To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Κοινωνικές Επιστήμες > Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
 
 
 
   
 
i koinoniki oikonomia kai i kritiki ton epistimonikon tis anaparastaseon photo

i koinoniki oikonomia kai i kritiki ton epistimonikon tis anaparastaseon photo


Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ

BKS.0074512      
ΚατηγορίαΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΜΕΛΕΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

25.44 €
Προτεινόμενη λιανική 31.80 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-02-3422-0
Συγγραφέας: ΜΕΛΕΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Σειρά: ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ
Σελίδες: 500
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2018

ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ

Οι εν κοινωνία άνθρωποι υπάρχουν ως ηθικά ή ανήθικα άτομα και ως ηθικές ή ανήθικες ομάδες και γι' αυτό η πρακτική της δημιουργίας γνώσης είναι ηθική ή ανήθικη. Επειδή η επιστήμη έχει ως σκοπό την αναζήτηση της αλήθειας, θα πρέπει να είναι μια ηθική πρακτική. Εάν δεν είναι μια ηθική πρακτική, τότε δεν θα είναι και κριτική και άρα ούτε και επιστήμη. Και ακόμη, εάν η επιστήμη δεν είναι δυνατόν να υπάρξει έξω από την κριτική, τότε δεν θα είναι και ουδέτερη. Η ουδετερότητα της επιστήμης σημαίνει άρνηση κριτικής και άρα δεν είναι παρά μια κομφορμιστική πρακτική. Δηλαδή, η ουδετερότητα της επιστήμης σημαίνει την αποδοχή των αρχών και κανόνων της κυρίαρχης κεφαλαιοκρατικής τάξης, αυτής του ιδιωτικού καπιταλισμού της Δύσης και του κρατικού καπιταλισμού των πρώην Σοβιετικών κοινωνικών σχηματισμών.

Εάν η επιστήμη δεν είναι δυνατόν να υπάρξει έξω από την ηθική, τότε δεν είναι δυνατόν να υπάρξει και έξω από τη φιλοσοφία γενικά. Η επιστήμη υπάρχει μόνο ως φιλοσοφική επιστήμη, διαφορετικά δεν συγκροτείται ως τέτοια αλλά ως πρακτική γνώση. Οι λεγόμενες "εμπειρικές επιστήμες" των νεότερων χρόνων δεν συγκροτήθηκαν ως φιλοσοφικές επιστήμες, αλλά ως πρακτικές γνώσεις της άρχουσας τάξης, πράγμα που σημαίνει ότι δεν εντάχθηκαν στην προοπτική αναζήτησης της αλήθειας, αλλά στην προοπτική των ιδιοτελών συμφερόντων της τελευταίας, που οδηγούν στην καταστροφή της φύσης και των ανθρώπινων κοινωνιών.

Οι "εμπειρικές επιστήμες", για να αποσπαστούν από τα ιδιοτελή συμφέροντα της άρχουσας τάξης, θα πρέπει να γίνουν φιλοσοφικές. Δηλαδή, θα πρέπει να γίνουν ενάρετες, να θέσουν ως σκοπό την εξυπηρέτηση του κοινού καλού και να ορίσουν ως γνωστικό αντικείμενο την κοινωνικο-φυσική ολότητα, που περιλαμβάνει τόσο τις ανθρώπινες κοινωνίες όσο και το σύμπαν που τις περιβάλλει.

