Το πρώτο αυτό βιβλίο ανάλυσης των κοινωνικών επαναστάσεων από τη σκοπιά της κοινωνικής ανθρωπολογίας, μας ζητάει να προχωρήσουμε πέρα από την άποψη ότι οι επαναστάσεις αποτελούν απλώς βίαιες πράξεις πολιτικής ρήξης και να τις προσεγγίσουμε από τα κάτω προς τα πάνω, ως απόπειρες ριζικής αναδιάρθρωσης του κόσμου στον οποίο ζουν οι άνθρωποι. Μας προτρέπει να αναρωτηθούμε τι συμβαίνει όταν αναλύουμε την επανάσταση μέσα από το τοπικό κοινωνικό και πολιτισμικό πλαίσιο συμφραζομένων στο οποίο συντελείται; Πώς ο τρόπος κατανόησης των επαναστάσεων μπορεί να αμφισβητηθεί, να τροποποιηθεί και να διευρυνθεί μελετώντας τα επαναστατικά φαινόμενα σε διαφορετικά εθνογραφικά πλαίσια, εξετάζοντάς τα σε σχέση με διαφορετικές κοινωνικές μορφές, διαφορετικές αντιλήψεις του χρόνου, του χώρου, της προσωποσύνης, διαφορετικές θρησκευτικές κοσμολογίες, τοπικές μυθολογίες και τελετουργικές πρακτικές -σε συμφραστικά, δηλαδή, πλαίσια τα οποία συχνά είναι εντελώς διαφορετικά από την καθιερωμένη αντίληψη ότι η επανάσταση είναι ένα κυρίως «σύγχρονο» πολιτικό φαινόμενο. Τι γίνεται, για παράδειγμα, όταν η επανάσταση συντελείται μέσα από το ιδίωμα της φυλετικής ένταξης στη Λιβύη, της προγονικής πνευματιστικής διαμεσότητας στη Ζιμπάμπουε, του σιιτικού μαρτυρίου στο Ιράν, των βουδιστικών ηθικών αξιών στη Μογγολία, της δυτικοαφρικανικής προέλευσης θυσίας στην Κούβα ή της κοσμολογίας των Aymara στη Βολιβία;
Το πρώτο αυτό βιβλίο ανάλυσης των κοινωνικών επαναστάσεων από τη σκοπιά της κοινωνικής ανθρωπολογίας, μας ζητάει να προχωρήσουμε πέρα από την άποψη ότι οι επαναστάσεις αποτελούν απλώς βίαιες πράξεις πολιτικής ρήξης και να τις προσεγγίσουμε από τα κάτω προς τα πάνω, ως απόπειρες ριζικής αναδιάρθρωσης του κόσμου στον οποίο ζουν οι άνθρωποι. Μας προτρέπει να αναρωτηθούμε τι συμβαίνει όταν αναλύουμε την επανάσταση μέσα από το τοπικό κοινωνικό και πολιτισμικό πλαίσιο συμφραζομένων στο οποίο συντελείται; Πώς ο τρόπος κατανόησης των επαναστάσεων μπορεί να αμφισβητηθεί, να τροποποιηθεί και να διευρυνθεί μελετώντας τα επαναστατικά φαινόμενα σε διαφορετικά εθνογραφικά πλαίσια, εξετάζοντάς τα σε σχέση με διαφορετικές κοινωνικές μορφές, διαφορετικές αντιλήψεις του χρόνου, του χώρου, της προσωποσύνης, διαφορετικές θρησκευτικές κοσμολογίες, τοπικές μυθολογίες και τελετουργικές πρακτικές -σε συμφραστικά, δηλαδή, πλαίσια τα οποία συχνά είναι εντελώς διαφορετικά από την καθιερωμένη αντίληψη ότι η επανάσταση είναι ένα κυρίως «σύγχρονο» πολιτικό φαινόμενο. Τι γίνεται, για παράδειγμα, όταν η επανάσταση συντελείται μέσα από το ιδίωμα της φυλετικής ένταξης στη Λιβύη, της προγονικής πνευματιστικής διαμεσότητας στη Ζιμπάμπουε, του σιιτικού μαρτυρίου στο Ιράν, των βουδιστικών ηθικών αξιών στη Μογγολία, της δυτικοαφρικανικής προέλευσης θυσίας στην Κούβα ή της κοσμολογίας των Aymara στη Βολιβία;
ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣBKS.0598479BKS.0598479CHERSTICH IGOR, HOLBRAAD MARTIN, TASSI NICOCHERSTICH IGOR, HOLBRAAD MARTIN, TASSI NICOΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΚατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ •CHERSTICH IGOR, HOLBRAAD MARTIN, TASSI NICO στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-335-541-0 Συγγραφέας: CHERSTICH IGOR, HOLBRAAD MARTIN, TASSI NICO Εκδοτικός οίκος: ΗΡΙΔΑΝΟΣ Σειρά: ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ Μετάφραση: ΠΑΡΑΔΕΛΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Σελίδες: 384 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2024 ΣΦΥΡΗΛΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ, ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Το πρώτο αυτό βιβλίο ανάλυσης των κοινωνικών επαναστάσεων από τη σκοπιά της κοινωνικής ανθρωπολογίας, μας ζητάει να προχωρήσουμε πέρα από την άποψη ότι οι επαναστάσεις αποτελούν απλώς βίαιες πράξεις πολιτικής ρήξης και να τις προσεγγίσουμε από τα κάτω προς τα πάνω, ως απόπειρες ριζικής αναδιάρθρωσης του κόσμου στον οποίο ζουν οι άνθρωποι. Μας προτρέπει να αναρωτηθούμε τι συμβαίνει όταν αναλύουμε την επανάσταση μέσα από το τοπικό κοινωνικό και πολιτισμικό πλαίσιο συμφραζομένων στο οποίο συντελείται; Πώς ο τρόπος κατανόησης των επαναστάσεων μπορεί να αμφισβητηθεί, να τροποποιηθεί και να διευρυνθεί μελετώντας τα επαναστατικά φαινόμενα σε διαφορετικά εθνογραφικά πλαίσια, εξετάζοντάς τα σε σχέση με διαφορετικές κοινωνικές μορφές, διαφορετικές αντιλήψεις του χρόνου, του χώρου, της προσωποσύνης, διαφορετικές θρησκευτικές κοσμολογίες, τοπικές μυθολογίες και τελετουργικές πρακτικές -σε συμφραστικά, δηλαδή, πλαίσια τα οποία συχνά είναι εντελώς διαφορετικά από την καθιερωμένη αντίληψη ότι η επανάσταση είναι ένα κυρίως «σύγχρονο» πολιτικό φαινόμενο. Τι γίνεται, για παράδειγμα, όταν η επανάσταση συντελείται μέσα από το ιδίωμα της φυλετικής ένταξης στη Λιβύη, της προγονικής πνευματιστικής διαμεσότητας στη Ζιμπάμπουε, του σιιτικού μαρτυρίου στο Ιράν, των βουδιστικών ηθικών αξιών στη Μογγολία, της δυτικοαφρικανικής προέλευσης θυσίας στην Κούβα ή της κοσμολογίας των Aymara στη Βολιβία; ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση