To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
 
 
 
   
 
didaktikes methodoi gia ta mathimatika stin prosxoliki kai proti sxoliki ilikia photo

didaktikes methodoi gia ta mathimatika stin prosxoliki kai proti sxoliki ilikia photo


ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

BKS.0181578      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΧΑΡΙΤΑΚΗ ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.15.90 €
μόνο14.31 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-635-739-8
Συγγραφέας: ΧΑΡΙΤΑΚΗ ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ
Σελίδες: 160
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2023

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Αναπτυξιακά μοτίβα, ενδοσυσχετίσεις και ατομικές διαφορές των παιδιών με νοητική αναπηρία.

Στο παρόν βιβλίο πραγματοποιείται η πρώτη προσέγγιση του βέλτιστου θεωρητικού σχήματος που περιγράφει τις πρώιμες μαθηματικές δεξιότητες των μικρών παιδιών με νοητική αναπηρία. Δίνει έμφαση στη σκιαγράφηση των δυνατοτήτων και των αδυναμιών τους ως προς την κατάκτηση των εν λόγω δεξιοτήτων.

Στο πρώτο μέρος, το οποίο εστιάζεται στο θεωρητικό πλαίσιο, επιχειρείται η κριτική εξέταση της νοητικής αναπηρίας και παρουσιάζεται το βέλτιστο θεωρητικό σχήμα που περιγράφει τις μαθηματικές δεξιότητες των μικρών παιδιών με νοητική αναπηρία. Στη συνέχεια εξετάζονται οι γνωστικές λειτουργίες, όπως προσδιορίζονται μέσω της μαθησιακής επάρκειας των παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας με νοητική αναπηρία, καθώς και οι πρώιμες μαθηματικές δεξιότητες υπό το πρίσμα των ατομικών διαφορών ως προς τον ρυθμό ανάπτυξης των πρώιμων μαθηματικών δεξιοτήτων των παιδιών αυτών. Ακολουθεί η παρουσίαση των πρώιμων μαθηματικών δεξιοτήτων υπό τη θεώρηση της αναπτυξιακής προσέγγισης της νοητικής αναπηρίας.

Το δεύτερο μέρος του βιβλίου είναι επικεντρωμένο στο πρακτικό πλαίσιο της κατάλληλης εφαρμογής των αποδεδειγμένα αποτελεσματικών διδακτικών μεθόδων για τα μαθηματικά σε παιδιά με νοητική αναπηρία.

Το βιβλίο αποτελεί ένα ιδιαίτερα χρήσιμο και χρηστικό εγχειρίδιο για προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, ερευνητές, επαγγελματίες αλλά και γονείς παιδιών με νοητική αναπηρία.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (BKS.0181578)
didaktikes methodoi gia ta mathimatika stin prosxoliki kai proti sxoliki ilikia photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 15.90 € μόνο 14.31
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΧΑΡΙΤΑΚΗ ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-635-739-8
Συγγραφέας: ΧΑΡΙΤΑΚΗ ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ
Σελίδες: 160
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2023

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Αναπτυξιακά μοτίβα, ενδοσυσχετίσεις και ατομικές διαφορές των παιδιών με νοητική αναπηρία.

Στο παρόν βιβλίο πραγματοποιείται η πρώτη προσέγγιση του βέλτιστου θεωρητικού σχήματος που περιγράφει τις πρώιμες μαθηματικές δεξιότητες των μικρών παιδιών με νοητική αναπηρία. Δίνει έμφαση στη σκιαγράφηση των δυνατοτήτων και των αδυναμιών τους ως προς την κατάκτηση των εν λόγω δεξιοτήτων.

Στο πρώτο μέρος, το οποίο εστιάζεται στο θεωρητικό πλαίσιο, επιχειρείται η κριτική εξέταση της νοητικής αναπηρίας και παρουσιάζεται το βέλτιστο θεωρητικό σχήμα που περιγράφει τις μαθηματικές δεξιότητες των μικρών παιδιών με νοητική αναπηρία. Στη συνέχεια εξετάζονται οι γνωστικές λειτουργίες, όπως προσδιορίζονται μέσω της μαθησιακής επάρκειας των παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας με νοητική αναπηρία, καθώς και οι πρώιμες μαθηματικές δεξιότητες υπό το πρίσμα των ατομικών διαφορών ως προς τον ρυθμό ανάπτυξης των πρώιμων μαθηματικών δεξιοτήτων των παιδιών αυτών. Ακολουθεί η παρουσίαση των πρώιμων μαθηματικών δεξιοτήτων υπό τη θεώρηση της αναπτυξιακής προσέγγισης της νοητικής αναπηρίας.

Το δεύτερο μέρος του βιβλίου είναι επικεντρωμένο στο πρακτικό πλαίσιο της κατάλληλης εφαρμογής των αποδεδειγμένα αποτελεσματικών διδακτικών μεθόδων για τα μαθηματικά σε παιδιά με νοητική αναπηρία.

Το βιβλίο αποτελεί ένα ιδιαίτερα χρήσιμο και χρηστικό εγχειρίδιο για προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, ερευνητές, επαγγελματίες αλλά και γονείς παιδιών με νοητική αναπηρία.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ BKS.0181578 BKS.0181578 ΧΑΡΙΤΑΚΗ ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ ΧΑΡΙΤΑΚΗ ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΧΑΡΙΤΑΚΗ ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-635-739-8 Συγγραφέας: ΧΑΡΙΤΑΚΗ ΓΑΡΥΦΑΛΙΑ Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ Σελίδες: 160 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2023 ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Αναπτυξιακά μοτίβα, ενδοσυσχετίσεις και ατομικές διαφορές των παιδιών με νοητική αναπηρία. Στο παρόν βιβλίο πραγματοποιείται η πρώτη προσέγγιση του βέλτιστου θεωρητικού σχήματος που περιγράφει τις πρώιμες μαθηματικές δεξιότητες των μικρών παιδιών με νοητική αναπηρία. Δίνει έμφαση στη σκιαγράφηση των δυνατοτήτων και των αδυναμιών τους ως προς την κατάκτηση των εν λόγω δεξιοτήτων. Στο πρώτο μέρος, το οποίο εστιάζεται στο θεωρητικό πλαίσιο, επιχειρείται η κριτική εξέταση της νοητικής αναπηρίας και παρουσιάζεται το βέλτιστο θεωρητικό σχήμα που περιγράφει τις μαθηματικές δεξιότητες των μικρών παιδιών με νοητική αναπηρία. Στη συνέχεια εξετάζονται οι γνωστικές λειτουργίες, όπως προσδιορίζονται μέσω της μαθησιακής επάρκειας των παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας με νοητική αναπηρία, καθώς και οι πρώιμες μαθηματικές δεξιότητες υπό το πρίσμα των ατομικών διαφορών ως προς τον ρυθμό ανάπτυξης των πρώιμων μαθηματικών δεξιοτήτων των παιδιών αυτών. Ακολουθεί η παρουσίαση των πρώιμων μαθηματικών δεξιοτήτων υπό τη θεώρηση της αναπτυξιακής προσέγγισης της νοητικής αναπηρίας. Το δεύτερο μέρος του βιβλίου είναι επικεντρωμένο στο πρακτικό πλαίσιο της κατάλληλης εφαρμογής των αποδεδειγμένα αποτελεσματικών διδακτικών μεθόδων για τα μαθηματικά σε παιδιά με νοητική αναπηρία. Το βιβλίο αποτελεί ένα ιδιαίτερα χρήσιμο και χρηστικό εγχειρίδιο για προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, ερευνητές, επαγγελματίες αλλά και γονείς παιδιών με νοητική αναπηρία.
12.88
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή