Ο Ινδός αρχαιολόγος Pandit Subbaraya Sastry υποστηρίζει ότι η σχέση του Ιωνικού Ελληνισμού με τις χώρες της Ανατολής ήταν τόσες πολλές και ποικίλες, ώστε να μην υπάρχει αμφιβολία ότι ήδη τουλάχιστον δέκα αιώνες προ του Μ. Αλεξάνδρου δίδονταν ευκαιρίες και στους Έλληνες και στους Ινδούς να ανταλλάσσουν τις ιδέες τους. Η διαπίστωση ορισμένων αναλογιών ανάμεσα στις δύο φιλοσοφίες, την ελληνική και την ινδική, με το να εντοπίζεται συχνά στα αρχαία κείμενα των μεν και των δε, δικαιολογεί τη γνώμη ότι είχαν δημιουργηθεί, από ένα απώτερο παρελθόν, ιστορικές συνάφειες μεταξύ των Ελλήνων και των Ινδών. Η αντίληψη του Θαλή για το νερό, που το βλέπει σαν φυσική αρχή, θυμίζει τον βεδικό μύθο που υποστηρίζει κάτι παρόμοιο. Το ίδιο και στην Ελεατική σχολή, όπου διδάσκονται παρόμοιες ιδέες με εκείνες που περιέχουν τα ινδικά κείμενα των "Ουπανισάντ". Ανάλογες παρατηρήσεις κάνει ο Sastry για τον Ηράκλειτο, τον Εμπεδοκλή, τον Αναξαγόρα, τον Πυθαγόρα και για την ομοιότητα του Ορφισμού με θρησκευτικά δόγματα που επικρατούσαν τον ίδιο ή και ακόμα παλαιότερο καιρό στην Ινδία. Όλες οι θρησκευτικές, φιλοσοφικές και μαθηματικές θεωρίες, που διατυπώσανε οι Πυθαγόρειοι, ήταν ήδη γνωστές στην Ινδία τουλάχιστον από τον 6ον αιώνα π.Χ.
Ο Ινδός αρχαιολόγος Pandit Subbaraya Sastry υποστηρίζει ότι η σχέση του Ιωνικού Ελληνισμού με τις χώρες της Ανατολής ήταν τόσες πολλές και ποικίλες, ώστε να μην υπάρχει αμφιβολία ότι ήδη τουλάχιστον δέκα αιώνες προ του Μ. Αλεξάνδρου δίδονταν ευκαιρίες και στους Έλληνες και στους Ινδούς να ανταλλάσσουν τις ιδέες τους. Η διαπίστωση ορισμένων αναλογιών ανάμεσα στις δύο φιλοσοφίες, την ελληνική και την ινδική, με το να εντοπίζεται συχνά στα αρχαία κείμενα των μεν και των δε, δικαιολογεί τη γνώμη ότι είχαν δημιουργηθεί, από ένα απώτερο παρελθόν, ιστορικές συνάφειες μεταξύ των Ελλήνων και των Ινδών. Η αντίληψη του Θαλή για το νερό, που το βλέπει σαν φυσική αρχή, θυμίζει τον βεδικό μύθο που υποστηρίζει κάτι παρόμοιο. Το ίδιο και στην Ελεατική σχολή, όπου διδάσκονται παρόμοιες ιδέες με εκείνες που περιέχουν τα ινδικά κείμενα των "Ουπανισάντ". Ανάλογες παρατηρήσεις κάνει ο Sastry για τον Ηράκλειτο, τον Εμπεδοκλή, τον Αναξαγόρα, τον Πυθαγόρα και για την ομοιότητα του Ορφισμού με θρησκευτικά δόγματα που επικρατούσαν τον ίδιο ή και ακόμα παλαιότερο καιρό στην Ινδία. Όλες οι θρησκευτικές, φιλοσοφικές και μαθηματικές θεωρίες, που διατυπώσανε οι Πυθαγόρειοι, ήταν ήδη γνωστές στην Ινδία τουλάχιστον από τον 6ον αιώνα π.Χ.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΙΝΔΙΑBKS.0006509BKS.0006509LEVI SYLVAIN, HAJRANI LEDIANALEVI SYLVAIN, HAJRANI LEDIANAΙΣΤΟΡΙΚΑΚατηγορία: ΙΣΤΟΡΙΚΑ •LEVI SYLVAIN, HAJRANI LEDIANA στην κατηγορία ΙΣΤΟΡΙΚΑ ISBN: 978-618-84275-2-5 Συγγραφέας: LEVI SYLVAIN, HAJRANI LEDIANA Εκδοτικός οίκος: ΥΠΑΤΙΑ ΛΥΔΙΑ Σελίδες: 132 Διαστάσεις: 14Χ20, 5 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2019 Ο Ινδός αρχαιολόγος Pandit Subbaraya Sastry υποστηρίζει ότι η σχέση του Ιωνικού Ελληνισμού με τις χώρες της Ανατολής ήταν τόσες πολλές και ποικίλες, ώστε να μην υπάρχει αμφιβολία ότι ήδη τουλάχιστον δέκα αιώνες προ του Μ. Αλεξάνδρου δίδονταν ευκαιρίες και στους Έλληνες και στους Ινδούς να ανταλλάσσουν τις ιδέες τους. Η διαπίστωση ορισμένων αναλογιών ανάμεσα στις δύο φιλοσοφίες, την ελληνική και την ινδική, με το να εντοπίζεται συχνά στα αρχαία κείμενα των μεν και των δε, δικαιολογεί τη γνώμη ότι είχαν δημιουργηθεί, από ένα απώτερο παρελθόν, ιστορικές συνάφειες μεταξύ των Ελλήνων και των Ινδών. Η αντίληψη του Θαλή για το νερό, που το βλέπει σαν φυσική αρχή, θυμίζει τον βεδικό μύθο που υποστηρίζει κάτι παρόμοιο. Το ίδιο και στην Ελεατική σχολή, όπου διδάσκονται παρόμοιες ιδέες με εκείνες που περιέχουν τα ινδικά κείμενα των "Ουπανισάντ". Ανάλογες παρατηρήσεις κάνει ο Sastry για τον Ηράκλειτο, τον Εμπεδοκλή, τον Αναξαγόρα, τον Πυθαγόρα και για την ομοιότητα του Ορφισμού με θρησκευτικά δόγματα που επικρατούσαν τον ίδιο ή και ακόμα παλαιότερο καιρό στην Ινδία. Όλες οι θρησκευτικές, φιλοσοφικές και μαθηματικές θεωρίες, που διατυπώσανε οι Πυθαγόρειοι, ήταν ήδη γνωστές στην Ινδία τουλάχιστον από τον 6ον αιώνα π.Χ. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΙΝΔΙΑ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση