To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΔΙΓΛΩΣΣΑ ΠΑΙΔΙΑ
 
 
 
   
 
didaskontas diglossa paidia photo

didaskontas diglossa paidia photo


ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΔΙΓΛΩΣΣΑ ΠΑΙΔΙΑ

BKS.0181269      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΑΣΠΑΣΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.19.90 €
μόνο17.91 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-635-092-4
Συγγραφέας: ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΑΣΠΑΣΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ
Σελίδες: 352
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2020

ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε όλους όσοι ενδιαφέρονται για το φαινόμενο της γλωσσικής ετερότητας στο σχολικό περιβάλλον (στις ειδικές και στις τυπικές τάξεις) και προτείνει ορισμένες προσεγγίσεις για την παιδαγωγική αντιμετώπισή της, με βάση τη διεθνή έρευνα και εμπειρία.

Βασική αφετηρία μας αποτελεί η αποδοχή της άποψης ότι η κοινωνικοποίηση και η μάθηση μέσω δύο γλωσσών είναι όχι απλώς εφικτές αλλά και επωφελείς σε γνωστικό, γλωσσικό και συναισθηματικό επίπεδο. Επιπλέον, υιοθετούμε την άποψη ότι η παιδαγωγική υποστήριξη των δίγλωσσων παιδιών δεν μπορεί να περιορίζεται στη διδασκαλία της νέας γλώσσας σε ξεχωριστές τάξεις κατά την είσοδό τους στο εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά πρέπει και μπορεί να συνεχίζεται στις τυπικές τάξεις: εκεί τα παιδιά αυτά βιώνουν συνθήκες απαιτητικές για τη μάθηση, καθώς προσπαθούν να πετύχουν τόσο γλωσσικούς όσο και ακαδημαϊκούς στόχους. Τέλος, υποστηρίζουμε ότι οι διδακτικές προσεγγίσεις που ενδείκνυνται για την επιτυχημένη ακαδημαϊκή πορεία των δίγλωσσων μαθητών είναι εξίσου αποτελεσματικές και παιδαγωγικά βάσιμες για όλους τους μαθητές. Ως εκ τούτου, μπορούν να υιοθετηθούν ως μια συνολική παιδαγωγική πρόταση για την εγγενή μαθησιακή ετερογένεια της τυπικής τάξης.

Η γλωσσική και πολιτισμική ετερότητα στο σχολείο πράγματι αποτελεί μια πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς. Κατά τη γνώμη μας πρόκειται, όμως, για μια πρόκληση-πρόσκληση να αναστοχαστούν πάνω στις παιδαγωγικές τους πρακτικές, να τις αμφισβητήσουν και εν τέλει να τις αναμορφώσουν.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΔΙΓΛΩΣΣΑ ΠΑΙΔΙΑ (BKS.0181269)
didaskontas diglossa paidia photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 19.90 € μόνο 17.91
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΑΣΠΑΣΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-635-092-4
Συγγραφέας: ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΑΣΠΑΣΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ
Σελίδες: 352
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2020

ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε όλους όσοι ενδιαφέρονται για το φαινόμενο της γλωσσικής ετερότητας στο σχολικό περιβάλλον (στις ειδικές και στις τυπικές τάξεις) και προτείνει ορισμένες προσεγγίσεις για την παιδαγωγική αντιμετώπισή της, με βάση τη διεθνή έρευνα και εμπειρία.

Βασική αφετηρία μας αποτελεί η αποδοχή της άποψης ότι η κοινωνικοποίηση και η μάθηση μέσω δύο γλωσσών είναι όχι απλώς εφικτές αλλά και επωφελείς σε γνωστικό, γλωσσικό και συναισθηματικό επίπεδο. Επιπλέον, υιοθετούμε την άποψη ότι η παιδαγωγική υποστήριξη των δίγλωσσων παιδιών δεν μπορεί να περιορίζεται στη διδασκαλία της νέας γλώσσας σε ξεχωριστές τάξεις κατά την είσοδό τους στο εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά πρέπει και μπορεί να συνεχίζεται στις τυπικές τάξεις: εκεί τα παιδιά αυτά βιώνουν συνθήκες απαιτητικές για τη μάθηση, καθώς προσπαθούν να πετύχουν τόσο γλωσσικούς όσο και ακαδημαϊκούς στόχους. Τέλος, υποστηρίζουμε ότι οι διδακτικές προσεγγίσεις που ενδείκνυνται για την επιτυχημένη ακαδημαϊκή πορεία των δίγλωσσων μαθητών είναι εξίσου αποτελεσματικές και παιδαγωγικά βάσιμες για όλους τους μαθητές. Ως εκ τούτου, μπορούν να υιοθετηθούν ως μια συνολική παιδαγωγική πρόταση για την εγγενή μαθησιακή ετερογένεια της τυπικής τάξης.

Η γλωσσική και πολιτισμική ετερότητα στο σχολείο πράγματι αποτελεί μια πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς. Κατά τη γνώμη μας πρόκειται, όμως, για μια πρόκληση-πρόσκληση να αναστοχαστούν πάνω στις παιδαγωγικές τους πρακτικές, να τις αμφισβητήσουν και εν τέλει να τις αναμορφώσουν.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΔΙΓΛΩΣΣΑ ΠΑΙΔΙΑ BKS.0181269 BKS.0181269 ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΑΣΠΑΣΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΑΣΠΑΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΑΣΠΑΣΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-635-092-4 Συγγραφέας: ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΑΣΠΑΣΙΑ Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ Σελίδες: 352 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2020 ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε όλους όσοι ενδιαφέρονται για το φαινόμενο της γλωσσικής ετερότητας στο σχολικό περιβάλλον (στις ειδικές και στις τυπικές τάξεις) και προτείνει ορισμένες προσεγγίσεις για την παιδαγωγική αντιμετώπισή της, με βάση τη διεθνή έρευνα και εμπειρία. Βασική αφετηρία μας αποτελεί η αποδοχή της άποψης ότι η κοινωνικοποίηση και η μάθηση μέσω δύο γλωσσών είναι όχι απλώς εφικτές αλλά και επωφελείς σε γνωστικό, γλωσσικό και συναισθηματικό επίπεδο. Επιπλέον, υιοθετούμε την άποψη ότι η παιδαγωγική υποστήριξη των δίγλωσσων παιδιών δεν μπορεί να περιορίζεται στη διδασκαλία της νέας γλώσσας σε ξεχωριστές τάξεις κατά την είσοδό τους στο εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά πρέπει και μπορεί να συνεχίζεται στις τυπικές τάξεις: εκεί τα παιδιά αυτά βιώνουν συνθήκες απαιτητικές για τη μάθηση, καθώς προσπαθούν να πετύχουν τόσο γλωσσικούς όσο και ακαδημαϊκούς στόχους. Τέλος, υποστηρίζουμε ότι οι διδακτικές προσεγγίσεις που ενδείκνυνται για την επιτυχημένη ακαδημαϊκή πορεία των δίγλωσσων μαθητών είναι εξίσου αποτελεσματικές και παιδαγωγικά βάσιμες για όλους τους μαθητές. Ως εκ τούτου, μπορούν να υιοθετηθούν ως μια συνολική παιδαγωγική πρόταση για την εγγενή μαθησιακή ετερογένεια της τυπικής τάξης. Η γλωσσική και πολιτισμική ετερότητα στο σχολείο πράγματι αποτελεί μια πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς. Κατά τη γνώμη μας πρόκειται, όμως, για μια πρόκληση-πρόσκληση να αναστοχαστούν πάνω στις παιδαγωγικές τους πρακτικές, να τις αμφισβητήσουν και εν τέλει να τις αναμορφώσουν.
16.12
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή