ISBN: 978-618-221-048-2 Συγγραφέας: DURWIN CHERYL CISERO, REESE WEBER MARLA Εκδοτικός οίκος: ΤΖΙΟΛΑΣ Σελίδες: 648 Διαστάσεις: 21X29 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2024 ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Το σύγγραμμα χρησιμοποιεί μια προσέγγιση κατά ενότητες, και μελέτες περίπτωσης βασισμένες σε καταστάσεις που θα μπορούσαν να λάβουν χώρα σε μια σχολική τάξη, προκειμένου να ανταποκριθεί στην πρόκληση της αποτελεσματικής σύνδεσης της θεωρίας και της έρευνας με την πράξη. Συνοπτικές, αυτόνομες ενότητες είναι οργανωμένες σε θεματικά κεφάλαια, παρέχοντας στους/στις εκπαιδευτικούς την ευελιξία να προσαρμόζουν τα περιεχόμενα του βιβλίου στις ανάγκες του μαθήματός τους. Στην αρχή κάθε κεφαλαίου μια σειρά από μελέτες περίπτωσης, για το Νηπιαγωγείο, το Δημοτικό, το Γυμνάσιο και το Λύκειο, παρέχουν στους φοιτητές και τις φοιτήτριες μια άμεση κατανόηση της δυναμικής που επηρεάζει τα παιδιά τα οποία σκοπεύουν να διδάξουν. Και στις 25 ενότητες αναδεικνύονται ζητήματα διαφορετικότητας, με έμφαση στους τρόπους με τους οποίους οι ψυχολογικοί παράγοντες προσαρμόζονται και μεταβάλλονται ανάλογα με εξωτερικές επιρροές, όπως το βιολογικό και κοινωνικό φύλο, η φυλή, η γλώσσα, η κατάσταση αναπηρίας και το κοινωνικοοικονομικό υπόβαθρο.
|