Στο βιβλίο αυτό, πρώτον, καταδεικνύεται ότι οι λεγόμενες κοινωνικές επιστήμες δεν συγκροτήθηκαν ως τέτοιες, αλλά ως ιδεολογίες της άρχουσας τάξης, δεύτερον, καταβάλλεται προσπάθεια να οικοδομηθεί μια επιστημονική αναπαράσταση της ολότητας του ανθρωπο-κοινωνικού σχηματισμού και, τρίτον, διαυγάζεται ο τρόπος που οι εργάτες και οι αγρότες θέτουν το πρόβλημα του αμεσοδημοκρατικού σοσιαλισμού, κατά τον 19ο, 20ό και 21ο αιώνα.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ (BKS.0074512)
i koinoniki oikonomia kai i kritiki ton epistimonikon tis anaparastaseon photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
25.44 €
Προτεινόμενη λιανική 31.80 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΜΕΛΕΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ

ISBN: 978-960-02-3422-0
Συγγραφέας: ΜΕΛΕΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Σειρά: ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ
Σελίδες: 500
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2018

ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ

Οι εν κοινωνία άνθρωποι υπάρχουν ως ηθικά ή ανήθικα άτομα και ως ηθικές ή ανήθικες ομάδες και γι' αυτό η πρακτική της δημιουργίας γνώσης είναι ηθική ή ανήθικη. Επειδή η επιστήμη έχει ως σκοπό την αναζήτηση της αλήθειας, θα πρέπει να είναι μια ηθική πρακτική. Εάν δεν είναι μια ηθική πρακτική, τότε δεν θα είναι και κριτική και άρα ούτε και επιστήμη. Και ακόμη, εάν η επιστήμη δεν είναι δυνατόν να υπάρξει έξω από την κριτική, τότε δεν θα είναι και ουδέτερη. Η ουδετερότητα της επιστήμης σημαίνει άρνηση κριτικής και άρα δεν είναι παρά μια κομφορμιστική πρακτική. Δηλαδή, η ουδετερότητα της επιστήμης σημαίνει την αποδοχή των αρχών και κανόνων της κυρίαρχης κεφαλαιοκρατικής τάξης, αυτής του ιδιωτικού καπιταλισμού της Δύσης και του κρατικού καπιταλισμού των πρώην Σοβιετικών κοινωνικών σχηματισμών.

Εάν η επιστήμη δεν είναι δυνατόν να υπάρξει έξω από την ηθική, τότε δεν είναι δυνατόν να υπάρξει και έξω από τη φιλοσοφία γενικά. Η επιστήμη υπάρχει μόνο ως φιλοσοφική επιστήμη, διαφορετικά δεν συγκροτείται ως τέτοια αλλά ως πρακτική γνώση. Οι λεγόμενες "εμπειρικές επιστήμες" των νεότερων χρόνων δεν συγκροτήθηκαν ως φιλοσοφικές επιστήμες, αλλά ως πρακτικές γνώσεις της άρχουσας τάξης, πράγμα που σημαίνει ότι δεν εντάχθηκαν στην προοπτική αναζήτησης της αλήθειας, αλλά στην προοπτική των ιδιοτελών συμφερόντων της τελευταίας, που οδηγούν στην καταστροφή της φύσης και των ανθρώπινων κοινωνιών.

Οι "εμπειρικές επιστήμες", για να αποσπαστούν από τα ιδιοτελή συμφέροντα της άρχουσας τάξης, θα πρέπει να γίνουν φιλοσοφικές. Δηλαδή, θα πρέπει να γίνουν ενάρετες, να θέσουν ως σκοπό την εξυπηρέτηση του κοινού καλού και να ορίσουν ως γνωστικό αντικείμενο την κοινωνικο-φυσική ολότητα, που περιλαμβάνει τόσο τις ανθρώπινες κοινωνίες όσο και το σύμπαν που τις περιβάλλει.

Στο βιβλίο αυτό, πρώτον, καταδεικνύεται ότι οι λεγόμενες κοινωνικές επιστήμες δεν συγκροτήθηκαν ως τέτοιες, αλλά ως ιδεολογίες της άρχουσας τάξης, δεύτερον, καταβάλλεται προσπάθεια να οικοδομηθεί μια επιστημονική αναπαράσταση της ολότητας του ανθρωπο-κοινωνικού σχηματισμού και, τρίτον, διαυγάζεται ο τρόπος που οι εργάτες και οι αγρότες θέτουν το πρόβλημα του αμεσοδημοκρατικού σοσιαλισμού, κατά τον 19ο, 20ό και 21ο αιώνα.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΤΗΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ BKS.0074512 BKS.0074512 ΜΕΛΕΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ •ΜΕΛΕΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-02-3422-0 Συγγραφέας: ΜΕΛΕΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ Σειρά: ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ Σελίδες: 500 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2018 ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ Οι εν κοινωνία άνθρωποι υπάρχουν ως ηθικά ή ανήθικα άτομα και ως ηθικές ή ανήθικες ομάδες και γι' αυτό η πρακτική της δημιουργίας γνώσης είναι ηθική ή ανήθικη. Επειδή η επιστήμη έχει ως σκοπό την αναζήτηση της αλήθειας, θα πρέπει να είναι μια ηθική πρακτική. Εάν δεν είναι μια ηθική πρακτική, τότε δεν θα είναι και κριτική και άρα ούτε και επιστήμη. Και ακόμη, εάν η επιστήμη δεν είναι δυνατόν να υπάρξει έξω από την κριτική, τότε δεν θα είναι και ουδέτερη. Η ουδετερότητα της επιστήμης σημαίνει άρνηση κριτικής και άρα δεν είναι παρά μια κομφορμιστική πρακτική. Δηλαδή, η ουδετερότητα της επιστήμης σημαίνει την αποδοχή των αρχών και κανόνων της κυρίαρχης κεφαλαιοκρατικής τάξης, αυτής του ιδιωτικού καπιταλισμού της Δύσης και του κρατικού καπιταλισμού των πρώην Σοβιετικών κοινωνικών σχηματισμών. Εάν η επιστήμη δεν είναι δυνατόν να υπάρξει έξω από την ηθική, τότε δεν είναι δυνατόν να υπάρξει και έξω από τη φιλοσοφία γενικά. Η επιστήμη υπάρχει μόνο ως φιλοσοφική επιστήμη, διαφορετικά δεν συγκροτείται ως τέτοια αλλά ως πρακτική γνώση. Οι λεγόμενες "εμπειρικές επιστήμες" των νεότερων χρόνων δεν συγκροτήθηκαν ως φιλοσοφικές επιστήμες, αλλά ως πρακτικές γνώσεις της άρχουσας τάξης, πράγμα που σημαίνει ότι δεν εντάχθηκαν στην προοπτική αναζήτησης της αλήθειας, αλλά στην προοπτική των ιδιοτελών συμφερόντων της τελευταίας, που οδηγούν στην καταστροφή της φύσης και των ανθρώπινων κοινωνιών. Οι "εμπειρικές επιστήμες", για να αποσπαστούν από τα ιδιοτελή συμφέροντα της άρχουσας τάξης, θα πρέπει να γίνουν φιλοσοφικές. Δηλαδή, θα πρέπει να γίνουν ενάρετες, να θέσουν ως σκοπό την εξυπηρέτηση του κοινού καλού και να ορίσουν ως γνωστικό αντικείμενο την κοινωνικο-φυσική ολότητα, που περιλαμβάνει τόσο τις ανθρώπινες κοινωνίες όσο και το σύμπαν που τις περιβάλλει. Στο βιβλίο αυτό, πρώτον, καταδεικνύεται ότι οι λεγόμενες κοινωνικές επιστήμες δεν συγκροτήθηκαν ως τέτοιες, αλλά ως ιδεολογίες της άρχουσας τάξης, δεύτερον, καταβάλλεται προσπάθεια να οικοδομηθεί μια επιστημονική αναπαράσταση της ολότητας του ανθρωπο-κοινωνικού σχηματισμού και, τρίτον, διαυγάζεται ο τρόπος που οι εργάτες και οι αγρότες θέτουν το πρόβλημα του αμεσοδημοκρατικού σοσιαλισμού, κατά τον 19ο, 20ό και 21ο αιώνα.
20.35
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή