To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
 
 
 
   
 
xtizontas tin aytonomia stin prosxoliki ilikia photo

xtizontas tin aytonomia stin prosxoliki ilikia photo


ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

BKS.0089252      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΝΑ, ΒΡΕΤΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΝΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.20.01 €
μόνο18.01 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-202-145-3
Συγγραφέας: ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΝΑ, ΒΡΕΤΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΝΗ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΣΙΓΜΑ
Σελίδες: 178
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2023

ΚΕΝΤΡΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Μανχάταν 2015.

Τα τελευταία χρόνια, στελέχη της εκπαίδευσης, εκπαιδευτικοί και γονείς συμφωνούν στο γεγονός ότι τα παιδιά προσχολικής ηλικίας παρουσιάζουν ολοένα και περισσότερες δυσκολίες να ενταχθούν στο σχολικό περιβάλλον, να αυτοεξυπηρετηθούν αλλά και να πραγματοποιήσουν δραστηριότητες ολοκληρωμένα και σε πνεύμα συνεργασίας και αποδοχής με τους συνομηλίκους τους. Με στόχο την αντιμετώπιση των παραπάνω δυσκολιών, οργανώθηκε ένα μακρόπνοο σεμινάριο εργαστηριακής μορφής για τους/τις εκπαιδευτικούς της προσχολικής βαθμίδας στο Ηράκλειο Κρήτης με επιμορφώτριες τις συγγραφείς του παρόντος βιβλίου.

Παρά τις αντίξοες συνθήκες, λόγω της πανδημίας από τον ιό SARS CoV-19, τα εργαστήρια του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν ακολουθώντας είτε δια ζώσης είτε εξ αποστάσεως διαδικασίες και ολοκληρώθηκαν με το παρόν πόνημα. Οι συγγραφείς, βασιζόμενες στη διεθνή βιβλιογραφία αλλά και σε συγκεκριμένες ευρωπαϊκές πρακτικές, έθεσαν ως βασικό σκοπό των εργαστηρίων την ενίσχυση της αυτονομίας των μικρών παιδιών με βιωματικά εργαστήρια, τα οποία στόχευαν κυρίως στην ανάπτυξη των λεπτών τους δεξιοτήτων, ενώ παράλληλα, εξυπηρετούσαν ένα εύρος στόχων από όλες τις μαθησιακές περιοχές του τρέχοντος αναλυτικού προγράμματος. Στα εν λόγω εργαστήρια, έλαβαν μέρος ένας σημαντικός αριθμός εκπαιδευτικών της προσχολικής βαθμίδας, οι οποίοι/ες δημιούργησαν νέα κέντρα μάθησης μέσα στην τάξη τους αξιοποιώντας μια σειρά υλικών με πρωτότυπο, δημιουργικό αλλά κυρίως παιδαγωγικό τρόπο. Τα παρατηρήσιμα οφέλη από την εφαρμογή τους ήταν ο ενθουσιασμός και η έντονη διάθεση ενασχόλησης των παιδιών με τα ποικίλα υλικά που διαχειρίστηκαν, η αυξημένη συγκέντρωση και αφοσίωση στο έργο τους, η ενδυνάμωση των λεπτών τους δεξιοτήτων, η ενίσχυση των προσωπικών και κοινωνικών τους δεξιοτήτων μέσα από τις ατομικές ή/και συλλογικές τους προσπάθειες, όπως και των γνωστικών τους δεξιοτήτων, εφόσον μια πλειάδα νέων ιδεών προτείνονταν καθημερινά από τα ίδια με στόχο την εξέλιξη ή την επέκταση ενός εργαστηρίου.

Το παρόν έργο συμβάλλει με ουσιαστικό τρόπο στον εμπλουτισμό των διδακτικών πρακτικών των εκπαιδευτικών, καθώς δημιουργεί μια νέα διάσταση στην παιδευτική διαδικασία υποστηρίζοντας κομβικής σημασίας δεξιότητες (δεξιοκινητικές, συγκέντρωσης προσοχής, ανάπτυξης της δημιουργικής σκέψης και φαντασίας κ.λπ.), οι οποίες θα σταθούν θεμέλιο στην περεταίρω σχολική πορεία και ακαδημαϊκή εξέλιξη των μικρών μαθητών/τριών.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (BKS.0089252)
xtizontas tin aytonomia stin prosxoliki ilikia photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 20.01 € μόνο 18.01
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΝΑ, ΒΡΕΤΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΝΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-618-202-145-3
Συγγραφέας: ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΝΑ, ΒΡΕΤΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΝΗ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΣΙΓΜΑ
Σελίδες: 178
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2023

ΚΕΝΤΡΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Μανχάταν 2015.

Τα τελευταία χρόνια, στελέχη της εκπαίδευσης, εκπαιδευτικοί και γονείς συμφωνούν στο γεγονός ότι τα παιδιά προσχολικής ηλικίας παρουσιάζουν ολοένα και περισσότερες δυσκολίες να ενταχθούν στο σχολικό περιβάλλον, να αυτοεξυπηρετηθούν αλλά και να πραγματοποιήσουν δραστηριότητες ολοκληρωμένα και σε πνεύμα συνεργασίας και αποδοχής με τους συνομηλίκους τους. Με στόχο την αντιμετώπιση των παραπάνω δυσκολιών, οργανώθηκε ένα μακρόπνοο σεμινάριο εργαστηριακής μορφής για τους/τις εκπαιδευτικούς της προσχολικής βαθμίδας στο Ηράκλειο Κρήτης με επιμορφώτριες τις συγγραφείς του παρόντος βιβλίου.

Παρά τις αντίξοες συνθήκες, λόγω της πανδημίας από τον ιό SARS CoV-19, τα εργαστήρια του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν ακολουθώντας είτε δια ζώσης είτε εξ αποστάσεως διαδικασίες και ολοκληρώθηκαν με το παρόν πόνημα. Οι συγγραφείς, βασιζόμενες στη διεθνή βιβλιογραφία αλλά και σε συγκεκριμένες ευρωπαϊκές πρακτικές, έθεσαν ως βασικό σκοπό των εργαστηρίων την ενίσχυση της αυτονομίας των μικρών παιδιών με βιωματικά εργαστήρια, τα οποία στόχευαν κυρίως στην ανάπτυξη των λεπτών τους δεξιοτήτων, ενώ παράλληλα, εξυπηρετούσαν ένα εύρος στόχων από όλες τις μαθησιακές περιοχές του τρέχοντος αναλυτικού προγράμματος. Στα εν λόγω εργαστήρια, έλαβαν μέρος ένας σημαντικός αριθμός εκπαιδευτικών της προσχολικής βαθμίδας, οι οποίοι/ες δημιούργησαν νέα κέντρα μάθησης μέσα στην τάξη τους αξιοποιώντας μια σειρά υλικών με πρωτότυπο, δημιουργικό αλλά κυρίως παιδαγωγικό τρόπο. Τα παρατηρήσιμα οφέλη από την εφαρμογή τους ήταν ο ενθουσιασμός και η έντονη διάθεση ενασχόλησης των παιδιών με τα ποικίλα υλικά που διαχειρίστηκαν, η αυξημένη συγκέντρωση και αφοσίωση στο έργο τους, η ενδυνάμωση των λεπτών τους δεξιοτήτων, η ενίσχυση των προσωπικών και κοινωνικών τους δεξιοτήτων μέσα από τις ατομικές ή/και συλλογικές τους προσπάθειες, όπως και των γνωστικών τους δεξιοτήτων, εφόσον μια πλειάδα νέων ιδεών προτείνονταν καθημερινά από τα ίδια με στόχο την εξέλιξη ή την επέκταση ενός εργαστηρίου.

Το παρόν έργο συμβάλλει με ουσιαστικό τρόπο στον εμπλουτισμό των διδακτικών πρακτικών των εκπαιδευτικών, καθώς δημιουργεί μια νέα διάσταση στην παιδευτική διαδικασία υποστηρίζοντας κομβικής σημασίας δεξιότητες (δεξιοκινητικές, συγκέντρωσης προσοχής, ανάπτυξης της δημιουργικής σκέψης και φαντασίας κ.λπ.), οι οποίες θα σταθούν θεμέλιο στην περεταίρω σχολική πορεία και ακαδημαϊκή εξέλιξη των μικρών μαθητών/τριών.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ BKS.0089252 BKS.0089252 ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΝΑ, ΒΡΕΤΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΝΗ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΝΑ, ΒΡΕΤΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΝΑ, ΒΡΕΤΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΝΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-618-202-145-3 Συγγραφέας: ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΝΑ, ΒΡΕΤΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΝΗ Εκδοτικός οίκος: ΔΙΣΙΓΜΑ Σελίδες: 178 Διαστάσεις: 21Χ29 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2023 ΚΕΝΤΡΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Μανχάταν 2015. Τα τελευταία χρόνια, στελέχη της εκπαίδευσης, εκπαιδευτικοί και γονείς συμφωνούν στο γεγονός ότι τα παιδιά προσχολικής ηλικίας παρουσιάζουν ολοένα και περισσότερες δυσκολίες να ενταχθούν στο σχολικό περιβάλλον, να αυτοεξυπηρετηθούν αλλά και να πραγματοποιήσουν δραστηριότητες ολοκληρωμένα και σε πνεύμα συνεργασίας και αποδοχής με τους συνομηλίκους τους. Με στόχο την αντιμετώπιση των παραπάνω δυσκολιών, οργανώθηκε ένα μακρόπνοο σεμινάριο εργαστηριακής μορφής για τους/τις εκπαιδευτικούς της προσχολικής βαθμίδας στο Ηράκλειο Κρήτης με επιμορφώτριες τις συγγραφείς του παρόντος βιβλίου. Παρά τις αντίξοες συνθήκες, λόγω της πανδημίας από τον ιό SARS CoV-19, τα εργαστήρια του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν ακολουθώντας είτε δια ζώσης είτε εξ αποστάσεως διαδικασίες και ολοκληρώθηκαν με το παρόν πόνημα. Οι συγγραφείς, βασιζόμενες στη διεθνή βιβλιογραφία αλλά και σε συγκεκριμένες ευρωπαϊκές πρακτικές, έθεσαν ως βασικό σκοπό των εργαστηρίων την ενίσχυση της αυτονομίας των μικρών παιδιών με βιωματικά εργαστήρια, τα οποία στόχευαν κυρίως στην ανάπτυξη των λεπτών τους δεξιοτήτων, ενώ παράλληλα, εξυπηρετούσαν ένα εύρος στόχων από όλες τις μαθησιακές περιοχές του τρέχοντος αναλυτικού προγράμματος. Στα εν λόγω εργαστήρια, έλαβαν μέρος ένας σημαντικός αριθμός εκπαιδευτικών της προσχολικής βαθμίδας, οι οποίοι/ες δημιούργησαν νέα κέντρα μάθησης μέσα στην τάξη τους αξιοποιώντας μια σειρά υλικών με πρωτότυπο, δημιουργικό αλλά κυρίως παιδαγωγικό τρόπο. Τα παρατηρήσιμα οφέλη από την εφαρμογή τους ήταν ο ενθουσιασμός και η έντονη διάθεση ενασχόλησης των παιδιών με τα ποικίλα υλικά που διαχειρίστηκαν, η αυξημένη συγκέντρωση και αφοσίωση στο έργο τους, η ενδυνάμωση των λεπτών τους δεξιοτήτων, η ενίσχυση των προσωπικών και κοινωνικών τους δεξιοτήτων μέσα από τις ατομικές ή/και συλλογικές τους προσπάθειες, όπως και των γνωστικών τους δεξιοτήτων, εφόσον μια πλειάδα νέων ιδεών προτείνονταν καθημερινά από τα ίδια με στόχο την εξέλιξη ή την επέκταση ενός εργαστηρίου. Το παρόν έργο συμβάλλει με ουσιαστικό τρόπο στον εμπλουτισμό των διδακτικών πρακτικών των εκπαιδευτικών, καθώς δημιουργεί μια νέα διάσταση στην παιδευτική διαδικασία υποστηρίζοντας κομβικής σημασίας δεξιότητες (δεξιοκινητικές, συγκέντρωσης προσοχής, ανάπτυξης της δημιουργικής σκέψης και φαντασίας κ.λπ.), οι οποίες θα σταθούν θεμέλιο στην περεταίρω σχολική πορεία και ακαδημαϊκή εξέλιξη των μικρών μαθητών/τριών.
16.21
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή