To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
 
 
 
   
 
analytika programmata kai didaskalia photo

analytika programmata kai didaskalia photo


ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

BKS.0954704      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΚΟΥΤΣΕΛΙΝΗ ΜΑΙΡΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Εξαντλημένο. Αποστολή ενημέρωσης με email μόλις ξαναγίνει διαθέσιμο
Περιγραφή
ISBN: 978-960-546-178-2
Συγγραφέας: ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΚΟΥΤΣΕΛΙΝΗ ΜΑΙΡΗ
Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ
Σελίδες: 246
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2013

Το βιβλίο αυτό επικεντρώνεται στην έννοια και τη δυναμική του αναλυτικού προγράμματος, εξετάζει τρόπους ανάπτυξης και αξιολόγησης προγραμμάτων σε μακροεπίπεδο και μικροεπίπεδο, και επιχειρεί να συνδέσει το αναλυτικό πρόγραμμα με τη διδασκαλία και τα διδακτικά εγχειρίδια κατά τρόπο ώστε να υποστηρίζεται η προσπάθεια του εκπαιδευτικού ως παιδαγωγού-φορέα ανάπτυξης προγραμμάτων. Το αναλυτικό πρόγραμμα εξετάζεται ως προϊόν και ως πράξη.

Ως προϊόν αποτελεί ένα κατ’ εξοχήν ιδεολογικό, πολιτικό και κοινωνιολογικό κείμενο, που περιλαμβάνει σε δομημένες ακολουθίες τη φιλοσοφία της εκπαίδευσης, τον σκοπό, τους στόχους, το περιεχόμενο, τη μεθοδολογία και την αξιολόγηση. Ως πράξη είναι ένα μέσο αλληλόδρασης και επικοινωνίας προσώπων που συμμετέχουν σε διαδικασίες νοηματοδότησης της εκπαιδευτικής εμπειρίας και ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες ανάγκες συγκεκριμένων μαθητών σε συγκεκριμένο συγκείμενο. Η διδασκαλία και τα σχολικά εγχειρίδια ως τα βασικά μέσα εφαρμογής του αναλυτικού προγράμματος εξετάζονται μέσα από την προοπτική των σύγχρονων θεωριών μάθησης και συγγραφής διδακτικών εγχειριδίων.

Το βιβλίο είναι δομημένο σε τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται τα βασικά μοντέλα ανάπτυξης προγραμμάτων, τα είδη αναλυτικών προγραμμάτων σε σχέση με τη φιλοσοφία της εκπαίδευσης και το αναλυτικό πρόγραμμα ως προϊόν και ως πράξη. Γινεται επίσης αναφορά στο παραπρόγραμμα ή λανθάνον αναλυτικό πρόγραμμα, που εξετάζεται σφαιρικά και σε σχέση με την πρακτική της τάξης και της σχολικής ζωής.

Το δεύτερο μέρος επικεντρώνεται στην ανάπτυξη προγραμμάτων στο μικροεπίπεδο με τρόπο που να επιτρέπει την παιδαγωγική αυτονόμηση της σχολικής μονάδας και την ανταπόκριση στις ιδιαίτερες ανάγκες των μαθητών μιας συγκεκριμένης σχολικής μονάδας και τάξης στο γενικό πλαίσιο του δεδομένου αναλυτικού προγράμματος.

Το τρίτο μέρος εξετάζει το αναλυτικό πρόγραμμα σε σχέση με τα διδακτικά εγχειρίδια και προτείνει δείκτες και διαδικασίες αξιολόγησης εγχειριδίων. Η ανάπτυξη προγραμμάτων και η αξιολόγησή τους είναι μια χωρίς τέλος διαδικασία η οποία ενισχύει την προσπάθεια μιας ευέλικτης και συνεχώς αναπροσαρμοζόμενης εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αναλυτικά προγράμματα &διδασκαλία.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (BKS.0954704)
analytika programmata kai didaskalia photo
Wishlist
Share
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΚΟΥΤΣΕΛΙΝΗ ΜΑΙΡΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-546-178-2
Συγγραφέας: ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΚΟΥΤΣΕΛΙΝΗ ΜΑΙΡΗ
Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ
Σελίδες: 246
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2013

Το βιβλίο αυτό επικεντρώνεται στην έννοια και τη δυναμική του αναλυτικού προγράμματος, εξετάζει τρόπους ανάπτυξης και αξιολόγησης προγραμμάτων σε μακροεπίπεδο και μικροεπίπεδο, και επιχειρεί να συνδέσει το αναλυτικό πρόγραμμα με τη διδασκαλία και τα διδακτικά εγχειρίδια κατά τρόπο ώστε να υποστηρίζεται η προσπάθεια του εκπαιδευτικού ως παιδαγωγού-φορέα ανάπτυξης προγραμμάτων. Το αναλυτικό πρόγραμμα εξετάζεται ως προϊόν και ως πράξη.

Ως προϊόν αποτελεί ένα κατ’ εξοχήν ιδεολογικό, πολιτικό και κοινωνιολογικό κείμενο, που περιλαμβάνει σε δομημένες ακολουθίες τη φιλοσοφία της εκπαίδευσης, τον σκοπό, τους στόχους, το περιεχόμενο, τη μεθοδολογία και την αξιολόγηση. Ως πράξη είναι ένα μέσο αλληλόδρασης και επικοινωνίας προσώπων που συμμετέχουν σε διαδικασίες νοηματοδότησης της εκπαιδευτικής εμπειρίας και ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες ανάγκες συγκεκριμένων μαθητών σε συγκεκριμένο συγκείμενο. Η διδασκαλία και τα σχολικά εγχειρίδια ως τα βασικά μέσα εφαρμογής του αναλυτικού προγράμματος εξετάζονται μέσα από την προοπτική των σύγχρονων θεωριών μάθησης και συγγραφής διδακτικών εγχειριδίων.

Το βιβλίο είναι δομημένο σε τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται τα βασικά μοντέλα ανάπτυξης προγραμμάτων, τα είδη αναλυτικών προγραμμάτων σε σχέση με τη φιλοσοφία της εκπαίδευσης και το αναλυτικό πρόγραμμα ως προϊόν και ως πράξη. Γινεται επίσης αναφορά στο παραπρόγραμμα ή λανθάνον αναλυτικό πρόγραμμα, που εξετάζεται σφαιρικά και σε σχέση με την πρακτική της τάξης και της σχολικής ζωής.

Το δεύτερο μέρος επικεντρώνεται στην ανάπτυξη προγραμμάτων στο μικροεπίπεδο με τρόπο που να επιτρέπει την παιδαγωγική αυτονόμηση της σχολικής μονάδας και την ανταπόκριση στις ιδιαίτερες ανάγκες των μαθητών μιας συγκεκριμένης σχολικής μονάδας και τάξης στο γενικό πλαίσιο του δεδομένου αναλυτικού προγράμματος.

Το τρίτο μέρος εξετάζει το αναλυτικό πρόγραμμα σε σχέση με τα διδακτικά εγχειρίδια και προτείνει δείκτες και διαδικασίες αξιολόγησης εγχειριδίων. Η ανάπτυξη προγραμμάτων και η αξιολόγησή τους είναι μια χωρίς τέλος διαδικασία η οποία ενισχύει την προσπάθεια μιας ευέλικτης και συνεχώς αναπροσαρμοζόμενης εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αναλυτικά προγράμματα &διδασκαλία.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ BKS.0954704 BKS.0954704 ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΚΟΥΤΣΕΛΙΝΗ ΜΑΙΡΗ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΚΟΥΤΣΕΛΙΝΗ ΜΑΙΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΚΟΥΤΣΕΛΙΝΗ ΜΑΙΡΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-546-178-2 Συγγραφέας: ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΚΟΥΤΣΕΛΙΝΗ ΜΑΙΡΗ Εκδοτικός οίκος: ΠΕΔΙΟ Σελίδες: 246 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2013 Το βιβλίο αυτό επικεντρώνεται στην έννοια και τη δυναμική του αναλυτικού προγράμματος, εξετάζει τρόπους ανάπτυξης και αξιολόγησης προγραμμάτων σε μακροεπίπεδο και μικροεπίπεδο, και επιχειρεί να συνδέσει το αναλυτικό πρόγραμμα με τη διδασκαλία και τα διδακτικά εγχειρίδια κατά τρόπο ώστε να υποστηρίζεται η προσπάθεια του εκπαιδευτικού ως παιδαγωγού-φορέα ανάπτυξης προγραμμάτων. Το αναλυτικό πρόγραμμα εξετάζεται ως προϊόν και ως πράξη. Ως προϊόν αποτελεί ένα κατ’ εξοχήν ιδεολογικό, πολιτικό και κοινωνιολογικό κείμενο, που περιλαμβάνει σε δομημένες ακολουθίες τη φιλοσοφία της εκπαίδευσης, τον σκοπό, τους στόχους, το περιεχόμενο, τη μεθοδολογία και την αξιολόγηση. Ως πράξη είναι ένα μέσο αλληλόδρασης και επικοινωνίας προσώπων που συμμετέχουν σε διαδικασίες νοηματοδότησης της εκπαιδευτικής εμπειρίας και ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες ανάγκες συγκεκριμένων μαθητών σε συγκεκριμένο συγκείμενο. Η διδασκαλία και τα σχολικά εγχειρίδια ως τα βασικά μέσα εφαρμογής του αναλυτικού προγράμματος εξετάζονται μέσα από την προοπτική των σύγχρονων θεωριών μάθησης και συγγραφής διδακτικών εγχειριδίων. Το βιβλίο είναι δομημένο σε τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος παρουσιάζονται τα βασικά μοντέλα ανάπτυξης προγραμμάτων, τα είδη αναλυτικών προγραμμάτων σε σχέση με τη φιλοσοφία της εκπαίδευσης και το αναλυτικό πρόγραμμα ως προϊόν και ως πράξη. Γινεται επίσης αναφορά στο παραπρόγραμμα ή λανθάνον αναλυτικό πρόγραμμα, που εξετάζεται σφαιρικά και σε σχέση με την πρακτική της τάξης και της σχολικής ζωής. Το δεύτερο μέρος επικεντρώνεται στην ανάπτυξη προγραμμάτων στο μικροεπίπεδο με τρόπο που να επιτρέπει την παιδαγωγική αυτονόμηση της σχολικής μονάδας και την ανταπόκριση στις ιδιαίτερες ανάγκες των μαθητών μιας συγκεκριμένης σχολικής μονάδας και τάξης στο γενικό πλαίσιο του δεδομένου αναλυτικού προγράμματος. Το τρίτο μέρος εξετάζει το αναλυτικό πρόγραμμα σε σχέση με τα διδακτικά εγχειρίδια και προτείνει δείκτες και διαδικασίες αξιολόγησης εγχειριδίων. Η ανάπτυξη προγραμμάτων και η αξιολόγησή τους είναι μια χωρίς τέλος διαδικασία η οποία ενισχύει την προσπάθεια μιας ευέλικτης και συνεχώς αναπροσαρμοζόμενης εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αναλυτικά προγράμματα &διδασκαλία.
0
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή