To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Ψυχολογία > ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ - ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΝΕΥΡΟΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
 
 
 
   
 
gnostiki psyxologia gnostiki neyroepistimi kai ekpaideytiki praxi photo

gnostiki psyxologia gnostiki neyroepistimi kai ekpaideytiki praxi photo


ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ - ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΝΕΥΡΟΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ

BKS.0151710      
ΚατηγορίαΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

37.80 €
Προτεινόμενη λιανική 42.00 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-612-082-4
Συγγραφέας: ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σειρά: ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Σελίδες: 640
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2018

ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

Η σειρά «Σύγχρονες Ψυχολογικές Θεωρίες Μάθησης» πραγματεύεται τις ψυχολογικές θεωρίες μάθησης και τις εφαρμογές τους στην εκπαιδευτική πράξη.

Έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνόγλωσση βιβλιογραφία αναφορικά με τη συνάφεια των ψυχολογικών θεωριών μάθησης και της εκπαιδευτικής πράξης, ιδιαίτερα στον τομέα της μάθησης και της διδασκαλίας.

Απευθύνεται στους σπουδαστές των παιδαγωγικών και καθηγητικών τμημάτων καθώς και σε όλους που συμμετέχουν στη διαδικασία της κοινωνικοποίησης του αναπτυσσόμενου ατόμου (ιδίως τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, τους ειδικούς παιδαγωγούς, τους ψυχολόγους, τους κοινωνικούς λειτουργούς κ.ά.).

Αποτελείται από τέσσερις τόμους:

  • Τόμος Α': Συμπεριφοριστικές θεωρίες
  • Τόμος Β': Κοινωνικογνωστικές θεωρίες
  • Τόμος Γ': Γνωστικές θεωρίες
  • Τόμος Δ': Γνωστική Ψυχολογία -Γνωστική Νευροεπιστήμη: Το Μοντέλο Επεξεργασίας Πληροφοριών

    Στο Δ΄ τόμο γίνεται διεξοδική αναφορά στο Μοντέλο Επεξεργασίας των Πληροφοριών, το οποίο αποτέλεσε το κυρίαρχο θεωρητικό παράδειγμα της Γνωστικής Ψυχολογίας ύστερα από την επίδραση κατά κύριο λόγο των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και των σύγχρονων νευροβιολογικών ερευνών της Γνωστικής Νευροεπιστήμης.

    Ο τόμος περιλαμβάνει 14 κεφάλαια. Στα πρώτα επτά κεφάλαια γίνεται θεωρητική αναφορά στην εξέλιξη του Μοντέλου, στα σύγχρονα δεδομένα της Γνωστικής Επιστήμης, στα κλασικά και σύγχρονα μνημονικά συστήματα και σ' ένα αντιπροσωπευτικό Τριμερές Μοντέλο Επεξεργασίας των Πληροφοριών, σύμφωνα με το οποίο το άτομο προσλαμβάνει, κωδικοποιεί, συγκρίνει και χρησιμοποιεί τη γνώση.

    Στα υπόλοιπα επτά κεφάλαια παρατίθενται οι γενικές εφαρμογές στην εκπαιδευτικο-διδακτική πράξη. Συγκεκριμένα γίνεται αναφορά στις στρατηγικές και τεχνικές μάθησης, στις στρατηγικές συστηματικής μελέτης, στις μεταγνωστικές ικανότητες, στην επίλυση προβλημάτων και στην κριτική σκέψη. Στο τέλος επιχειρείται μια γενική αξιολόγηση του Μοντέλου Επεξεργασίας των Πληροφοριών, ιδιαίτερα στο χώρο της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

    Last viewed
    ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ - ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΝΕΥΡΟΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ (BKS.0151710)
    gnostiki psyxologia gnostiki neyroepistimi kai ekpaideytiki praxi photo
    Κατόπιν παραγγελίας

    Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

    Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

    Wishlist
    Share
    37.80 €
    Προτεινόμενη λιανική 42.00 €
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

    ISBN: 978-960-612-082-4
    Συγγραφέας: ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
    Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
    Σειρά: ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
    Σελίδες: 640
    Διαστάσεις: 17Χ24
    Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2018

    ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

    Η σειρά «Σύγχρονες Ψυχολογικές Θεωρίες Μάθησης» πραγματεύεται τις ψυχολογικές θεωρίες μάθησης και τις εφαρμογές τους στην εκπαιδευτική πράξη.

    Έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνόγλωσση βιβλιογραφία αναφορικά με τη συνάφεια των ψυχολογικών θεωριών μάθησης και της εκπαιδευτικής πράξης, ιδιαίτερα στον τομέα της μάθησης και της διδασκαλίας.

    Απευθύνεται στους σπουδαστές των παιδαγωγικών και καθηγητικών τμημάτων καθώς και σε όλους που συμμετέχουν στη διαδικασία της κοινωνικοποίησης του αναπτυσσόμενου ατόμου (ιδίως τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, τους ειδικούς παιδαγωγούς, τους ψυχολόγους, τους κοινωνικούς λειτουργούς κ.ά.).

    Αποτελείται από τέσσερις τόμους:
    • Τόμος Α': Συμπεριφοριστικές θεωρίες
    • Τόμος Β': Κοινωνικογνωστικές θεωρίες
    • Τόμος Γ': Γνωστικές θεωρίες
    • Τόμος Δ': Γνωστική Ψυχολογία -Γνωστική Νευροεπιστήμη: Το Μοντέλο Επεξεργασίας Πληροφοριών

    Στο Δ΄ τόμο γίνεται διεξοδική αναφορά στο Μοντέλο Επεξεργασίας των Πληροφοριών, το οποίο αποτέλεσε το κυρίαρχο θεωρητικό παράδειγμα της Γνωστικής Ψυχολογίας ύστερα από την επίδραση κατά κύριο λόγο των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και των σύγχρονων νευροβιολογικών ερευνών της Γνωστικής Νευροεπιστήμης.

    Ο τόμος περιλαμβάνει 14 κεφάλαια. Στα πρώτα επτά κεφάλαια γίνεται θεωρητική αναφορά στην εξέλιξη του Μοντέλου, στα σύγχρονα δεδομένα της Γνωστικής Επιστήμης, στα κλασικά και σύγχρονα μνημονικά συστήματα και σ' ένα αντιπροσωπευτικό Τριμερές Μοντέλο Επεξεργασίας των Πληροφοριών, σύμφωνα με το οποίο το άτομο προσλαμβάνει, κωδικοποιεί, συγκρίνει και χρησιμοποιεί τη γνώση.

    Στα υπόλοιπα επτά κεφάλαια παρατίθενται οι γενικές εφαρμογές στην εκπαιδευτικο-διδακτική πράξη. Συγκεκριμένα γίνεται αναφορά στις στρατηγικές και τεχνικές μάθησης, στις στρατηγικές συστηματικής μελέτης, στις μεταγνωστικές ικανότητες, στην επίλυση προβλημάτων και στην κριτική σκέψη. Στο τέλος επιχειρείται μια γενική αξιολόγηση του Μοντέλου Επεξεργασίας των Πληροφοριών, ιδιαίτερα στο χώρο της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ - ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΝΕΥΡΟΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ BKS.0151710 BKS.0151710 ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Κατηγορία: ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ •ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ στην κατηγορία ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-612-082-4 Συγγραφέας: ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ Σειρά: ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Σελίδες: 640 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2018 ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ Η σειρά «Σύγχρονες Ψυχολογικές Θεωρίες Μάθησης» πραγματεύεται τις ψυχολογικές θεωρίες μάθησης και τις εφαρμογές τους στην εκπαιδευτική πράξη. Έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνόγλωσση βιβλιογραφία αναφορικά με τη συνάφεια των ψυχολογικών θεωριών μάθησης και της εκπαιδευτικής πράξης, ιδιαίτερα στον τομέα της μάθησης και της διδασκαλίας. Απευθύνεται στους σπουδαστές των παιδαγωγικών και καθηγητικών τμημάτων καθώς και σε όλους που συμμετέχουν στη διαδικασία της κοινωνικοποίησης του αναπτυσσόμενου ατόμου (ιδίως τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, τους ειδικούς παιδαγωγούς, τους ψυχολόγους, τους κοινωνικούς λειτουργούς κ.ά.). Αποτελείται από τέσσερις τόμους:• Τόμος Α': Συμπεριφοριστικές θεωρίες• Τόμος Β': Κοινωνικογνωστικές θεωρίες• Τόμος Γ': Γνωστικές θεωρίες• Τόμος Δ': Γνωστική Ψυχολογία -Γνωστική Νευροεπιστήμη: Το Μοντέλο Επεξεργασίας Πληροφοριών Στο Δ΄ τόμο γίνεται διεξοδική αναφορά στο Μοντέλο Επεξεργασίας των Πληροφοριών, το οποίο αποτέλεσε το κυρίαρχο θεωρητικό παράδειγμα της Γνωστικής Ψυχολογίας ύστερα από την επίδραση κατά κύριο λόγο των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και των σύγχρονων νευροβιολογικών ερευνών της Γνωστικής Νευροεπιστήμης. Ο τόμος περιλαμβάνει 14 κεφάλαια. Στα πρώτα επτά κεφάλαια γίνεται θεωρητική αναφορά στην εξέλιξη του Μοντέλου, στα σύγχρονα δεδομένα της Γνωστικής Επιστήμης, στα κλασικά και σύγχρονα μνημονικά συστήματα και σ' ένα αντιπροσωπευτικό Τριμερές Μοντέλο Επεξεργασίας των Πληροφοριών, σύμφωνα με το οποίο το άτομο προσλαμβάνει, κωδικοποιεί, συγκρίνει και χρησιμοποιεί τη γνώση. Στα υπόλοιπα επτά κεφάλαια παρατίθενται οι γενικές εφαρμογές στην εκπαιδευτικο-διδακτική πράξη. Συγκεκριμένα γίνεται αναφορά στις στρατηγικές και τεχνικές μάθησης, στις στρατηγικές συστηματικής μελέτης, στις μεταγνωστικές ικανότητες, στην επίλυση προβλημάτων και στην κριτική σκέψη. Στο τέλος επιχειρείται μια γενική αξιολόγηση του Μοντέλου Επεξεργασίας των Πληροφοριών, ιδιαίτερα στο χώρο της Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας.
    34.02
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή