα πληρούν τους όρους που εξασφαλίζουν τις παραπάνω προϋποθέσεις, τότε το παιδί όχι μόνο δεν διατρέχει κάποιο κίνδυνο, αλλά κοινωνικοποιείται καλύτερα.

    Στο σχολείο, η κοινωνικοποίηση του παιδιού προσλαμβάνει νέα ψυχοσωματικά στοιχεία και πνευματικές ιδιότητες. Ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η «κατάκτηση» αυτών των στοιχείων, επιστημονικά ερμηνεύεται σε μια διπολική διάσταση: Από την μια υποστηρίζεται ότι η κοινωνικοποίηση του παιδιού γίνεται «αναπαραγωγικά», ενώ από την άλλη, ότι αυτή συγκροτείται «διαλεκτικά» και έτσι αναπτύσσεται η πρόοδος και ο πολιτισμός.

    Το σύγγραμμα αυτό απευθύνεται στους φοιτητές και τις φοιτήτριες, στους γονείς και τους δασκάλους, και κυρίως στον καθένα που ενδιαφέρεται για τον εαυτό του και το παιδί.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

    Last viewed
    Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ (BKS.0071029)
    i koinonikopoiisi toy paidioy photo
    Κατόπιν παραγγελίας

    Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

    Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

    Wishlist
    Share
    22.50 €
    Προτεινόμενη λιανική 25.00 €
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    ΤΣΙΠΛΗΤΑΡΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

    ISBN: 978-960-953-938-8
    Συγγραφέας: ΤΣΙΠΛΗΤΑΡΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
    Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
    Σελίδες: 328
    Διαστάσεις: 17Χ24
    Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011

    ΜΙΑ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

    Η Κοινωνικοποίηση του Παιδιού παραπέμπει στην ομαλή ψυχοσωματική ανάπτυξη του, η οποία περιλαμβάνει τέσσερις βασικές λειτουργίες:
    • Την εξέλιξη των κινητικών λειτουργιών
    • Την ωρίμανση των αισθητηριακών λειτουργιών
    • Την εξέλιξη της γλωσσικής και νοητικής λειτουργίας
    • Τη διαμόρφωση της κοινωνικής συμπεριφοράς.

    Η ομαλή ανάπτυξη αυτών των λειτουργιών συμβάλλει ανάλογα στην κοινωνικοποίηση του παιδιού, σημαντικοί φορείς της οποίας είναι η οικογένεια και το σχολείο, με βασικούς εκπροσώπους τη μάνα και το δάσκαλο αντίστοιχα. Στη μάνα, οι πρώτες επιστημονικές έρευνες προσδίδουν «μυστηριώδεις» κοινωνικοποιητικές ιδιότητες και τη θεωρούν αναντικατάστατη για το παιδί. Η έλλειψη της μάνας από το παιδί, το οδηγεί στην παραμάνα ή το ίδρυμα, με αποτέλεσμα αυτό να προσβάλλεται από «κατάθλιψη» ή «ιδρυματισμό», σύνδρομα που αναστέλλουν την ψυχοσωματική και κοινωνική ανάπτυξη του.

    Οι νεότερες έρευνες υποστηρίζουν ότι, παράλληλα με την μάνα, το παιδί κοινωνικοποιείται καλύτερα και με άλλα πρόσωπα επαφής, αρκεί αυτά να διακρίνονται για την ποιότητα και την καταλληλότητά τους. Η κατάθλιψη και ο ιδρυματισμός αποδίδονται όχι αποκλειστικά στη μητρική έλλειψη, αλλά κυρίως στην αισθητηριακή, τη συναισθηματική και την κοινωνικο-οικονομική αποστέρηση. Όταν η παραμάνα και το ίδρυμα πληρούν τους όρους που εξασφαλίζουν τις παραπάνω προϋποθέσεις, τότε το παιδί όχι μόνο δεν διατρέχει κάποιο κίνδυνο, αλλά κοινωνικοποιείται καλύτερα.

    Στο σχολείο, η κοινωνικοποίηση του παιδιού προσλαμβάνει νέα ψυχοσωματικά στοιχεία και πνευματικές ιδιότητες. Ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η «κατάκτηση» αυτών των στοιχείων, επιστημονικά ερμηνεύεται σε μια διπολική διάσταση: Από την μια υποστηρίζεται ότι η κοινωνικοποίηση του παιδιού γίνεται «αναπαραγωγικά», ενώ από την άλλη, ότι αυτή συγκροτείται «διαλεκτικά» και έτσι αναπτύσσεται η πρόοδος και ο πολιτισμός.

    Το σύγγραμμα αυτό απευθύνεται στους φοιτητές και τις φοιτήτριες, στους γονείς και τους δασκάλους, και κυρίως στον καθένα που ενδιαφέρεται για τον εαυτό του και το παιδί.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ BKS.0071029 BKS.0071029 ΤΣΙΠΛΗΤΑΡΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΣΙΠΛΗΤΑΡΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Κατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ •ΤΣΙΠΛΗΤΑΡΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-953-938-8 Συγγραφέας: ΤΣΙΠΛΗΤΑΡΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Σελίδες: 328 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011 ΜΙΑ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Η Κοινωνικοποίηση του Παιδιού παραπέμπει στην ομαλή ψυχοσωματική ανάπτυξη του, η οποία περιλαμβάνει τέσσερις βασικές λειτουργίες:• Την εξέλιξη των κινητικών λειτουργιών• Την ωρίμανση των αισθητηριακών λειτουργιών• Την εξέλιξη της γλωσσικής και νοητικής λειτουργίας• Τη διαμόρφωση της κοινωνικής συμπεριφοράς. Η ομαλή ανάπτυξη αυτών των λειτουργιών συμβάλλει ανάλογα στην κοινωνικοποίηση του παιδιού, σημαντικοί φορείς της οποίας είναι η οικογένεια και το σχολείο, με βασικούς εκπροσώπους τη μάνα και το δάσκαλο αντίστοιχα. Στη μάνα, οι πρώτες επιστημονικές έρευνες προσδίδουν «μυστηριώδεις» κοινωνικοποιητικές ιδιότητες και τη θεωρούν αναντικατάστατη για το παιδί. Η έλλειψη της μάνας από το παιδί, το οδηγεί στην παραμάνα ή το ίδρυμα, με αποτέλεσμα αυτό να προσβάλλεται από «κατάθλιψη» ή «ιδρυματισμό», σύνδρομα που αναστέλλουν την ψυχοσωματική και κοινωνική ανάπτυξη του. Οι νεότερες έρευνες υποστηρίζουν ότι, παράλληλα με την μάνα, το παιδί κοινωνικοποιείται καλύτερα και με άλλα πρόσωπα επαφής, αρκεί αυτά να διακρίνονται για την ποιότητα και την καταλληλότητά τους. Η κατάθλιψη και ο ιδρυματισμός αποδίδονται όχι αποκλειστικά στη μητρική έλλειψη, αλλά κυρίως στην αισθητηριακή, τη συναισθηματική και την κοινωνικο-οικονομική αποστέρηση. Όταν η παραμάνα και το ίδρυμα πληρούν τους όρους που εξασφαλίζουν τις παραπάνω προϋποθέσεις, τότε το παιδί όχι μόνο δεν διατρέχει κάποιο κίνδυνο, αλλά κοινωνικοποιείται καλύτερα. Στο σχολείο, η κοινωνικοποίηση του παιδιού προσλαμβάνει νέα ψυχοσωματικά στοιχεία και πνευματικές ιδιότητες. Ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η «κατάκτηση» αυτών των στοιχείων, επιστημονικά ερμηνεύεται σε μια διπολική διάσταση: Από την μια υποστηρίζεται ότι η κοινωνικοποίηση του παιδιού γίνεται «αναπαραγωγικά», ενώ από την άλλη, ότι αυτή συγκροτείται «διαλεκτικά» και έτσι αναπτύσσεται η πρόοδος και ο πολιτισμός. Το σύγγραμμα αυτό απευθύνεται στους φοιτητές και τις φοιτήτριες, στους γονείς και τους δασκάλους, και κυρίως στον καθένα που ενδιαφέρεται για τον εαυτό του και το παιδί.
    20.25
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή