To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 
 
 
   
 
i axiologisi stin ekpaideysi photo

i axiologisi stin ekpaideysi photo


Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

BKS.0544169          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από20.01 €
μόνο18.01 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-01-1869-8
Συγγραφέας: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Σελίδες: 320
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2017

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ, ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΩΣ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ

Η παρούσα μελέτη έχει ως κεντρικά θέματα διερεύνησης την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, του εκπαιδευτικού και του μαθητή. Επίσης, αναδεικνύονται οι τάσεις της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου στην ευρωπαϊκή ένωση, οι οποίες συνδέουν την αξιολόγηση με την ποιότητα της εκπαίδευσης. Εκτενής προσέγγιση γίνεται στην αξιολόγηση του μαθητή, αναδεικνύοντας το παιδαγωγικό περιεχόμενό της και τον ρόλο της επίδοσης στη μαθησιακή διαδικασία. Ο πρακτικός ρόλος της αξιολόγησης του μαθητή αποδίδεται μέσα από τις τεχνικές και τα μέσα αποτύπωσης του αποτελέσματός της, με ειδική αναφορά στην εφαρμογή της περιγραφικής αξιολόγησης, αλλά και στον ρόλο της ανατροφοδότησης στη μαθησιακή διαδικασία.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (BKS.0544169)
i axiologisi stin ekpaideysi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
20.01 € -10% = 18.01
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-01-1869-8
Συγγραφέας: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
Εκδοτικός οίκος: GUTENBERG
Σελίδες: 320
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2017

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ, ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΩΣ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ

Η παρούσα μελέτη έχει ως κεντρικά θέματα διερεύνησης την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, του εκπαιδευτικού και του μαθητή. Επίσης, αναδεικνύονται οι τάσεις της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου στην ευρωπαϊκή ένωση, οι οποίες συνδέουν την αξιολόγηση με την ποιότητα της εκπαίδευσης. Εκτενής προσέγγιση γίνεται στην αξιολόγηση του μαθητή, αναδεικνύοντας το παιδαγωγικό περιεχόμενό της και τον ρόλο της επίδοσης στη μαθησιακή διαδικασία. Ο πρακτικός ρόλος της αξιολόγησης του μαθητή αποδίδεται μέσα από τις τεχνικές και τα μέσα αποτύπωσης του αποτελέσματός της, με ειδική αναφορά στην εφαρμογή της περιγραφικής αξιολόγησης, αλλά και στον ρόλο της ανατροφοδότησης στη μαθησιακή διαδικασία.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ BKS.0544169 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
16.21 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Δέχομαι