To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
 
 
 
   
 
eixe mama o miro photo

eixe mama o miro photo


ΕΙΧΕ ΜΑΜΑ Ο ΜΙΡΟ;

BKS.0181360      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΖΟΡΜΠΑΛΑ ΜΑΡΙΝΑ, ΜΟΥΡΙΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.17.90 €
μόνο16.11 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-635-273-7
Συγγραφέας: ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΖΟΡΜΠΑΛΑ ΜΑΡΙΝΑ, ΜΟΥΡΙΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ
Σελίδες: 200
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2021

ΜΙΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ

Στο βιβλίο «Είχε μαμά ο Μιρό;» διερευνώνται και προτείνονται πρακτικές διδασκαλίας που βασίζονται στους συσχετισμούς ανάμεσα στην Αισθητική Θεωρία και την Αισθητική Αγωγή που εφαρμόζεται στο σχολείο. Ειδικότερα, το βιβλίο εξετάζει πώς η Αισθητική μπορεί να αξιοποιηθεί ως υπόβαθρο για τον σχεδιασμό και την εφαρμογή συγκεκριμένων κατηγοριών βιωματικών δραστηριοτήτων τέχνης, κατάλληλων να ενσωματώνονται στα προγράμματα σπουδών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Για το εγχείρημα αυτό ακολουθείται μια πορεία «από τη θεωρία προς την πράξη». Μελετώνται αρχικά τέσσερις κύριες αισθητικές θεωρήσεις της τέχνης: η αναπαραστασιακή (η τέχνη ως αναπαράσταση), η εκφρασιοκεντρική (η τέχνη ως έκφραση), η φορμαλιστική (η τέχνη ως μορφή) και η μεταμοντέρνα (η τέχνη ως πολιτισμική/πλαισιακή πρακτική). Στη βάση αυτή σχεδιάζονται αντίστοιχοι τύποι «βιωματικών δραστηριοτήτων ενσωμάτωσης των τεχνών βασισμένων στις αισθητικές θεωρήσεις». Στη συνέχεια περιγράφονται εφαρμογές τέτοιου τύπου δραστηριοτήτων σε τάξεις νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των εφαρμογών αυτών, αναλύονται οι τρόποι με τους οποίους οι διαφορετικές αισθητικές θεωρήσεις μπορούν να υποστηρίξουν ποικίλες, πολύπλευρες, πολυτροπικές και ισόρροπες διδακτικές καταστάσεις, οι οποίες επηρεάζουν θετικά όχι μόνον τη μάθηση των τεχνών αλλά και το σύνολο των διδακτικών και μαθησιακών διαδικασιών.

Στο βιβλίο αναπτύσσεται μια πρωτότυπη ιδέα που ενδιαφέρει ιδιαίτερα τους επιστήμονες και ερευνητές της διδακτικής των τεχνών, τους εν ενεργεία και τους μελλοντικούς νηπιαγωγούς, δασκάλους και εκπαιδευτικούς των τεχνών.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΕΙΧΕ ΜΑΜΑ Ο ΜΙΡΟ; (BKS.0181360)
eixe mama o miro photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 17.90 € μόνο 16.11
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΖΟΡΜΠΑΛΑ ΜΑΡΙΝΑ, ΜΟΥΡΙΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-635-273-7
Συγγραφέας: ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΖΟΡΜΠΑΛΑ ΜΑΡΙΝΑ, ΜΟΥΡΙΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ
Σελίδες: 200
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2021

ΜΙΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ

Στο βιβλίο «Είχε μαμά ο Μιρό;» διερευνώνται και προτείνονται πρακτικές διδασκαλίας που βασίζονται στους συσχετισμούς ανάμεσα στην Αισθητική Θεωρία και την Αισθητική Αγωγή που εφαρμόζεται στο σχολείο. Ειδικότερα, το βιβλίο εξετάζει πώς η Αισθητική μπορεί να αξιοποιηθεί ως υπόβαθρο για τον σχεδιασμό και την εφαρμογή συγκεκριμένων κατηγοριών βιωματικών δραστηριοτήτων τέχνης, κατάλληλων να ενσωματώνονται στα προγράμματα σπουδών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Για το εγχείρημα αυτό ακολουθείται μια πορεία «από τη θεωρία προς την πράξη». Μελετώνται αρχικά τέσσερις κύριες αισθητικές θεωρήσεις της τέχνης: η αναπαραστασιακή (η τέχνη ως αναπαράσταση), η εκφρασιοκεντρική (η τέχνη ως έκφραση), η φορμαλιστική (η τέχνη ως μορφή) και η μεταμοντέρνα (η τέχνη ως πολιτισμική/πλαισιακή πρακτική). Στη βάση αυτή σχεδιάζονται αντίστοιχοι τύποι «βιωματικών δραστηριοτήτων ενσωμάτωσης των τεχνών βασισμένων στις αισθητικές θεωρήσεις». Στη συνέχεια περιγράφονται εφαρμογές τέτοιου τύπου δραστηριοτήτων σε τάξεις νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των εφαρμογών αυτών, αναλύονται οι τρόποι με τους οποίους οι διαφορετικές αισθητικές θεωρήσεις μπορούν να υποστηρίξουν ποικίλες, πολύπλευρες, πολυτροπικές και ισόρροπες διδακτικές καταστάσεις, οι οποίες επηρεάζουν θετικά όχι μόνον τη μάθηση των τεχνών αλλά και το σύνολο των διδακτικών και μαθησιακών διαδικασιών.

Στο βιβλίο αναπτύσσεται μια πρωτότυπη ιδέα που ενδιαφέρει ιδιαίτερα τους επιστήμονες και ερευνητές της διδακτικής των τεχνών, τους εν ενεργεία και τους μελλοντικούς νηπιαγωγούς, δασκάλους και εκπαιδευτικούς των τεχνών.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΙΧΕ ΜΑΜΑ Ο ΜΙΡΟ; BKS.0181360 BKS.0181360 ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΖΟΡΜΠΑΛΑ ΜΑΡΙΝΑ, ΜΟΥΡΙΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΖΟΡΜΠΑΛΑ ΜΑΡΙΝΑ, ΜΟΥΡΙΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΖΟΡΜΠΑΛΑ ΜΑΡΙΝΑ, ΜΟΥΡΙΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-635-273-7 Συγγραφέας: ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΖΟΡΜΠΑΛΑ ΜΑΡΙΝΑ, ΜΟΥΡΙΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ Σελίδες: 200 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2021 ΜΙΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ Στο βιβλίο «Είχε μαμά ο Μιρό;» διερευνώνται και προτείνονται πρακτικές διδασκαλίας που βασίζονται στους συσχετισμούς ανάμεσα στην Αισθητική Θεωρία και την Αισθητική Αγωγή που εφαρμόζεται στο σχολείο. Ειδικότερα, το βιβλίο εξετάζει πώς η Αισθητική μπορεί να αξιοποιηθεί ως υπόβαθρο για τον σχεδιασμό και την εφαρμογή συγκεκριμένων κατηγοριών βιωματικών δραστηριοτήτων τέχνης, κατάλληλων να ενσωματώνονται στα προγράμματα σπουδών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Για το εγχείρημα αυτό ακολουθείται μια πορεία «από τη θεωρία προς την πράξη». Μελετώνται αρχικά τέσσερις κύριες αισθητικές θεωρήσεις της τέχνης: η αναπαραστασιακή (η τέχνη ως αναπαράσταση), η εκφρασιοκεντρική (η τέχνη ως έκφραση), η φορμαλιστική (η τέχνη ως μορφή) και η μεταμοντέρνα (η τέχνη ως πολιτισμική/πλαισιακή πρακτική). Στη βάση αυτή σχεδιάζονται αντίστοιχοι τύποι «βιωματικών δραστηριοτήτων ενσωμάτωσης των τεχνών βασισμένων στις αισθητικές θεωρήσεις». Στη συνέχεια περιγράφονται εφαρμογές τέτοιου τύπου δραστηριοτήτων σε τάξεις νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των εφαρμογών αυτών, αναλύονται οι τρόποι με τους οποίους οι διαφορετικές αισθητικές θεωρήσεις μπορούν να υποστηρίξουν ποικίλες, πολύπλευρες, πολυτροπικές και ισόρροπες διδακτικές καταστάσεις, οι οποίες επηρεάζουν θετικά όχι μόνον τη μάθηση των τεχνών αλλά και το σύνολο των διδακτικών και μαθησιακών διαδικασιών. Στο βιβλίο αναπτύσσεται μια πρωτότυπη ιδέα που ενδιαφέρει ιδιαίτερα τους επιστήμονες και ερευνητές της διδακτικής των τεχνών, τους εν ενεργεία και τους μελλοντικούς νηπιαγωγούς, δασκάλους και εκπαιδευτικούς των τεχνών.
14.5
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή