Από χρήστη ΤΣΑΓΚΟΖΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - Βαθμολογία 5 - 16-07-2023
Το βύσμα που μπαίνει στη ρόδα (βαλβίδα) του αυτοκινήτου είναι πολύ κακής ποιότητας για αυτό και αυτή η βαθμολογία.
Από χρήστη ΜΙΧΕΛΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ - Βαθμολογία 10 - 20-01-2020
Πολυ καλο!! Αξιζει τα λεφτα του!!
Από χρήστη ΠΑΡΑΣΧΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ - Βαθμολογία 10 - 12-01-2020
Κανει πολυ καλα τη δουλεια του.
Από χρήστη ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ - Βαθμολογία 10 - 28-11-2019
Καθόλου άσχημο μηχανάκι. Δείχνει αξιοπρεπές και κουβαλάει και το όνομα Black & Decker.
Περιέχει τρία ανταπτοράκια :
https://postimg.cc/jnwqFfb9
μια "βελόνα" για να φουσκώνουμε μπάλες, ένα ανταπτοράκι (δεξιά) για λάστιχα ποδηλάτου, για λάστιχα με βαλβίδα τύπου Presta, και ένα ακόμα εξάρτημα για φούσκωμα μπαλονιών ή σωσηβίων ή φουσκωτών πισινών.
Για φούσκωμα πισίνας υπάρχει και ο επιπλέον σωλήνας σπιράλ που προσαρμόζει στην έξοδο αέρα μεγάλου όγκου και χαμηλής πίεσης.
Αυτά τα "σχετικά" φθηνά κομπρεσεράκια έχουν μερικά σημεία που γενικώς πάσχουν, ωστόσο διαπίστωσα πως στο συγκεκριμένο η B&D έκανε φιλότιμες προσπάθειες να ανεβάσει την ποιότητα. Εξάλλου η τυπική τιμή του κυμαίνεται στα 55-60 ευρώ, οπότε υπάρχει λογικά απαίτηση για ποιοτικό προϊόν.
Ανοίγοντας το πίσω καπάκι έχουμε μια γενική εικόνα της εσωτερικής διάταξης :
https://postimg.cc/nsQP383n
https://postimg.cc/qhm0THHW
Υπάρχουν δυο μοτέρ.
Το ένα (αριστερά) είναι το κυρίως μοτέρ που δουλεύει το κοφλεράκι για φούσκωμα με πίεση (λάστιχα αυτοκινήτου, ποδηλάτου, μοτό κλπ).
Το δεύτερο (δεξιά) δουλεύει μια φυγοκεντρική αντλία, μια φτερωτή ουσιαστικά, για παροχή μεγάλου όγκου αέρα, χωρίς απαιτήσεις πίεσης.
Το κοφλεράκι για φούσκωμα ελαστικών και γενικώς φούσκωμα με πίεση,
https://postimg.cc/ZBKRzL2s
https://postimg.cc/ygQ0MxQ9
παίρνει ρεύμα από μια πλακέτα ελέγχου, στην οποία περιλαμβάνεται και το ψηφιακό μανόμετρο, όπου βλέπουμε την πίεση που υπάρχει ήδη στο λάστιχο, αλλά και βάζουμε και την επιθυμητή πίεση που θέλουμε να φουσκώσουμε το λάστιχο. (φωτό παρακάτω).
Η αντλία πίεσης φαίνεται καλοφτιαγμένη, όλη μέταλλο, με το μεγάλο γρανάζι μεταλλικό και όχι πλαστικό όπως στα φθηνά κομπρεσεράκια. Φυσικά και το μικρό γρανάζι είναι μέταλλο.
https://postimg.cc/8fTL33VF
Το δε αξονάκι του μεγάλου γραναζιού έχει ρουλεμάν, το φθηνό βεβαίως αλλά δεν παύει να είναι καλύτερο απτο σκέτο δαχτυλίδι
https://postimg.cc/crZDy9cB
το μοτοράκι φαίνεται επίσης ποιοτικό. Είναι ένα μοτέρ 35x50, με ψύκτρες καρβουνάκια και εσωτερική φτερωτή εξαερισμού, και έχει 5 τομείς, αντί για 3 που είναι τα τυπικά (φθηνά) μοτοράκια για τέτοια κοφλεράκια.
https://postimg.cc/PL9jSsY4
Και έχει και επιπλέον φτερωτή εξαερισμού στην πίσω πλευρά
https://postimg.cc/vcJmXKwb
Το μοτέρ για όγκο αέρα, είναι ένα μικρότερο πολύστροφο μοτέρ, που γυρίζει μια φτερωτή πολύ γρήγορα ώστε να παρέχει απλά μεγάλο όγκο αέρα, χωρίς απαιτήσεις πίεσης.
https://postimg.cc/06q0gZDq
https://postimg.cc/7J7Ly1Sp
https://postimg.cc/WDHpFYnB
Καθώς είναι κλειστού τύπου, δεν διακρίνεται τίποτα εσωτερικά, οπότε μπορούμε μόνο να υποθέσουμε πως ακολουθήθηκε και σαυτό ο δρόμος της ποιότητας, και πιθανόν να είναι κι αυτό ποιοτικό.
Αυτό το μοτέρ γυρίζει μια αντλία αέρα, μια φτερωτή δηλαδή, με μεγάλη ταχύτητα, και δεν παίρνει ρεύμα μέσω της πλακέτας ελέγχου. Παίρνει ρεύμα κατευθείαν από τον διακόπτη, θέτοντάς τον στην θέση "ΙΙ".
https://postimg.cc/m1fGGvLS
https://postimg.cc/T5XBsn07
https://postimg.cc/McCLc1C6
Όσον αφορά την πλακέτα ελέγχου, όπως είπαμε, περιέχει ηλεκτρονικό μανόμετρο, που "βλέπει" την πίεση από τον αισθητήρα που βρίσκεται προσαρμοσμένος στην αντλία πίεσης
https://postimg.cc/tZYnZxHg
Μερικές φωτογραφίες της πλακέτας
https://postimg.cc/5HJZ2BLw
https://postimg.cc/148YPC2k
https://postimg.cc/jDchyPB6
https://postimg.cc/rRG4MLkG
Και μια όψη της μπροστινής πλευράς της πλακέτας, με την ενσωματωμένη οθόνη προβολής της πίεσης
https://postimg.cc/qzRy6q2S
Το μόνο αρνητηικό που κατάφερα να βρω στη δική μου πλακέτα ήταν αυτά τα ίχνη αλάτων σαυτά τα δυο σημεία κόλλησης
https://postimg.cc/WdVVfFSf
που είναι τα σημεία που συνδέεται το LEDάκι για τον οπίσθιο φωτισμό της οθόνης.
Πιθανόν κάποιο κατασκευαστικό λαθάκι, που ωστόσο δεν επηρεάζει την λειτουργία του μηχανήματος ούτε στο ελάχιστο, και καθαρίστηκε και εύκολα.
Πιθανά σημεία που θα ήθελα κάτι καλύτερο, είναι το σωληνάκι του αισθητήρα πίεσης
https://postimg.cc/tZYnZxHg
καθώς και το κυρίως μαρκούτσι του κομπρεσέρ.
Εάν το μηχάνημα χρησιμοποιείται μόνο για λάστιχα αυτοκινήτου, τότε η πίεση των 30 35 psi που παίρνουν τυπικά τα αυτοκίνητα, δεν είναι μεγάλη ώστε να προκαλέσει ζημιά στα δυο αυτά σωληνάκια μακροχρόνια.
Ακόμα κι αν φουσκώνουμε λάστιχα ποδηλάτων με πιέσεις 50-60 psi, ακόμα κι εκεί δεν βλέπω να υπάρχει θέμα.
Εάν όμως σκοπεύουμε να φουσκώνουμε τακτικά λάστιχα ποδηλάτων μεγάλης πίεσης, όπως π.χ. τα 700x23 που θέλουν τυπικά από 110 μέχρι και 140 psi, τότε μακροχρόνια η αυξημένη πίεση πιθανόν να δημιουργήσει πρόβλημα στα σωληνάκια ΚΑΙ της παροχής ΚΑΙ του αισθητήρα.
Ειδικά το σωληνάκι της παροχής, (το μαρκούτσι που λέμε) που έχει εξωτερικό πλέγμα για να αντέχει στο μπαλόνιασμα και την πίεση, αν δεν είναι ποιοτικό το λάστιχό του, θα τρυπήσει από το ίδιο το πλέγμα, εξαιτίας της πίεσης στην οποία πιέζεται πάνω στο πλέγμα εσωτερικά.
Το πλέγμα στο συγκεκριμένο προϊόν φαίνεται να είναι ποιοτικό και να μην προκαλεί τέτοιο θέμα στο λάστιχο εσωτερικά, ωστόσο προσωπικά θα προτιμούσα να υπήρχε η δυνατότητα αφαίρεσης και τοποθέτησης από τον χρήστη ενός καλύτερου σωλήνα πίεσης.
Το ίδιο ισχύει και το σωληνάκι για τον αισθητήρα πίεσης. Με τον καιρό και φουσκώνοντας συνέχεια σε μεγάλες πιέσεις, καθώς δεν έχει εξωτερική ενίσχυση, μπορεί να σκάσει κάποια στιγμή. Αν έχει πλέγμα εσωτερικά είναι καλύτερα.
Όπως τον έπιασα φαινόταν για ποιοτικό λάστιχο, αρκετά σκληρό. Ο χρόνος θα δείξει.
Στη λειτουργία του, το μηχάνημα είναι ιδιαιτέρως εύκολο.
Δουλεύει μόνο με παροχή 12V DC, είτε από το αυτοκίνητο, είτε από δικό μας τροφοδοτικό 12V.
Με το που το βάζουμε στην πρίζα, ανάβει η οθόνη του μανόμετρου.
Με το μεσαίο κουμπάκι επιλέγουμε διαφορετικές μονάδες πίεσης, bar, psi ή Kpa.
Συνδέοντας το μαρκούτσι στη βαλβίδα του ελαστικού, η οθόνη θα μας δείξει αμέσως τι πίεση υπάρχει στο λάστιχο.
Με το "+" και "-" διαλέγουμε πόση πίεση θέλουμε να βάλουμε στο λάστιχο, και κατόπιν πατάμε το διακόπτη στη θέση "Ι".
Η εσωτερική πλακετίτσα θα δουλέψει το μοτέρ πίεσης και θα αρχίσει να δίνει πίεση στο λάστιχο, και θα βλέπουμε την πίεση στην οθόνη να ανεβαίνει.
Μόλις φθάσει την επιθυμητή πίεση, το κοντρολεράκι θα σταματήσει μόνο του το μοτέρ, ακόμα κι αν δεν φέρουμε τον διακόπτη στη θέση "0".
Για να επαναλάβουμε τον κύκλο θα πρέπει να φέρουμε τον διακόπτη στη θέση "0" και μετά να τον ξαναβάλουμε στη θέση "Ι" και να ξαναξεκινήσει το μηχάνημα.
Παρατηρήθηκε μια μικρή δυσκολία στην εκκίνηση του μοτέρ, όταν ο σωλήνας παροχής είναι συνδεμένος στο ελαστικό και πάμε να ξεκινήσουμε το μηχάνημα. Πιθανόν η ήδη μεγάλη πίεση να δυσκολεύει το μοτέρ. Οπότε προτείνεται η άλλη λύση, να αφαιρείται λίγος αέρας από το λάστιχο και κατόπιν να συνδέεται το μηχάνημα για φούσκωμα, ή να ξεκινάμε το μοτέρ και μετά να συνδέουμε το μαρκούτσι στη βαλβίδα του ελαστικού.
Όσον αφορά την παροχή αέρος υπό πίεση, έχει αρκετά καλές δυνατότητες, παρέχοντας αρκετή ποσότητα αέρα σε σύντομο χρόνο, ωστόσο στις οδηγίες αναφέρει μέγιστο χρόνο συνεχόμενης λειτουργίας τα 10 λεπτά, ακολουθύμενα από χρόνο διακοπής 20 λεπτών για να κρυώσει το μοτέρ.
Σε φούσκωμα ελαστικού ποδηλάτου 700x23, χρειάστηκε κάτω του ενός λεπτού για να ανεβάσει την πίεση από τα 80 στα 135psi. Όπως καταλαβαίνουμε όμως, ο όγκος αέρα που χρειάστηκε ήταν σχετικά μικρός, γιαυτό και έκανε τόσο λίγο χρόνο.
Ένα άλλο θετικό που έχει είναι ότι δεν έχει κραδασμούς και δεν κάνει και τόσο ενοχλητικό θόρυβο. Φαίνεται καλοζυγισμένο.
Μια μικρομετατροπή που δύναται να γίνει, σόποιον δεν αρέσει το γωνιακό πλαστικό εξόδου του μεγάλου όγκου αέρα,
https://postimg.cc/gnqxw90w
μπορεί να ανοιχθεί το μηχάνημα και να βγει από μέσα αυτή η πλαστική γωνία, και να μείνει απλά η έξοδος να κοιτάει προς τα πάνω.
https://postimg.cc/xkjFzbVw
Γενικώς βλέπω μια ποιότητα με το συγκεκριμένο μηχάνημα, και γιαυτό και θα το πρότεινα, τουλάχιστο στο αυτοκίνητο. Εγώ το αγόρασα και για ποδήλατο με μεγάλες πιέσεις, οπότε θα δείξει αν θα αντέξει.
Εννοείται φυσικά πως με το που το άνοιξα, εξανεμίστηκε η οποιαδήποτε εγγύηση από το e-shop, οπότε δεν προτείνω επέμβαση, παρά μόνο εάν παρατηρηθεί κάποια βλάβη, π.χ. άμα πάθει τίποτα κάνα μοτέρ (λέμε τώρα....), κι εκείνο μετά το χρόνο της εγγύησης.
Γιαυτό άλλωστε το άνοιξα εγώ, ώστε να μη χρειαστεί να το ανοίξετε εσείς.
Από χρήστη ΜΑΚΡΥΣΤΑΘΗ ΣΠΥΡΟΥΛΑ - Βαθμολογία 10 - 16-11-2019
ΤΕΛΕΙΟ
Από χρήστη ΤΑΜΠΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - Βαθμολογία 10 - 13-10-2019
ΑΓΟΡΑ 26/8/2012 ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΟ ΦΟΥΣΚΩΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!!
Περιέχει τρία ανταπτοράκια :
https://postimg.cc/jnwqFfb9
μια "βελόνα" για να φουσκώνουμε μπάλες, ένα ανταπτοράκι (δεξιά) για λάστιχα ποδηλάτου, για λάστιχα με βαλβίδα τύπου Presta, και ένα ακόμα εξάρτημα για φούσκωμα μπαλονιών ή σωσηβίων ή φουσκωτών πισινών.
Για φούσκωμα πισίνας υπάρχει και ο επιπλέον σωλήνας σπιράλ που προσαρμόζει στην έξοδο αέρα μεγάλου όγκου και χαμηλής πίεσης.
Αυτά τα "σχετικά" φθηνά κομπρεσεράκια έχουν μερικά σημεία που γενικώς πάσχουν, ωστόσο διαπίστωσα πως στο συγκεκριμένο η B&D έκανε φιλότιμες προσπάθειες να ανεβάσει την ποιότητα. Εξάλλου η τυπική τιμή του κυμαίνεται στα 55-60 ευρώ, οπότε υπάρχει λογικά απαίτηση για ποιοτικό προϊόν.
Ανοίγοντας το πίσω καπάκι έχουμε μια γενική εικόνα της εσωτερικής διάταξης :
https://postimg.cc/nsQP383n
https://postimg.cc/qhm0THHW
Υπάρχουν δυο μοτέρ.
Το ένα (αριστερά) είναι το κυρίως μοτέρ που δουλεύει το κοφλεράκι για φούσκωμα με πίεση (λάστιχα αυτοκινήτου, ποδηλάτου, μοτό κλπ).
Το δεύτερο (δεξιά) δουλεύει μια φυγοκεντρική αντλία, μια φτερωτή ουσιαστικά, για παροχή μεγάλου όγκου αέρα, χωρίς απαιτήσεις πίεσης.
Το κοφλεράκι για φούσκωμα ελαστικών και γενικώς φούσκωμα με πίεση,
https://postimg.cc/ZBKRzL2s
https://postimg.cc/ygQ0MxQ9
παίρνει ρεύμα από μια πλακέτα ελέγχου, στην οποία περιλαμβάνεται και το ψηφιακό μανόμετρο, όπου βλέπουμε την πίεση που υπάρχει ήδη στο λάστιχο, αλλά και βάζουμε και την επιθυμητή πίεση που θέλουμε να φουσκώσουμε το λάστιχο. (φωτό παρακάτω).
Η αντλία πίεσης φαίνεται καλοφτιαγμένη, όλη μέταλλο, με το μεγάλο γρανάζι μεταλλικό και όχι πλαστικό όπως στα φθηνά κομπρεσεράκια. Φυσικά και το μικρό γρανάζι είναι μέταλλο.
https://postimg.cc/8fTL33VF
Το δε αξονάκι του μεγάλου γραναζιού έχει ρουλεμάν, το φθηνό βεβαίως αλλά δεν παύει να είναι καλύτερο απτο σκέτο δαχτυλίδι
https://postimg.cc/crZDy9cB
το μοτοράκι φαίνεται επίσης ποιοτικό. Είναι ένα μοτέρ 35x50, με ψύκτρες καρβουνάκια και εσωτερική φτερωτή εξαερισμού, και έχει 5 τομείς, αντί για 3 που είναι τα τυπικά (φθηνά) μοτοράκια για τέτοια κοφλεράκια.
https://postimg.cc/PL9jSsY4
Και έχει και επιπλέον φτερωτή εξαερισμού στην πίσω πλευρά
https://postimg.cc/vcJmXKwb
Το μοτέρ για όγκο αέρα, είναι ένα μικρότερο πολύστροφο μοτέρ, που γυρίζει μια φτερωτή πολύ γρήγορα ώστε να παρέχει απλά μεγάλο όγκο αέρα, χωρίς απαιτήσεις πίεσης.
https://postimg.cc/06q0gZDq
https://postimg.cc/7J7Ly1Sp
https://postimg.cc/WDHpFYnB
Καθώς είναι κλειστού τύπου, δεν διακρίνεται τίποτα εσωτερικά, οπότε μπορούμε μόνο να υποθέσουμε πως ακολουθήθηκε και σαυτό ο δρόμος της ποιότητας, και πιθανόν να είναι κι αυτό ποιοτικό.
Αυτό το μοτέρ γυρίζει μια αντλία αέρα, μια φτερωτή δηλαδή, με μεγάλη ταχύτητα, και δεν παίρνει ρεύμα μέσω της πλακέτας ελέγχου. Παίρνει ρεύμα κατευθείαν από τον διακόπτη, θέτοντάς τον στην θέση "ΙΙ".
https://postimg.cc/m1fGGvLS
https://postimg.cc/T5XBsn07
https://postimg.cc/McCLc1C6
Όσον αφορά την πλακέτα ελέγχου, όπως είπαμε, περιέχει ηλεκτρονικό μανόμετρο, που "βλέπει" την πίεση από τον αισθητήρα που βρίσκεται προσαρμοσμένος στην αντλία πίεσης
https://postimg.cc/tZYnZxHg
Μερικές φωτογραφίες της πλακέτας
https://postimg.cc/5HJZ2BLw
https://postimg.cc/148YPC2k
https://postimg.cc/jDchyPB6
https://postimg.cc/rRG4MLkG
Και μια όψη της μπροστινής πλευράς της πλακέτας, με την ενσωματωμένη οθόνη προβολής της πίεσης
https://postimg.cc/qzRy6q2S
Το μόνο αρνητηικό που κατάφερα να βρω στη δική μου πλακέτα ήταν αυτά τα ίχνη αλάτων σαυτά τα δυο σημεία κόλλησης
https://postimg.cc/WdVVfFSf
που είναι τα σημεία που συνδέεται το LEDάκι για τον οπίσθιο φωτισμό της οθόνης.
Πιθανόν κάποιο κατασκευαστικό λαθάκι, που ωστόσο δεν επηρεάζει την λειτουργία του μηχανήματος ούτε στο ελάχιστο, και καθαρίστηκε και εύκολα.
Πιθανά σημεία που θα ήθελα κάτι καλύτερο, είναι το σωληνάκι του αισθητήρα πίεσης
https://postimg.cc/tZYnZxHg
καθώς και το κυρίως μαρκούτσι του κομπρεσέρ.
Εάν το μηχάνημα χρησιμοποιείται μόνο για λάστιχα αυτοκινήτου, τότε η πίεση των 30 35 psi που παίρνουν τυπικά τα αυτοκίνητα, δεν είναι μεγάλη ώστε να προκαλέσει ζημιά στα δυο αυτά σωληνάκια μακροχρόνια.
Ακόμα κι αν φουσκώνουμε λάστιχα ποδηλάτων με πιέσεις 50-60 psi, ακόμα κι εκεί δεν βλέπω να υπάρχει θέμα.
Εάν όμως σκοπεύουμε να φουσκώνουμε τακτικά λάστιχα ποδηλάτων μεγάλης πίεσης, όπως π.χ. τα 700x23 που θέλουν τυπικά από 110 μέχρι και 140 psi, τότε μακροχρόνια η αυξημένη πίεση πιθανόν να δημιουργήσει πρόβλημα στα σωληνάκια ΚΑΙ της παροχής ΚΑΙ του αισθητήρα.
Ειδικά το σωληνάκι της παροχής, (το μαρκούτσι που λέμε) που έχει εξωτερικό πλέγμα για να αντέχει στο μπαλόνιασμα και την πίεση, αν δεν είναι ποιοτικό το λάστιχό του, θα τρυπήσει από το ίδιο το πλέγμα, εξαιτίας της πίεσης στην οποία πιέζεται πάνω στο πλέγμα εσωτερικά.
Το πλέγμα στο συγκεκριμένο προϊόν φαίνεται να είναι ποιοτικό και να μην προκαλεί τέτοιο θέμα στο λάστιχο εσωτερικά, ωστόσο προσωπικά θα προτιμούσα να υπήρχε η δυνατότητα αφαίρεσης και τοποθέτησης από τον χρήστη ενός καλύτερου σωλήνα πίεσης.
Το ίδιο ισχύει και το σωληνάκι για τον αισθητήρα πίεσης. Με τον καιρό και φουσκώνοντας συνέχεια σε μεγάλες πιέσεις, καθώς δεν έχει εξωτερική ενίσχυση, μπορεί να σκάσει κάποια στιγμή. Αν έχει πλέγμα εσωτερικά είναι καλύτερα.
Όπως τον έπιασα φαινόταν για ποιοτικό λάστιχο, αρκετά σκληρό. Ο χρόνος θα δείξει.
Στη λειτουργία του, το μηχάνημα είναι ιδιαιτέρως εύκολο.
Δουλεύει μόνο με παροχή 12V DC, είτε από το αυτοκίνητο, είτε από δικό μας τροφοδοτικό 12V.
Με το που το βάζουμε στην πρίζα, ανάβει η οθόνη του μανόμετρου.
Με το μεσαίο κουμπάκι επιλέγουμε διαφορετικές μονάδες πίεσης, bar, psi ή Kpa.
Συνδέοντας το μαρκούτσι στη βαλβίδα του ελαστικού, η οθόνη θα μας δείξει αμέσως τι πίεση υπάρχει στο λάστιχο.
Με το "+" και "-" διαλέγουμε πόση πίεση θέλουμε να βάλουμε στο λάστιχο, και κατόπιν πατάμε το διακόπτη στη θέση "Ι".
Η εσωτερική πλακετίτσα θα δουλέψει το μοτέρ πίεσης και θα αρχίσει να δίνει πίεση στο λάστιχο, και θα βλέπουμε την πίεση στην οθόνη να ανεβαίνει.
Μόλις φθάσει την επιθυμητή πίεση, το κοντρολεράκι θα σταματήσει μόνο του το μοτέρ, ακόμα κι αν δεν φέρουμε τον διακόπτη στη θέση "0".
Για να επαναλάβουμε τον κύκλο θα πρέπει να φέρουμε τον διακόπτη στη θέση "0" και μετά να τον ξαναβάλουμε στη θέση "Ι" και να ξαναξεκινήσει το μηχάνημα.
Παρατηρήθηκε μια μικρή δυσκολία στην εκκίνηση του μοτέρ, όταν ο σωλήνας παροχής είναι συνδεμένος στο ελαστικό και πάμε να ξεκινήσουμε το μηχάνημα. Πιθανόν η ήδη μεγάλη πίεση να δυσκολεύει το μοτέρ. Οπότε προτείνεται η άλλη λύση, να αφαιρείται λίγος αέρας από το λάστιχο και κατόπιν να συνδέεται το μηχάνημα για φούσκωμα, ή να ξεκινάμε το μοτέρ και μετά να συνδέουμε το μαρκούτσι στη βαλβίδα του ελαστικού.
Όσον αφορά την παροχή αέρος υπό πίεση, έχει αρκετά καλές δυνατότητες, παρέχοντας αρκετή ποσότητα αέρα σε σύντομο χρόνο, ωστόσο στις οδηγίες αναφέρει μέγιστο χρόνο συνεχόμενης λειτουργίας τα 10 λεπτά, ακολουθύμενα από χρόνο διακοπής 20 λεπτών για να κρυώσει το μοτέρ.
Σε φούσκωμα ελαστικού ποδηλάτου 700x23, χρειάστηκε κάτω του ενός λεπτού για να ανεβάσει την πίεση από τα 80 στα 135psi. Όπως καταλαβαίνουμε όμως, ο όγκος αέρα που χρειάστηκε ήταν σχετικά μικρός, γιαυτό και έκανε τόσο λίγο χρόνο.
Ένα άλλο θετικό που έχει είναι ότι δεν έχει κραδασμούς και δεν κάνει και τόσο ενοχλητικό θόρυβο. Φαίνεται καλοζυγισμένο.
Μια μικρομετατροπή που δύναται να γίνει, σόποιον δεν αρέσει το γωνιακό πλαστικό εξόδου του μεγάλου όγκου αέρα,
https://postimg.cc/gnqxw90w
μπορεί να ανοιχθεί το μηχάνημα και να βγει από μέσα αυτή η πλαστική γωνία, και να μείνει απλά η έξοδος να κοιτάει προς τα πάνω.
https://postimg.cc/xkjFzbVw
Γενικώς βλέπω μια ποιότητα με το συγκεκριμένο μηχάνημα, και γιαυτό και θα το πρότεινα, τουλάχιστο στο αυτοκίνητο. Εγώ το αγόρασα και για ποδήλατο με μεγάλες πιέσεις, οπότε θα δείξει αν θα αντέξει.
Εννοείται φυσικά πως με το που το άνοιξα, εξανεμίστηκε η οποιαδήποτε εγγύηση από το e-shop, οπότε δεν προτείνω επέμβαση, παρά μόνο εάν παρατηρηθεί κάποια βλάβη, π.χ. άμα πάθει τίποτα κάνα μοτέρ (λέμε τώρα....), κι εκείνο μετά το χρόνο της εγγύησης.
Γιαυτό άλλωστε το άνοιξα εγώ, ώστε να μη χρειαστεί να το ανοίξετε εσείς.